Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rh-negatiiviset. Vain 15% koko maailman väestöstä omaa tämän veriryhmän. Huomaatko olevasi mitenkään erilainen kuin muut?

Vierailija
04.11.2022 |

Terveydeltäsi esim.
Huomaatko asiaa missään?

Kaikenlaisia väittämiä tuosta on, mikäli kuuluu tuohon pieneen väestöön. Ilmeisen outoa se on evoluution kannalta. Sekin, että vaikka vanhemmat ovat Rh+ niin siitä huolimatta lapsi saattaa olla Rh-.

Onko sinulle tullut komplikaatioita?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O- erityisherkkä, lihon helposti, raudanpuutteinen. Johtuuko veriryhmästä, en tiedä :D

Vierailija
62/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan verenmaku suussa, rhveri kuohuu ja valtimot houkuttaa, ei mitään erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O- Rh neg. Eka lapsi syntyi hätäsektiolla, syytä ei tiedetty, mutta mun elimistö luultavasti "hylki" lasta, koska koki sen "vieraaksi", vaikka sain kaksi rokotusta raskausaikana. Istukka ei siis toiminut kunnolla. Käynnistyksessä lapsen sydänäänet romahti alle 40 ja mitat oli syntyessä 2200/50cm. Toisen lapsen raskausaikana oksentelin holtittomasti ihan loppuun asti ja välillä oksenuksen mukana tuli myös verta, koska ruokatorvi ei enää kestänyt. Se pahoinvointi oli sanoinkuvaamatonta.

Muuten ei mtn. Oon kuullut, et jotkut ihmiset ei näe esim. enneunia yms., mut en tiedä liittyykö se veriryhmään mitenkään. Suurin osa kait näkee. Mä oon poikkeus ehkä silleen, et näen tosi usein ja joskus saatan "nähdä" mun mielessä välähdyksen tulevasta, mitä kohta tulee tapahtumaan tai joku tulee sanomaan. Ja sitten se tapahtuu. Lapsena luulin, et kaikki näkee toistensa aurat. Aikuisuudessa olin ihmeissäni, kun sain kuulla, että on ihmisiä, jotka eivät vaistoa vaikkapa vieressä olevan ihmisen tunnetilaa. "Säikyttelin" joskus eksääni ja muitakin ihmisiä lukemalla vahingossa heidän ajatuksiaan. Vastailin sit ihan pokkana ja ne oli kauhusta kankeina, että eihän he sitä ääneen sanonut. Luulin, että sanoivat.

Ainut todella outo asia mun mielestä on, että lusikat tahtoo vääntyä mun läsnäollessa. Mun isä aina huusi kun olin lapsi, että nyt loppuu perkele se lusikoiden vääntely. Ei uskonut, etten tee sitä tahallaan! Myös mun ex kerran ihmetteli, et usein kun olin käynyt kylässä, laatikosta löytyi vääntyneitä lusikoita :D

Keskiajalla mut ois varmaan poltettu roviolla, koska syntyessäni mulla oli ihan punainen tukka ja vihreät!! silmät :D Yleensä vauvoilla on aina siniset syntyessään. Mun silmät muuttui sinisiksi noin puolivuotiaana :D

No toi on tollast hauskaa, mitä oon viihteeksi lukenut netistä, et vois liittyy veriryhmään, mut enpä nyt siitä tiedä. Jotkut sanoo, et liittyy. Esim. suurin osa kait näkee enneunia yms. Niistä ei vain puhuta, koska sitä pidetään jotenkin outona, mitä en ymmärrä. Se on tää nykyajan kulttuuri.

Vierailija
64/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen a-, koko muu perhe on a+, isoäitini oli ab-.

tummempi ihon pigmentti kuin muilla suomalaisilla keskimäärin (ihotautilääkäri sanoi), joskin olen kyllä ihan selvästi valkoihoinen. kuparin värinen tukka. olen sairastanut kaikkea harvinaista, joskus ei voi kuin tulla naureskellen lääkäristä ulos, kun lääkäri on sanonut, että tätä ei kyllä kovin usein vastaanotolla näe. Tai sitten veriarvoni ovat joko täydellisen kadehdittavat tai sitten joku arvo on täysin viturallaan ja lääkäri ihmettelee miksei ole oireita. mutta en nyt ehkä usko, että nuo johtuu rhesutekijästä. isäni on samanlainen kummajainen, meiltä molemmilta löytyy aina jotain harvinaista.

koronaa ei tiettävästi ole ollut vaikka on ollut lähikontakteja:  olen itse asiassa ollut koko korona-ajan terveempi kuin koskaan ja nauttinut korona-ajan tuomista rajoituksista. Rokotukset on otettu.  En tosin usko, että tämäkään on rhesustekijän ansiota.

Vierailija
65/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O- Rh neg. Eka lapsi syntyi hätäsektiolla, syytä ei tiedetty, mutta mun elimistö luultavasti "hylki" lasta, koska koki sen "vieraaksi", vaikka sain kaksi rokotusta raskausaikana. Istukka ei siis toiminut kunnolla. Käynnistyksessä lapsen sydänäänet romahti alle 40 ja mitat oli syntyessä 2200/50cm. Toisen lapsen raskausaikana oksentelin holtittomasti ihan loppuun asti ja välillä oksenuksen mukana tuli myös verta, koska ruokatorvi ei enää kestänyt. Se pahoinvointi oli sanoinkuvaamatonta.

Muuten ei mtn. Oon kuullut, et jotkut ihmiset ei näe esim. enneunia yms., mut en tiedä liittyykö se veriryhmään mitenkään. Suurin osa kait näkee. Mä oon poikkeus ehkä silleen, et näen tosi usein ja joskus saatan "nähdä" mun mielessä välähdyksen tulevasta, mitä kohta tulee tapahtumaan tai joku tulee sanomaan. Ja sitten se tapahtuu. Lapsena luulin, et kaikki näkee toistensa aurat. Aikuisuudessa olin ihmeissäni, kun sain kuulla, että on ihmisiä, jotka eivät vaistoa vaikkapa vieressä olevan ihmisen tunnetilaa. "Säikyttelin" joskus eksääni ja muitakin ihmisiä lukemalla vahingossa heidän ajatuksiaan. Vastailin sit ihan pokkana ja ne oli kauhusta kankeina, että eihän he sitä ääneen sanonut. Luulin, että sanoivat.

Ainut todella outo asia mun mielestä on, että lusikat tahtoo vääntyä mun läsnäollessa. Mun isä aina huusi kun olin lapsi, että nyt loppuu perkele se lusikoiden vääntely. Ei uskonut, etten tee sitä tahallaan! Myös mun ex kerran ihmetteli, et usein kun olin käynyt kylässä, laatikosta löytyi vääntyneitä lusikoita :D

Keskiajalla mut ois varmaan poltettu roviolla, koska syntyessäni mulla oli ihan punainen tukka ja vihreät!! silmät :D Yleensä vauvoilla on aina siniset syntyessään. Mun silmät muuttui sinisiksi noin puolivuotiaana :D

No toi on tollast hauskaa, mitä oon viihteeksi lukenut netistä, et vois liittyy veriryhmään, mut enpä nyt siitä tiedä. Jotkut sanoo, et liittyy. Esim. suurin osa kait näkee enneunia yms. Niistä ei vain puhuta, koska sitä pidetään jotenkin outona, mitä en ymmärrä. Se on tää nykyajan kulttuuri.

Mutta mainitsen vielä, että ottakaa tää viesti sillai hauskana viihteenä! :) Oon oikeesti ihan fiksu, mut välil on hauskaa viihteillä netin syövereissä :D

Vierailija
66/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB on ihmiskunnan nuorin veriryhmä, eräänlainen hybridi, pinnalla ei ole proteiini vaan kupari verisoluissa, mikä tekee sinisen hohteen vaalealla iholla. Koska kupari johtaa hyvin sähköä on AB herkempi sille ja magnetismin vaihteluille. Siksi he ovat psyykikkoja useammin. Ja intuitiivisempia kuin muut.

Rh minus on vielä niin ettei ole yhtään apinaa eli sitä Rhesus apinan tekijää veressä. Ovat täysiä ihmisiä :D!

Kiinnostaisi liittyykö tähän mutaatioon AB Cro Magnonin risteytyminen Neanderthaliin vai keihin?

Legenda on juurikin niistä Taivaan Pojista ja sinisestä verilinjasta. Jeesuksen (!)käärinliinassa Torinossa on AB veri.

Vierailija
67/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AB on ihmiskunnan nuorin veriryhmä, eräänlainen hybridi, pinnalla ei ole proteiini vaan kupari verisoluissa, mikä tekee sinisen hohteen vaalealla iholla. Koska kupari johtaa hyvin sähköä on AB herkempi sille ja magnetismin vaihteluille. Siksi he ovat psyykikkoja useammin. Ja intuitiivisempia kuin muut.

Rh minus on vielä niin ettei ole yhtään apinaa eli sitä Rhesus apinan tekijää veressä. Ovat täysiä ihmisiä :D!

Kiinnostaisi liittyykö tähän mutaatioon AB Cro Magnonin risteytyminen Neanderthaliin vai keihin?

Legenda on juurikin niistä Taivaan Pojista ja sinisestä verilinjasta. Jeesuksen (!)käärinliinassa Torinossa on AB veri.

Mielenkiintoinen on myös nimi Abraham

AB rh m(minus)

Kuka tietää jos vaikka verilinjajutussa olisikin jokin sisäpiiri koska jokin sen mutaation aiheutti, vaikka voi olla että isot vaaleat viikingitkin olisivat käydä jumalan pojista muinaisessa Lähi-Idässä.

Myös ihmiskunnan superkulttuurien sarastus tapahtui suurinpiirtein tuohon aikaan. Ja tiede ja taide olivat täydellisiä niillä vempaimilla. Ehkä tunsivat sähkön (pattereitakin oli) sumerikuninkailla on pohjoismalliset siniset silmät! Ja muuta. AB verisillä on usein  myös punapäisyyttä ja vihreää silmää. Ja herkemmät aistit.

Vierailija
68/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumerissa oli myös Hyvä paimen Gudea viisas kaupunginjohtaja. Huomattavan rakentava persoona. Mistä nämä superkulttuurit saivat täydelliset lahjansa taiteessakin. Ne veistokset ovat ihan täydellisiä ja äärimmäisen vaikeasti tyyliteltyjä, Egyptissäkin raketin lailla.

Vierailija
69/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torinon liinaa pidän aitona koska sen kuva täydellistyi näkyville vasta negatiivin kautta, kun se käännettiin oikeaksi kuvaksi. KUKAAN ei olisi osannut maalata negaatiota noin, ei kukaan.

Lisäksi kuva EI ole painauma- jos se olisi olisi kuva levinnyt nostettaessa heti kasvoilta eri lailla. Sen on aiheuttanut kova purkaus, joka kuvasi alla olevan hahmon siltään.

Lisäksi Raamatussa kuvataan miten ne liinat olivat siellä haudassa ja erillään kasvoliina joka on vielä erillinen lisäksi. Purkaus on ollut valtava koska asvoista jäi kahteen liinaan varjot aj vieläpä takapuolenkin koko kroppa.

Kun Japanissa räjähti ydinpommi ihmisten VARJOT kuvautuivat samoin seiniin, vaikka henkilö katosi.

Vierailija
70/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa synnytyksessä meinasin kuolla, kun vasta tulloin havaittiin puute veren hyytymistekijöissä. Toisessa synnytyksessä sain jotain lääkitystä, mutta menetin silti 2l verta. Lapsillani on sama veriryhmä ja ongelma veren hyytymisessä.

Millä tavalla ongelmia veren hyytymisessä?

Vierailija
71/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusta sanottii Ihmisen Pojaksi ja Hän itse ei koskaan käyttänyt itsestää muuta kuin tuota Ihmisen Poika sanaa. Hän kuitenkin puhdisti omalla verellään ihmiskunnan kaikki ne jäsenet jotka olivat langenneet syntiin ja jotka uskovat ja niin sinun veresi on PUHDASTA olipa se syntyään mitä tahansa. Ylemmyydentuntoiset verilinjat hän kumosi. Näin ainakin käsitän. Kukaan ei saa ylpistyä lihallisena ihmisenä!

Vierailija
72/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekassa synnytyksessä meinasin kuolla, kun vasta tulloin havaittiin puute veren hyytymistekijöissä. Toisessa synnytyksessä sain jotain lääkitystä, mutta menetin silti 2l verta. Lapsillani on sama veriryhmä ja ongelma veren hyytymisessä.

Millä tavalla ongelmia veren hyytymisessä?

Jos vaiva on Rh ltaan eri voi se hyökätä äidin vereen tai päinvastoin.  Silloin veriryhmää valkataan että synnytys ei aiheuta ongelmaa. Tämä käy juuri esikoisen kanssa.

Vierailija
73/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-. Harvoin sairaana. Kuumetta ei ole ollut vuosiin. Koronaakan en saanut. Otin kyllä rokotukset.

Vierailija
74/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti kysynnän ja tarjonnan laki ei toimi ja tätäkin arvokasta ainetta pitäisi ilmaiseksi luovuttaa...

Katsoin aikoinaan jonkin dokumentin Jenkeistä, jossa köyhät myivät muistaakseni veriplasmaa, ja en oikein muista paljon mitään ohjelmasta muuta kuin sen, että niiden köyhien osa oli kammottava. Olen köyhä suomalainen, mutta en kuitenkaan niin surkeassa asemassa kuin köyhät esim. Jenkeissä.

Olen O- ja fyysiseltä terveydeltäni hyvä, mutta psyykkiseltä terveydeltäni huono karmivien lapsuutraumojen takia. Suomessa köyhienkin fyysisestä terveydestä huolehditaan aika hyvin, mutta lapsuustraumojen aiheuttamista psykofyysisistä traumoista huolehditaan Suomessa huonosti.

Vierailija
75/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torinon liinaa pidän aitona koska sen kuva täydellistyi näkyville vasta negatiivin kautta, kun se käännettiin oikeaksi kuvaksi. KUKAAN ei olisi osannut maalata negaatiota noin, ei kukaan.

Lisäksi kuva EI ole painauma- jos se olisi olisi kuva levinnyt nostettaessa heti kasvoilta eri lailla. Sen on aiheuttanut kova purkaus, joka kuvasi alla olevan hahmon siltään.

Lisäksi Raamatussa kuvataan miten ne liinat olivat siellä haudassa ja erillään kasvoliina joka on vielä erillinen lisäksi. Purkaus on ollut valtava koska asvoista jäi kahteen liinaan varjot aj vieläpä takapuolenkin koko kroppa.

Kun Japanissa räjähti ydinpommi ihmisten VARJOT kuvautuivat samoin seiniin, vaikka henkilö katosi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_Shadow_Etched_in_Stone

Jumalalla on ihmeelliset voimat. Parempi kuva syntyi siellä haudassa vielä.

Vierailija
76/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuolta osin, mutta tietyllä tavalla tehty erilaiseksi. Ja todella oudolla tavalla toteutettu.

Vierailija
77/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisilla sivustoilla näitä ilmiöitä kuvattu, esim. katulamput sammuu mystisesti ja koko ajan häiritsee hankaussähkö, lievät sähköiskut yms

Vierailija
78/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O- erityisherkkä, lihon helposti, raudanpuutteinen. Johtuuko veriryhmästä, en tiedä :D

Minäkin olen O- ja erityisherkkä: onkohan näillä asioilla jokin yhteys toisiinsa?

Vierailija
79/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa olla uniikki lumihiutale. Mulla on O- mutta se ei tee musta mitenkään erityistä. Aika monella muullakin on sama veriryhmä.

Vierailija
80/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisilla sivustoilla näitä ilmiöitä kuvattu, esim. katulamput sammuu mystisesti ja koko ajan häiritsee hankaussähkö, lievät sähköiskut yms

Liittyyköhän veriryhmä ja sähköallergia toisiinsa? o_O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän