Kiva kun ei ole enää varaa ostaa ruokaa toimeentulotuella ollessa...jauhelihakin liian kallista nyt :(
En voi syödä sika-nautaa koska se alkaa heti käymään vatsassa...eli en saa sitä halvinta.
Naudan jauhelihaa joudun ostamaan, halvinta tietty...mutta sekin on liian kallista.
Myös makaronit 40snt/pussi, ennen 20sent...100% nousu.
Täytyykö tässä alkaa varastaa ruokaa?
530e/kk ei riitä enää mihikään kun ruoan lisäksi muitakin elämisen kuluja...ttt tarvitsee heti vähintään 200e korotuksen!
Ttt on jissain 90-luvun tasolla vaikka kaikki tuplaa hintoja...
Kommentit (208)
500e joka kuukausi ruokaan ja perus hygieniatarvikkeisiin? Opiskelijana minulla meni tuollaisiin max 150€/kk, enkä edes elänyt millään makaronidieetillä. Ei mikään ihme etteivät ihmiset mene töihin kun kaiken saa ihan vaan piereskelemällä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ässässä ollut monta viikkoa kanpanja alessa 1,99 400g jauheNliha.
Ei täällä ole. Halvinkin sika-nauta yli 3e.
Lidl 2,75€
Vierailija kirjoitti:
500e joka kuukausi ruokaan ja perus hygieniatarvikkeisiin? Opiskelijana minulla meni tuollaisiin max 150€/kk, enkä edes elänyt millään makaronidieetillä. Ei mikään ihme etteivät ihmiset mene töihin kun kaiken saa ihan vaan piereskelemällä kotona.
Tarkistappa faktat asiasta.
Fakta on että PTTT on täysin riittämätön.
tarvittaisiin 50% korotus
Vierailija kirjoitti:
Fakta on että PTTT on täysin riittämätön.
tarvittaisiin 50% korotus
Tai sitten tarvitsisi mennä vaan töihin tienaamaan omat rahansa.
No kertokaapa minne menen töihin heti huomenaamulla? Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, niin ottanette sen huomioon kun osoitatte mulle työpaikan. Kun kerran jankutatte tuota "mene töihin" -mantraa, niin kertokaa myös minne menen!
Minimanissa nauta-sika jauheliha 400g, 5 pkt 10e.
Minä olen yrittänyt ostaa -30% ja -60% aleista koko kuluneen vuoden, eikä se todellakaan ole helppoa.
Harvoin olen onnistunut
Noita aletuotteita ei todellakaan ole kaikille halukkaille...Varsinkaan nyt kun ajat ovat kovenemassa