Voiko koiraa rakastaa kuin omaa lastaan
Kommentit (86)
Ehkä enemmänkin, ainakin jos uskoo ex-persu Pentti "Hauveli" Oinosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan eivät edes omaa lastaan rakasta
Lapset onkin sellaisia kakkiaisia nykyään että kuka niitä haluaisi. Kun ei saa kasvattaa. Koiraa voi, lempeydelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä en tarvitse lapsia eikä lemmikkejä kun mieheni rakastaa ja palvoo minua yli kaiken ja kokki taitojani 🤣 joilla hemmoittelen sitä aina kuin vain viitsin ruokaa tehdä mutta silloin kun en ehdi tehdä niin hän saa tyytyä einesten lämmittämiseen.
Minä en ole halunnut koskaan lapsia eikä mieheni ole hylännyt ja häipynyt minnekkään eikä ole tyytymätön elämäämme. Minä olen hänelle kaikkein tärkein ihminen ja on sen osoittanut ihan kaikella parhaallisella tavoilla tienaamalla minulle sellaisen hyvinvoinnin ja turvan mitä harvemmilla on.
Entiset ystävät kaikkosi kun tulivat niin kateellisiksi mutta saikin kaikota enkä jäänyt kaipaamaan.
Kivat sulle mutta ei ihminen tarvitse toisen ihmisen palvontaa, eläin se tarvitsee huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi! Mitä te höpisette? Mitään eläintä ei voi rakastaa kuin lastaan!
Tottakai monelle lapsettomalle joku koira voi olla lapsen korvike, mutta heillähän ei ole aavistustakaan äidin- tai isänrakkaudesta lasta kohtaan ja siksi luulevat mitä luulevat!
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, rakastan kaikkia kolmea koiriani yhtä paljon ja yhtä paljon kuin ne olisivat omia lapsiani. :) Lapsia minulla ei ole mutta rakkaus koiriani kohtaan on niin vahvaa etten ketään antaisi pois niin kuin en lapsiakaan jos niitä olisi.
Jos sinulla olisi lapsi, huomaisit että rakkaus lapseen olisi erilaista kuin koiraan.
Kyllä, rakastan kaikkia kolmea koiriani yhtä paljon ja yhtä paljon kuin ne olisivat omia lapsiani. :) Lapsia minulla ei ole mutta rakkaus koiriani kohtaan on niin vahvaa etten ketään antaisi pois niin kuin en lapsiakaan jos niitä olisi.