Rh-negatiiviset. Vain 15% koko maailman väestöstä omaa tämän veriryhmän. Huomaatko olevasi mitenkään erilainen kuin muut?
Terveydeltäsi esim.
Huomaatko asiaa missään?
Kaikenlaisia väittämiä tuosta on, mikäli kuuluu tuohon pieneen väestöön. Ilmeisen outoa se on evoluution kannalta. Sekin, että vaikka vanhemmat ovat Rh+ niin siitä huolimatta lapsi saattaa olla Rh-.
Onko sinulle tullut komplikaatioita?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AB on ihmiskunnan nuorin veriryhmä, eräänlainen hybridi, pinnalla ei ole proteiini vaan kupari verisoluissa, mikä tekee sinisen hohteen vaalealla iholla. Koska kupari johtaa hyvin sähköä on AB herkempi sille ja magnetismin vaihteluille. Siksi he ovat psyykikkoja useammin. Ja intuitiivisempia kuin muut.
Rh minus on vielä niin ettei ole yhtään apinaa eli sitä Rhesus apinan tekijää veressä. Ovat täysiä ihmisiä :D!
Kiinnostaisi liittyykö tähän mutaatioon AB Cro Magnonin risteytyminen Neanderthaliin vai keihin?
Legenda on juurikin niistä Taivaan Pojista ja sinisestä verilinjasta. Jeesuksen (!)käärinliinassa Torinossa on AB veri.
Mielenkiintoinen on myös nimi Abraham
AB rh m(minus)
Kuka tietää jos vaikka verilinjajutussa olisikin jokin sisäpiiri koska jokin sen mutaation aiheutti, vaikka voi olla että isot vaaleat viikingitkin olisivat käydä jumalan pojista muinaisessa Lähi-Idässä.
Myös ihmiskunnan superkulttuurien sarastus tapahtui suurinpiirtein tuohon aikaan. Ja tiede ja taide olivat täydellisiä niillä vempaimilla. Ehkä tunsivat sähkön (pattereitakin oli) sumerikuninkailla on pohjoismalliset siniset silmät! Ja muuta. AB verisillä on usein myös punapäisyyttä ja vihreää silmää. Ja herkemmät aistit.
AB veri muodostui n 10 000 v sitten, jääkausi oli 11 000 v sitten. Ihmiskunnan 1. superkulttuuri alkoi n 7 000 v sitten Mesopotamiassa ja rinnalle Egypti myöhemmin. Osuu yksiin AB veren synnyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Torinon liinaa pidän aitona koska sen kuva täydellistyi näkyville vasta negatiivin kautta, kun se käännettiin oikeaksi kuvaksi. KUKAAN ei olisi osannut maalata negaatiota noin, ei kukaan.
Lisäksi kuva EI ole painauma- jos se olisi olisi kuva levinnyt nostettaessa heti kasvoilta eri lailla. Sen on aiheuttanut kova purkaus, joka kuvasi alla olevan hahmon siltään.
Lisäksi Raamatussa kuvataan miten ne liinat olivat siellä haudassa ja erillään kasvoliina joka on vielä erillinen lisäksi. Purkaus on ollut valtava koska asvoista jäi kahteen liinaan varjot aj vieläpä takapuolenkin koko kroppa.
Kun Japanissa räjähti ydinpommi ihmisten VARJOT kuvautuivat samoin seiniin, vaikka henkilö katosi.
Juu, siinä renesanssin aikoihin kukaan ei osannut maalata, varsinkaan Italiassa. Eiku...
Mää oon O -
Olen yliherkkä, vaalea pisamainen, siniset silmät, tumma tukka, saan helposti mustelmia. Koronan sairastin jokin aika sitten.
Pari sukulaista ja lapsi samaa veriryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torinon liinaa pidän aitona koska sen kuva täydellistyi näkyville vasta negatiivin kautta, kun se käännettiin oikeaksi kuvaksi. KUKAAN ei olisi osannut maalata negaatiota noin, ei kukaan.
Lisäksi kuva EI ole painauma- jos se olisi olisi kuva levinnyt nostettaessa heti kasvoilta eri lailla. Sen on aiheuttanut kova purkaus, joka kuvasi alla olevan hahmon siltään.
Lisäksi Raamatussa kuvataan miten ne liinat olivat siellä haudassa ja erillään kasvoliina joka on vielä erillinen lisäksi. Purkaus on ollut valtava koska asvoista jäi kahteen liinaan varjot aj vieläpä takapuolenkin koko kroppa.
Kun Japanissa räjähti ydinpommi ihmisten VARJOT kuvautuivat samoin seiniin, vaikka henkilö katosi.
Juu, siinä renesanssin aikoihin kukaan ei osannut maalata, varsinkaan Italiassa. Eiku...
Ei sielläkään negaatiota, se on mahdotonta tehdä niin että vasta hiljattain paljastettu posit kuva paljastui tarkaksi kuvaksi miehestä joka ristiin naulittu ruoskittu ja puhkaistu ja piikkikruunun jäljetkin. Se on mahdoton vaan tehdä noinpäin.
Ab- Tosi harvoin kipeänä, muutenkin perusterve ihminen. Ei mitään sairauksia.
Ikää 63.
O-
Keväällä hyvin lievä korona, flunssaa en edes muista milloin olen sairastanut, influenssaa en koskaan
B-.
Kait suht normaali.
Jotain triggerpisteitä mistä esim tulee pitkä hikka tai aivastus.
Lapsena angiinoita, muuten normi flunssia.
Pidän kyllä kylmästä enemmän kun kuumasta, esim avantouin.
Ja en kaipaa saunaa jne.
Vierailija kirjoitti:
B-.
Kait suht normaali.
Jotain triggerpisteitä mistä esim tulee pitkä hikka tai aivastus.
Lapsena angiinoita, muuten normi flunssia.
Pidän kyllä kylmästä enemmän kun kuumasta, esim avantouin.
Ja en kaipaa saunaa jne.
Ai niin, vihreät silmät. Aina mustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen naisissa on vahva Torino linja myös DNA ssa.
A- . Ei flunssaa, eikä "räkätauteja" , matala verenpaine, kilpirausen liikatoimtaa, eli autoimmuunisairaus.
Kiitos kaikille O- verenluovuttajille 😍, kaksi kertaa saanut.
Minä olen B-. Joku sanoi, että on herkkä hajuille ja auringolle jne. Minä olen, tosin en tiedä onko se mitenkään yleinen ominaisuus. Ajattelisin kuitenkin, ettei ole mitenkään outoa, että erilaiset veriryhmät vaikuttaisivat eri tavoin johonkin.
Veriryhmiin perustuvia ruokavalioita olen seuraillut uteliaisuuttani. B- ryhmälle suositellaan maksaa ja ananasta, ja tomaatti on ehdoton ei. Olen pienestä lapsesta lähtien vihannut tomaattia, vihaan edelleen, ja maksa ja ananas ovat lempiruokaani, joita voisin syödä 24/7. Samoin suositellaan maitotuotteita eikä kamalasti viljaa. Sekin pätee kohdallani, syön hyvin vähän viljatuotteita, koska suolistoni ja vatsani ei kestä niitä. Ruis ja kaura on kokonaan poissa ruokavaliosta.
RH - ei sisällä rhesustekijää, joten joidenkin mukaan polveutuu ufoista, jotka maapalolla joskus vierailleet.
Vierailija kirjoitti:
Ab- Tosi harvoin kipeänä, muutenkin perusterve ihminen. Ei mitään sairauksia.
Ikää 63.
Onko ns meille yliluonnollisia kokemuksia tai muuta herkkyyttä? Tiedehän jo myöntää että infoa siirtyy tavoilla jota emme vielä tunne. Solut vaihtoivat esteestä huolimatta tietoa toisilleen, kokeissa. Ei tiedetä miten. Oli Science lehdessä. Samoin solumöykyt kasvattivatkin itselleen silmät! Olivat ihan emoijien näköisiä ( ne joilla pelkät silmät)
Tuo B- vielä. En yleensä sairasta ja jos sairastan, se kestää sitten 3-4 viikkoa. Viimeksi olen ollut sairaana 2017, sitä edellisen kerran 2012. Koronaa en ole saanut, vaikka mahdollisuuksia sille on ollut useita. Toivotaan, että sama hyvä lykky jatkuu.
Islannissa esim. laitetaan deitti-ilmoitukseen veriryhmä.....pieni kansa. Ja näin ymmärtääkseni Japanissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekassa synnytyksessä meinasin kuolla, kun vasta tulloin havaittiin puute veren hyytymistekijöissä. Toisessa synnytyksessä sain jotain lääkitystä, mutta menetin silti 2l verta. Lapsillani on sama veriryhmä ja ongelma veren hyytymisessä.
Hyytymistekijät eivät liity ap:n kysymykseen. Jos sinulla on - veri ja lapsillasi myös, ei ole siitä syystä tullut ongelmia. Jos äiti on + ja lapsi-, lapsi voi olla vaarassa
Tai jos äiti on Rh- ja lapsi on Rh+, niin se on samanlainen riskitekijä.
Nimenomaan tuo, että äiti on - ja lapsi +, on riskitekijä. Toisinpäin ei. Äidin omista verisoluista puuttuu Rh-antigeeni, joten altistuessaan sille äidin elimistö alkaa tuottaa sitä vastaan vasta-aineita. Näin voi käydä jos rh-positiivisen sikiön verta pääsee jostain syystä äidin verenkiertoon. Useimmiten niin käy vasta synnytyksen aikana eikä siitä ole äidille eikä lapselle haittaa, mutta jos äidin seuraavakin lapsi on rh-positiivinen niin tuosta aiemmasta altistumisesta syntyneet vasta-aineet siirtyvät istukan läpi sikiöön ja aiheuttavat pahimmillaan keskenmenon tai jo syntyneen vauvan kuoleman.
Nykyään riskit vodaan kuitenkin tunnistaa jo etukäteen ja äidille annostella valmiita rh+ vasta-aineita raskauden loppupuolella ja synnytyksen jälkeen. Valmiit vasta-aineet tuhoavat sikiöstä mahdollisesti äidin elimistöön päätyneet verisolut ennen kuin äidin elimistö tunnistaa ne ja alkaa muodostaa itse vasta-aineita jolloin myöskään rh+-spesifejä muistisoluja ei synny eikä seuraava rh+ raskaus ole sikiölle yhtä vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
O miinus. Olen poikkeuksellisen älykäs ja terve ;-)
Oikeasti, hyvin harvoin sairastan tartuntatauteja, ja jos sairastan, niin yleensä hyvin lievänä. En ole sairastanut koronaa.
Sama. Aika harvoin saan flunssan tai vatsataudin. Usein jos perheessä muilla näitä on niin itse vältän tartunnan.
Koronatartunnan sain mieheltä. Oireet olivat melko lieviä.
Tuttua, sikiön veri vaihdettiin jo kohdussa
Vierailija kirjoitti:
Tuttua, sikiön veri vaihdettiin jo kohdussa
Täh?
Olen O- ja sairastin monta viikkoa koronaa viime keväänä, ja jälkitaudeiksi jäi vielä ajoittainen hengenahdistus, sydänkivut ja väsymys, joista kaikista toipuminen on ollut hidasta.