Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää antako itsetehtyjä joululahjoja

Vierailija
05.11.2022 |

En halua saada niitä teidän leipomia leipäsiä, itsetehtyjä korvakoruja tai saippuoita. Saati vaarallisia tuikkulyhtyjä.

Jos en oikeasti tunne lahjan antajaa niin syötävät jää syömättä koska en voi olla varma tietääkö hän elintarviketurvallisuudesta mitään. Kuinka monet tahmatassut on koskenut leivonnaisiin jne

Palasaippuaa ei meillä käytetä mihinkään koska sekin kerää pöpöjä. Hyih

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi, mitä minä sitten teen tällä vessapaperirullien sisällä olevista pahviholkeista, muutamasta käytetystä hammasharjasta, kynttilänpätkistä, rikkinäisestä sukasta ja teepussin naruista tekemälläni hienolla koriste-esineellä sitten teen, jota olen sinulle koko syksyn tehnyt?

Vierailija
42/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ainakin viinipullot on kelvannut lahjoina eikö sulle ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kumpa saisi itsetehdyt villasukat 😊

Mikä niissä on niin ihanaa. Arvostan laatulahjoja. Villasukat kuuluivat pula-aikaan. Varattomat kutovat niitä lahjaksi.

Ei varattomilla oo rahaa lankoihin, hölmö

Vierailija
44/148 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä on niin ihanaa. Arvostan laatulahjoja. Villasukat kuuluivat pula-aikaan. Varattomat kutovat niitä lahjaksi.

Ei varattomilla oo rahaa lankoihin, hölmö

On kyllä, vaatimaton lahja. Antakaa mielummin lahjakortti. Ettekö ole saaneet tarpeeksi villasukkia?

Vierailija
45/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty lahja on parasta <3

Vierailija
46/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat ihan paras lahja.

Erityisesti tänä talvena.

Nytkin nukuin jalassani anopin ja kälyn kutomat sukat päällekkäin.

Vierailija
47/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes antaisi lahjaa jollekin jota ei tunne

Vierailija
48/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, etkö koskaan syö vierailla ollessasi? Tai käy tutulla kahvilla?

Ja itse asiaan, itse annan vain itse tehtyjä juttuja, toki teen niitä myös myyntiin ja omistan yrityksen jne.

Vierailija
49/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan itsetehtyjä lahjoja! Niissä on tunnetta ja hyvää energiaa mukana.

Vierailija
50/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, keräsin lomalla pieniä simpukan kuoria ja pikkuisia kiviä. Ajattelin ne liimata pienen puupalan päälle ja siihen pieni lämpömittari, että voit sitten katsoa paljonko on sisälämpötila kodissasi. Eikös se ole ihan ajankohtainen ja hyödyllinen lahja sinullekin?

Vierailija
51/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty viini, kotiviini. Yäk. Joku näkee vaivaa tehdä tuollaista kuraa. Olin juhlassa jossa tarjolla oli vain kotiviiniä. Vieraat otti kohteliaisuudesta yhden lasin. Noloa.

Vierailija
52/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain valmiiksi kolme kaappikelloa ja kaksi kahdeksan neliöisen ryijyn. Taidan pitää ne sitten itsellä.

Vierailija
53/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty viini, kotiviini. Yäk. Joku näkee vaivaa tehdä tuollaista kuraa. Olin juhlassa jossa tarjolla oli vain kotiviiniä. Vieraat otti kohteliaisuudesta yhden lasin. Noloa.

Olen mä juonut hyviä, niissä on eroja

Vierailija
54/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa on erikoinen kommentti😳

Vierailija
55/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille nirppiksille älkää antako joululahjoja ollenkaan!

Vierailija
56/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos en oikeasti tunne lahjan antajaa niin syötävät jää syömättä...

Onko tavallistakin saada lahjoja tuntemattomilta? 🤔

Vierailija
57/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle muovinen joulupukkifiguuri, muut syököön herkut ja käyttäköön käytännöllisiä lahjoja. 

Vierailija
58/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet palkitut viinurit ovat aloittaneet kotiviineistä. Älähän aliarvioi.

Vierailija
59/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna itsetehtyjä lahjoja muille kuin sellaisille, jotka niitä aidosti arvostavat. Jos en keksi sopivaa lahjaa, niin en hanki mitään. Lahjat annetaan ajatuksella, ei pakotettuna. Ja toivoisin, että myös minulle annetut lahjat (joko itsetehdyt tai ostetut) ovat täysin vapaasta tahdosta annettuja. 

Lahjoja ei ole PAKKO antaa. Eikä etenkään määrättyinä lahjuspäivinä (syntymäpäivä, äitienpäivä, isänpäivä, joulu... )

Vierailija
60/148 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä on ollut perinteenä tehdä suklaa konvehteja naapureille joka joulu ja kaikki ovat aina kehuneet ihania suklaa konvehteja. Silloin kun lapset olivat pieniä niin heillä oli sekoitus vastuu ja me vanhemmat koristelimme. Nyt lapsetkin osaavat koristella. Minusta on niin ihanaa kun koko perheellä on yhteistä joulu tekemistä ja lapset oppivat jo pienestä, että kaikkea ei tarvitse ostaa ja myös antamisen iloa oppivat samalla😊