Onko kukaan koskaan onnistuneesti lämmittänyt esim vanhan tinder-jutun
Eli joskus tapailtu kevyesti, juttu syystä x tai y loppunut/ jäänyt kesken. Ja sitten vuosien päästä olette tavannut uudestaan ja pariutuneet onnistuneesti?
Mietin, kannattaako uusia mahdollisuuksia antaa 🤔
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
nope
ja se mies haluaa sinulta vain yhtä asiaa jättääkseen taas
Kuka sanoi että mies jätti? 🤔😅
Vierailija kirjoitti:
nope
Jep, haluaa se muitakin. Ei muuten pyörisi Tinderissä.
Varmasti joku on onnistunut, mutta tuskin menee kovin pahasti vikaan jos veikkaan, että valtaosa yrittäneistä ei ole. Yleensä sille on hyvät syynsä miksi jutusta ei ole tullut mitään jo silloin aiemmin.
Eli ei kannata, uutta matoa koukkuun.
M36 kirjoitti:
Tuttu juttu
Harrastat useinkin?
Se vaan kun on niin että jossain kohtaa ne oman kylän potentiaaliset kumppanit on aikalailla käyty läpi
N33 kirjoitti:
M36 kirjoitti:
Tuttu juttu
Harrastat useinkin?
Se vaan kun on niin että jossain kohtaa ne oman kylän potentiaaliset kumppanit on aikalailla käyty läpi
Mulle riittää pelkkä seksi
M36 kirjoitti:
N33 kirjoitti:
M36 kirjoitti:
Tuttu juttu
Harrastat useinkin?
Mulle riittää pelkkä seksi
Aa no mut se onkin eri asia. Seksiin on omat vakinumerot.
Olen, eikä nainen ollut yhtään muuttunut paremmaksi.
Minä olen - vihelsin pelin poikki muutaman tapailun jälkeen, mutta 20 vuotta myöhemmin aloitimme uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen - vihelsin pelin poikki muutaman tapailun jälkeen, mutta 20 vuotta myöhemmin aloitimme uudelleen.
Miten sitten kävi?
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten kävi?
Olemme seurustelleet nyt reilun vuoden, tapailuakin oli aluksi melkein puoli vuotta. Minä olin epäilevämpi, toinen oli heti varma halustaan sitoutua suhteeseen. Kumpikin oli ollut melkein koko ajan sinkkuna ;).
nope