Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Kaikki wanhat museoautot joita kesällä joskus näkee Stadissa.
60 -luvun cacdillac, sellainen pinkki joka oli Pricilla Presleyllä :)
70-80 -luvun Mersut
Vanhat jenkkiautot kasin koneella. Niissä on äänimaalimakin kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen viestin videosta tuli mieleeni, että aikoinaan käänsi pääni, kun motarilla meni kuplavolkkari jotain kahtasataa kaikkien muiden autojen ohi. Tapahtui 80-luvun lopulla Muistaakseni Lahti-Heinola moottoritiellä. Ajoimme jotain 120-130 km tunnissa, kun ensin kuului hirveä vinkuna kuin suihkuhävittäjä olisi lentänyt matalalla ja kun pyöriteltiin kaverini kanssa päitämme taivaalle joka suuntaan lentokonetta etsien, niin vasemmalta kaistalta meni kupla tosdella kovalla vauhdilla ohi. Tuntui kuin oltaisiin seisottu paikoillamme, koska vauhtiero oli niin suuri. Muistaako kukaan täällä palstalla oleva nähneensä kyseistä kuplaa missään aikoinaan tai tietäisikö kukaan siitä enemmän. Luultavasti Porchen viritetyllä moottorilla varustettu oli ja iso takasiiveke oli muistaakseni pitämässä autoa tiessä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Pk-seudulla suurin piirtein joka toinen/kolmas auto liikenteessä nykyään bemari
helssinkissä nysä mulukut kompensoi itsetuntoa germaanian romuilla.
Täällä meilläpäin vitjamuna isännät keulii tojotan neliveto turbo tiisseleillä. Minulle luoja antoi sellaasen veitikan etten tarvii autoo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Täällä meilläpäin vitjamuna isännät keulii tojotan neliveto turbo tiisseleillä. Minulle luoja antoi sellaasen veitikan etten tarvii autoo ollenkaan.
Kolmas jalka auttaa vissiin liikkumaan valonnopeudella. Miten ne miehet suhtautuu siihen kun tulet takaapäin? Homomiehille se koko on tärkeintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Kolmas jalka auttaa vissiin liikkumaan valonnopeudella. Miten ne miehet suhtautuu siihen kun tulet takaapäin? Homomiehille se koko on tärkeintä
Meijjän kylälle h o mostelu ja sateen kaari w o keilu ei ole vielä kulkeutunu, kerro sinä.
Tavallaan 80-90 luvun autot monen nostalgia muistojen takia ja taas kovin vanhat jo hiukan kummajaisia monelle jotka aikaa niin eläneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus 89-luvulla vuoden 1975 Volvo 242:n ja kaipaan sitä vieläkin tasaisin väliajoin, siinä oli ajamisessa omanlaista varmaa jämäkkää ja laadukasta tunnelmaa,
Jämäkkää ja laadukasta? 200-sarjan Volvossa? Sinähän vitsin murjaisit. Viimeistely ja ajo-ominaisuudet olivat suunnilleen itäautojen luokkaa, paskempaa ajettavuutta saa hakea.
Ollut ehkä huonot renkaat tai viallinen auto sulla sitten
Kyllä ne kuule vaan oli ajettavuudeltaan melkoista paskaa jo tehtaan linjalta lähtiessään. Ehkä menetteli 1970-luvun mittapuulla mutta täyttä antiikkia jo 1980-luvulla. Noiden traktoreiden kehuminen hyviksi ajaa on kyllä sama kun kehuisi kottikärryä hyväksi ajaa.
Poliisiautot yleensä. Ja joskun paloautokin.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kyllähän Bugatti kääntää pään.
Näin Tallinnassa valkoisen Limusiinin pari viikkoa sitten. Suomessakin olen Limusiineja nähnyt ja pakkohan niitä on pitkään katsoa vaikka ne ovat älyttömän rumia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.lanemotormuseum.org/media/zoo/images/Hoffmann-1951-1web_bb4…
https://www.lanemotormuseum.org/images/cars/Hoffmann-1951/Hoffmann-1951…
Ziisus! Tuollaista hirviötä en ole edes kuvissa ennen nähnyt :D:D
Auto jolla ajetaan suojatien eteen pysähtyneen toisen auton ohi pysähtymättä ja olen suojatiellä.
Tai se joka vilahtaa edestä, kun lähden liikkeelle vihreän palaessa.
Peltiä, muovia ja kumia ne kaikki ovat. Joku pörisee enemmän kuin toinen. Ei juurikaan kiinnosta. Kunhan kulkee.