Älykelloilijat, paljonko teillä muilla on yöllä syke alimmillaan?
Laittaisitko vastaukseesi iän, pituuden ja painon. Sekä harastatko liikuntaa.
Minä
Nainen 49v syke yöllä 75
179/75
Harrastan joogaa
Kysyn siksi kun yöllä leposyke kuulemma korkea. Haluaisin tietää miten muilla.
Kommentit (50)
Alimmillaan 44 - pyöreähkö, iäkäs - alimmillaan mitattuna 35, synnytyksessä. Nyt on taas parina yönä huimannut ylös noustessa, suolan syöminen auttoi ja viime&toissa yönä maailma ei pyörinyt.
Uuvuin vähitellen ilmeisesti vaihdevuosien vuoksi kolme vuotta sitten. En ole vieläkään täysin voimissani, vaikka jaksaminen on jo parampaan päin. Polar mittaa 4 ensimmäisen tunnin yöllisen leposykkeen keskiarvon. Minulla se on kokoajan 70-75. Ois mielenkiintoista tietää oliko lukema nuorempana alempi. Nainen 55v. 162cm 69kg, eli ylipainoa tullut etenkin kuin voimat loppui. Liikuntaa harrastanut aina.
Noin 40 matalimmaan, keskimäärin 78 ja keskimääräinen lepo syke 52. Nainen 52 v.
Yön alin kellon mukaan viimeisen vuorokauden ajalta 42-45, normaali leposyke 51, maksimi eilisillan juoksulenkin ajalta 153.
Nainen noin nelissäkymmenissä, 175/56, harrastuksena juoksu ja hiihto kestävyyskuntoa vaativista lajeista. Ja kuntotestien tulosten perusteella kaikin puolin hyväkuntoinen olen ikäisekseni.
Mies 19
yöllä syke 35-40 päivällä noin 50-60
Katsoin lukemat viimeisen kahden viikon ajalta ja 52-62 on ollut. Olen N43v. 165cm ja 87kg perus sohvaperuna, joka lähinnä kävelee liikunnaksi, mutta sentään kerää sen 10000 askelta päivittäin. Mutta sohvaperunaksi lasken itseni, kun en käy salilla enkä jumpissa.
Mies 69v yöllä 45-50 ja päivällä 58-60. Lenkkeilen 3 x vko.
3. koronarokotteen jälkeen mun leposyke oli +10 yli normaalin pari kuukautta...