mitä ajattelet ihmisestä joka ostaa kasan nuudelia kaupassa?
Kommentit (33)
Oletko se tyyppi, jonka teki mieli "popparia"?
Hän syö joskus nuudeleita niin ku minäkin. Teen aasialaisen soossin lisukkeeksi.
Et kyllä arvaa yhtään, mitä ajattelen sinusta?🙈
En yhtään mitään.En kyttää toisten ihmisten ostoskorit kärryt.Mutta elämässäni on ollut aikoja jolloin ostoskorissani ollut pelkää nudellia iso kasa ja syönyt sitä nälkääni kuukausia.
En mitään.
Jokainen ostakoon sitä mitä haluaa kaupasta.
Eikä toisten ostokset toisille kuulu.
*kateellinen, Osti loppu palkalla Tulikiven osakkeita. Matkalla miljonääriksi.
Häh, oot sä kyylänyt mua kaupassa? Yleensä kaupasta ostetaan sitä ruokaa, mitä tykkää syödä
En luultavasti huomaa kun ei hotsita kyylätä toisten kärryjä.
E kyllä yhtään mitään. Musta on ihan mielenkiintoista nähdä mitä ihmiset laittaa kärryihinsä, mutta ei silti tarkoita sitä, että heistä jotain erityistä ajattelisi.
En mitään. En vaivaa päätäni toisten asioilla.
Vierailija kirjoitti:
*kateellinen, Osti loppu palkalla Tulikiven osakkeita. Matkalla miljonääriksi.
vessapaperin arvo on noussut viimekuukausina enemmän kuin osakkeet. olisi kannattanut hamstrata vessapaperia
Katson kyllä sivusilmällä ja pyöritän päätä.
Säälittää. Suosittelen opettelemaan laittamaan ruokaa monipuolisesti.
ajattelin että se yh tarvitsee runsaasti aromivahvisteita, kun tupakka ja siideri ovat vieneet makuaistin
Ei niitä nuudeleita kasoissa säilytetä eikä myydä, kyllä ne paketeissa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää. Suosittelen opettelemaan laittamaan ruokaa monipuolisesti.
No ei tarvitse sääliä, ei nuudelien syöminen poissulje monipuolista ruokavaliota. Ja kannattaahan niitä kerralla ottaa enemmän, kun säilyvät hyvin. Ja onhan sitä aiemminkin ollut saatavuusongelmia nuudelien kanssa, joten miksipä ei ottaisi niitä kerralla paljon. Ja ei ne hinnankaan puolesta enää ihan kaikista köyhimpien ruokaa enää ole, että pitäisi voivotella ettei muka parempaan olisi varaa.
No en mitään, itse ostin juuri koko laatikollisen, tiedän että sillä selviän 24 päivää, jollen pääse kauppaan.
Mun guilty pleasureni on tom yum -nuudelit. Kokkaan itse lähes kaiken, mutta noiden himo iskee kausittain.
Ajattelen että "jes, joku muukin rakastaa nuudeleita" ja kerään kasan nuudeleita omaan kärryyni.