Olen luopunut sipseistä.
5 kuukauteen en ole yhtään sipsipussia ostanut. Se oon tämän vuoden suurin saavutukseni.
Kommentit (20)
Hyvä. Olen alkanut syömään dippejä. Maustamattomaan jogurttiin mausteita. Porkkanoita ja kurkkua paloiksi
Kiitos. Jää meille muillekin sitten.
Jätin myös sipsit kauppaan, kun pussit kutistui mutta hinta ei. Megapussi riitti perheelle ennen hyvin, nyt pitäis ostaa kaksi. Noh, säästyypä nekin rahat + terveysteko.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja laihtunut 5 kg.
Olet syönyt tosi paljon sipsejä sitten aiemmin?
En muistanut laittaa kauppalappuun niin piti itse tehdä. Hyviä tuli.
Mulle tuli aina päänsärky sipseistä, joten lopetin joskus 10 vuotta sitten. Myöhemmin tajusin, että verenpaineeseenhan se tietty liittyi. En siis ole ylipainoinen.
Kyllä kerran tai kaksi vuodessa voi sipsejä syödä 😋
Kyllä niitä sipsejä tuli syötyä paljon vuosien aikana. Nyt onneksi kesällä päätin etten enää osta. T: ap
Kyllä niitä sipsejä tuli syötyä paljon vuosien aikana. Nyt onneksi kesällä päätin etten enää osta. T: ap
Minulla yksi tekijä on tainnut olla av:lla käytetty sana sipsuli 🤮
Pitäisi itsekin lopettaa. Ainut paheeni. Niin tykkään tuosta sipsien suolaisuudesta. Ilman makeaa voin olla aivan hyvin, mutta sorrun aina sipseihin.
Heh mulla sama! Ennen olin ihan sipsikoukussa, mutta nyt oon ollut ilman monta kuukautta!!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aina päänsärky sipseistä, joten lopetin joskus 10 vuotta sitten. Myöhemmin tajusin, että verenpaineeseenhan se tietty liittyi. En siis ole ylipainoinen.
Mulla on kans hellittänyt päänsäryt kun ei tule enää suolaa syötyä niin paljo.
Tänään itse kaupassa katselin sipsihyllyä. Sit muistin että pitää laihtua 10 kg enkä ostanut sipsejä. Pakko olla enemmän itsekuria ja ostaa vaikka jotain päärynöitä enemmän.
Peruna ja pehmeät rasvat ovat epäterveellisiä.
Peruna on hyvää mutta sipsit on paskaa. Hyi.
Jäteöljyssä friteerattua suolaa ja perunatärkkelystä.
Ohoh! Oikein.