Rh-negatiiviset. Vain 15% koko maailman väestöstä omaa tämän veriryhmän. Huomaatko olevasi mitenkään erilainen kuin muut?
Terveydeltäsi esim.
Huomaatko asiaa missään?
Kaikenlaisia väittämiä tuosta on, mikäli kuuluu tuohon pieneen väestöön. Ilmeisen outoa se on evoluution kannalta. Sekin, että vaikka vanhemmat ovat Rh+ niin siitä huolimatta lapsi saattaa olla Rh-.
Onko sinulle tullut komplikaatioita?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
O- Rh neg. Eka lapsi syntyi hätäsektiolla, syytä ei tiedetty, mutta mun elimistö luultavasti "hylki" lasta, koska koki sen "vieraaksi", vaikka sain kaksi rokotusta raskausaikana. Istukka ei siis toiminut kunnolla. Käynnistyksessä lapsen sydänäänet romahti alle 40 ja mitat oli syntyessä 2200/50cm. Toisen lapsen raskausaikana oksentelin holtittomasti ihan loppuun asti ja välillä oksenuksen mukana tuli myös verta, koska ruokatorvi ei enää kestänyt. Se pahoinvointi oli sanoinkuvaamatonta.
Muuten ei mtn. Oon kuullut, et jotkut ihmiset ei näe esim. enneunia yms., mut en tiedä liittyykö se veriryhmään mitenkään. Suurin osa kait näkee. Mä oon poikkeus ehkä silleen, et näen tosi usein ja joskus saatan "nähdä" mun mielessä välähdyksen tulevasta, mitä kohta tulee tapahtumaan tai joku tulee sanomaan. Ja sitten se tapahtuu. Lapsena luulin, et kaikki näkee toistensa aurat. Aikuisuudessa olin ihmeissäni, kun sain kuulla, että on ihmisiä, jotka eivät vaistoa vaikkapa vieressä olevan ihmisen tunnetilaa. "Säikyttelin" joskus eksääni ja muitakin ihmisiä lukemalla vahingossa heidän ajatuksiaan. Vastailin sit ihan pokkana ja ne oli kauhusta kankeina, että eihän he sitä ääneen sanonut. Luulin, että sanoivat.
Ainut todella outo asia mun mielestä on, että lusikat tahtoo vääntyä mun läsnäollessa. Mun isä aina huusi kun olin lapsi, että nyt loppuu perkele se lusikoiden vääntely. Ei uskonut, etten tee sitä tahallaan! Myös mun ex kerran ihmetteli, et usein kun olin käynyt kylässä, laatikosta löytyi vääntyneitä lusikoita :D
Keskiajalla mut ois varmaan poltettu roviolla, koska syntyessäni mulla oli ihan punainen tukka ja vihreät!! silmät :D Yleensä vauvoilla on aina siniset syntyessään. Mun silmät muuttui sinisiksi noin puolivuotiaana :D
No toi on tollast hauskaa, mitä oon viihteeksi lukenut netistä, et vois liittyy veriryhmään, mut enpä nyt siitä tiedä. Jotkut sanoo, et liittyy. Esim. suurin osa kait näkee enneunia yms. Niistä ei vain puhuta, koska sitä pidetään jotenkin outona, mitä en ymmärrä. Se on tää nykyajan kulttuuri.
Tässä esimerkki miten mielenterveyden hoito on ihan retuperällä. Ihan harhainen tyyppi vaikka olisi selvästi intervention tarpeessa. Mene hyvä ihminen tutkituttamaan pääkoppasi. Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua noihin harhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Islannissa esim. laitetaan deitti-ilmoitukseen veriryhmä.....pieni kansa. Ja näin ymmärtääkseni Japanissakin.
ei vaan siellä tehdään dna-testit ennen avioliittoa/liittoa, veriryhmien vertailulla ei saa mitenkään tietää mahdollista sukulaisuuttaan
A-, taudit ei juurikaan tartu ja jos tarttuu, niin tosi lievänä. Kunnolla kuumetta ei juuri koskaan. Korona ei ole tarttunut edes omalta lapselta eikä yksikään influenssa. Lapset on A+.
Jätkäshenkilö 50 vuotta kirjoitti:
Aloittajan otsikon kohtaan:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko olevasi mitenkään erilainen kuin muut...?
ja itse kirjoituksesta tuohon:
Vierailija kirjoitti:
(...) mikäli kuuluu tuohon pieneen väestöön (...)
sen verran, että on tuo aika erikoinen tulkinta, jos pitää paikkansa, että koko maailman väestöstä 15 % kuuluu tuohon ryhmään, ja jos maailmassa on nyt aivan hiuksenhienosti alle 8 miljardia ihmistä, niin siinä tapauksessa ryhmäläisellä on tällä hetkellä n. 1,2 miljardia "kaveria", eli enemmän kuin koko Euroopan Unionin asukasluku, tai toisaalta lähes 4 kertaa Yhdysvaltain koko asukasluku.
Joten enpä ihan sanoisi että kyseessä olisi mikään erityisen uniikki lumihiutaleus (ohoh, miten pöljä taivutusmuoto nyt tuli: "lumihiutaleus"...).
Tuossa oli varmaankin kyse AB- verestä jota on vain 1%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen verran, että on tuo aika erikoinen tulkinta, jos pitää paikkansa, että koko maailman väestöstä 15 % kuuluu tuohon ryhmään, ja jos maailmassa on nyt aivan hiuksenhienosti alle 8 miljardia ihmistä, niin siinä tapauksessa ryhmäläisellä on tällä hetkellä n. 1,2 miljardia "kaveria", eli enemmän kuin koko Euroopan Unionin asukasluku, tai toisaalta lähes 4 kertaa Yhdysvaltain koko asukasluku.
Joten enpä ihan sanoisi että kyseessä olisi mikään erityisen uniikki lumihiutaleus (ohoh, miten pöljä taivutusmuoto nyt tuli: "lumihiutaleus"...).
AB- veriryhmää on tosiaan vain 1% suomalaisista, siis suomalaisista, ei koko maailman ihmisistä
A-, saan kaikki flunssat mitä liikkuu mutta vatsataudit eivät tartu millään.
Vierailija kirjoitti:
Silti kysynnän ja tarjonnan laki ei toimi ja tätäkin arvokasta ainetta pitäisi ilmaiseksi luovuttaa...
Hyvän mielen saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AB- veriryhmää on tosiaan vain 1% suomalaisista, siis suomalaisista, ei koko maailman ihmisistä
Kyllä se taitaa olla vain yksi prosentti koko maapallon ihmisistä.
O- olen. Punertavat hiukset ja siniset silmät. Mustelmia saan herkästi. Taudit tarttuvat huonosti ja koronan kyllä sain, mutta oli oireeton. Kuumetta ei ole ollut koskaan, aina olen alilämpöinen.
Rakastan alieneja, yliluonnollisia juttuja, kauhua, avaruutta ja ufoja.
Eli nyt veriryhmä on uusi horoskooppi. Olen musikaalinen, ihan varmasti johtuu veriryhmästä XYZ+. Ei hitto mitkä huuhaahörhöjen kokoontumisajot täällä on.
Joo voi hitusen johonkin terveysjuttuihin vaikuttaa mutta ei veriryhmä luonnetta määritä. Ja joku täällä väitti näkevänsä ihmisten "energioita". Jep jep.