Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä iskurepliikillä päädyit antamaan pikkujouluissa työkaverille?

Vierailija
04.11.2022 |

Otsikossa kysymys, mikä oli se juttu joka kohti sänkyyn. Jatkuiko sen kerran jälkeen. Miten töissä sitten, kohtasiko katseet vai käännyttiinkö eri suuntiin kohdattaessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla" Tuli duunin nuori varastoduunari supattamaan baaritiskillä korvaan. Käytiin pikasilla vessassa. En itkenyt kyllä onnesta oli sen verran känninen ja hätänen poju.

Vierailija
2/13 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu iskureplaa vaikka aamuyön tunnit yhdessä vietettiin. Oltiin jo aiemminki pantu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen. Oltu ihan normaalisti töissä. Muiden edessä.

Vierailija
4/13 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päätynyt harrastamaan seksiä pikkujouluissa, mutta tänä vuonna kyllä lähden mistä tahansa sanoista tai sanattomasta viestistä, jos vain eräs mies tajuaa tulla pyytämään.

5/13 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla" Tuli duunin nuori varastoduunari supattamaan baaritiskillä korvaan. Käytiin pikasilla vessassa. En itkenyt kyllä onnesta oli sen verran känninen ja hätänen poju.

Ja säkö odotit, että jossain kusisessa baarin vessassa hoidetaan hommat pitkän kaavan mukaan?!

Vierailija
6/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin hyvän näköinen, että juoksisin junan edessä Helsingistä Keravalle jos saisin sinua, tuumasi minua kaksikymmentä vuotta nuorempi työkaveri, eipä siinä silloin sänkyyn menty, viikonpäästä kylläkin N 61 v

Vierailija
7/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen työkaverini, johon olin ihastunut, kuiskasi: "Haluaisin kokeilla, miten kivasti tuo partasi kutittaa reisiäni." Olin myyty mies, vaikka olimmekin molemmat varattuja. Pakko oli heti mennä varaamaan huone, jotta hän pääsi kokeilemaan. Enkä partaa ole ajanut pois sen koommin.

Vierailija
8/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaanko??

Vierailija
9/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään tuntematon nainen sanoi mun partaa sisäreisiharjaksi

Vierailija
10/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö paneen hotellihuoneeseen ja mimmi oli heti valmis. Pantiinkin sitten useamman kerran.  Sitten erosimme tahoillamme ja tuo pano on nyt vaimoni.

Vierailija
11/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tutustua syvällisemmin. Ja kohta tutustuttiinkin sängyssä syvälle.

Vierailija
12/13 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs kaveri käytti ravintolassa kikkaa tarjoilijaan eli onko sulla kämppäsi avainta niin teen sinulle iltapalaa kun tulet töistä, no teki ja sit sai pilluakin

Vierailija
13/13 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega kehui mun sääriäni pitkiksi.

Tosin petiin ei haluttu mennä samana iltana päissämme, vaan sovittiin tapaamisesta seuraavana päivänä selvinpäin. Siitä alkoikin yli vuoden kestänyt nautinnollinen salasuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi