Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rh-negatiiviset. Vain 15% koko maailman väestöstä omaa tämän veriryhmän. Huomaatko olevasi mitenkään erilainen kuin muut?

Vierailija
04.11.2022 |

Terveydeltäsi esim.
Huomaatko asiaa missään?

Kaikenlaisia väittämiä tuosta on, mikäli kuuluu tuohon pieneen väestöön. Ilmeisen outoa se on evoluution kannalta. Sekin, että vaikka vanhemmat ovat Rh+ niin siitä huolimatta lapsi saattaa olla Rh-.

Onko sinulle tullut komplikaatioita?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu, onko joku veriryhmä yliedustettuina esim. autismikirjon häiriöisillä tai neroilla? Onko juurikin O- yliedustettuna tässä?

Vierailija
22/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse synnyin hieman ennenaikaisesti ja minulla oli reikä sydämessä, joka sitten umpeutui eikä sydänongelmia ole ollut sen jälkeen.

Ollut myös keuhkoissa ongelmia, kuulossa ja näössä. Kuitenkin olen tullut ihmeen hyvin toimeen. Ei ole mitään suurempia toimenpiteitä tarvinnut tehdä ja elän normaalia elämää.

Olen psyykkisesti herkkä. Olen myös erittäin empatiaan taipuvainen. Tunnen oloni usein ulkopuoliseksi. Olen myös vasenkätinen.

Vähän outo, luulen näkeväni energiaa ihmisissä joskus ja muita outoja juttuja silloin tällöin tapahtuu.

En kuitenkaan tiedä onko nämä veriryhmällä selitettävissä vai ihan vain jotain muuta. Tuskin edes liittyvät toisiinsa mutta tuolla tavalla olen ehkä vähän erilainen tai ehkä vähemmistöä.

Ihminen kuitenkin olen.

Minusta olet ihana ihminen sen ihan kuulee ja kokee kirjoituksesi perusteella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A- ja olen ihan tavis :)

Vierailija
24/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

B- on mun veriryhmä. Enpä koskaan ole ajatellut minussa olevan mitään erilaista harvinaisen veriryhmän vuoksi. Olen ollut aina hyvin perusterve, ei pahempia sairasteluja missään vaiheessa. Verta pitäisi kyllä mennä luovuttamaan, jos nyt hemoglobiini olisi riittävän korkealla.

Vierailija
25/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin erilainen kuin muut, mutta tuskin se siitä verestä johtuu, vaan siitä, miten aivot on sattuneet rakentumaan.

Vierailija
26/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O- täälläkin. Olen aina tuntenut olevani jotenkin erilainen. Kuulun monessa asiassa vähemmistöön. Koronaa en ole sairastunut vaikka lähipiiri on sairastanut.

Vierailija
27/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla A-. ei taida olla mitenkään harvinainen edes.

Vierailija
28/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko suku äitiä lukuunottamatta O-.

Äidillä maailman harvinaisin AB-

Vierailija
29/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O- . Uskon - ja tiedän- olevani alien. Emme siis ole apinajatkumoa, se on ihan tutkimuksin todistettukin.

Tästä tuli mieleen, että miten on psyyken laita, jos O- ? Onko taipumusta psykoosiin?

Vierailija
30/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te miinukset vaaleaihoisia ja oranssitukkaisia kuten jossakin linkissä väitettiin?

Vierailija
31/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee miinus täällä, ja ei tartu pikkuköhät eikä koronat.

Vierailija
32/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A- ja ei ole mitään erikoista.

Vierailija
33/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te miinukset vaaleaihoisia ja oranssitukkaisia kuten jossakin linkissä väitettiin?

On vaalea iho ja tumman ruskea tukka.

Vierailija
34/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös AB Rh-

Ei sen enempää sairastelua ole kuin muillakaan. Flunssaa aika harvoin.

Vierailija
35/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hienolta olla harvinaisuus, kun vain miljardilla muulla ihmisellä on rh-.

Vierailija
36/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse synnyin hieman ennenaikaisesti ja minulla oli reikä sydämessä, joka sitten umpeutui eikä sydänongelmia ole ollut sen jälkeen.

Ollut myös keuhkoissa ongelmia, kuulossa ja näössä. Kuitenkin olen tullut ihmeen hyvin toimeen. Ei ole mitään suurempia toimenpiteitä tarvinnut tehdä ja elän normaalia elämää.

Olen psyykkisesti herkkä. Olen myös erittäin empatiaan taipuvainen. Tunnen oloni usein ulkopuoliseksi. Olen myös vasenkätinen.

Vähän outo, luulen näkeväni energiaa ihmisissä joskus ja muita outoja juttuja silloin tällöin tapahtuu.

En kuitenkaan tiedä onko nämä veriryhmällä selitettävissä vai ihan vain jotain muuta. Tuskin edes liittyvät toisiinsa mutta tuolla tavalla olen ehkä vähän erilainen tai ehkä vähemmistöä.

Ihminen kuitenkin olen.

Minusta olet ihana ihminen sen ihan kuulee ja kokee kirjoituksesi perusteella :)

Ai, no tämä kommentti yllätti. Kiitos. :D Olet varmasti itsekin.

Lisään vielä kuten muutkin veriryhmänsä ovat kertoneet, että olen ilmeisesti AB-, en tiedä..

Ehkä pitäisi asia vielä varmistaa.

Vanhempani ovat AB+. Kerran olin raskaana sain miinustekijän vuoksi piikin. Muuten en asiasta olisi tietoinenkaan.

Vierailija
37/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös AB Rh-

Ei sen enempää sairastelua ole kuin muillakaan. Flunssaa aika harvoin.

Iho on tosi vaalea ja hiukset tumman suklaan väriset. Pisamia ja siniset 👀

Vierailija
38/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O Rh -

Olen aika harvoin kipeä. Ei ole ollut koronaa. Veren hyytyminen on hidasta, joskus muistan lukeneeni, että veriryhmälleni se olisi tyypillistä.

Vierailija
39/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon O-veriryhmäläisiä!

Minä on Rh- ja BB eli vahvat B-ominaisuudet molemmilta vanhemmilta.

Lisäksi olen vasenkätinen, jos sillä on merkitystä.

Olen yliherkkä monille jutuille, mutta fyysisesti harvoin sairaana.

En ottanut yhtään koronapiikkiä, mutta en ole saanut tartuntaa. Vasta-aineet tutkittu: ei ole.

Olen hieman erikoinen persoona myös. 😄

Vierailija
40/130 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A- ja sairastin koronan. Tartutin sen perheessämme lapseen, joka O-. Sen sijaan perheen loput jäsenet, kaikki A+, eivät sairastuneet. En usko, että veriryhnä vaikutti. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän