mitä ajattelet ihmisestä joka ostaa kasan nuudelia kaupassa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää. Suosittelen opettelemaan laittamaan ruokaa monipuolisesti.
Täh? Nuudelithan tulevat sen itse laitetun monipuolisen ruoan lisukkeeksi.
Nuudelit ovat turhia. Ei mitään ravintoarvoa.
Miksi minunpitäisi ajatella jotakin jonkun kansalaisten ostoista?
Melko iso kasa niitä saisi olla että kiinnittäisin mitään huomiota. Ajattelisin luultavasti että hän ostaa ne juhlia tai tapahtumaa tms. varten.
Teen yleensä nuudelit Kylie Jennerin eli Kim Kardashianin siskon tapaan.
Ostan kananuudelipaketin, laitan sen pieneen määrään vettä kiehumaan, pussimausteineen.
Kun nuudelipaketti laitettu veteen, niin laitan sekaan lusikallisen voita, hieman valkosipulijauhetta ja rikon sinne sekaan kananmunan, sekoitan tasaisesti ja annan kiehua hetken, siirrän pois kuumalta levyltä ja sitten seistä kannen alla 3-4 minuuttia.
https://i.pinimg.com/736x/21/18/db/2118db9ce43fc84cdf54ef4ab9ab4b37--ra…
Jos tuo kelpaa meikkimiljardööri Kylielle niin kelpaa minullekin :)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää hiilaria ne Nuudelit
reiästäs tulee likaista hiilaria.
Vierailija kirjoitti:
Teen yleensä nuudelit Kylie Jennerin eli Kim Kardashianin siskon tapaan.
Ostan kananuudelipaketin, laitan sen pieneen määrään vettä kiehumaan, pussimausteineen.
Kun nuudelipaketti laitettu veteen, niin laitan sekaan lusikallisen voita, hieman valkosipulijauhetta ja rikon sinne sekaan kananmunan, sekoitan tasaisesti ja annan kiehua hetken, siirrän pois kuumalta levyltä ja sitten seistä kannen alla 3-4 minuuttia.
https://i.pinimg.com/736x/21/18/db/2118db9ce43fc84cdf54ef4ab9ab4b37--ra…
Jos tuo kelpaa meikkimiljardööri Kylielle niin kelpaa minullekin :)
Mitä ihmettä nuudeleista on jäljellä kaiken tuon keittämisen jälkeen? Pikakuudelista ilmeisesti puhuttiin? Itse en keitä yhtään, kaadan päälle vaan kiehuvan veden ja syön kaikkine liemineen keittona muutaman minuutin päästä. Kananmunaa voi kyllä olla keitettynä mukana, tuo on minulla sellainen pikaruoka alkuiltaan, jos työpäivä venyy.
Voisin kuvitella, että jäikö minulle yhtään niitä nuudeleita, että omalta kantiltani vaan ajattelen.
En mitään, ihmiset syököön mitä syö.
Ostaa kaappiin jemmaaan ja syön sit, kun ei ehdi tai jaksa muuta kokata.
Ajattelisin, että hän on ostamassa kotivaraa. Toivottavasti hänellä on Trangia ja Sinolia, sekä vettä ja kertakäyttö lautaisa. Kalanmaksa öljyä olisi myös hyvä olla, ettei aivot surkastu. Ja C-vitamiinia, ettei tule keripukki.