Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin katosi se että naiset ensin, avataan ovi, päästetään istumaan

Vierailija
03.11.2022 |

Bussissa ei ainakaan toteudu/toimi.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin ihanaa jos joku mies ruuhkabussissa päästäisi naisen istumaan. 🤩

Syliin voi aina tulla kjeh kjeh -martti 50v

Vierailija
62/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on usein automaattiovet, ei tarvitse kenenkään avata ovea kellekään.

Joskus vuonna miekka ja kypärä avasin oven jollekulle naiselle, ja tämä katsoi minua kuin halpaa makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitte tasa-arvoa, saitte tasa-arvoa.

Vierailija
64/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katosi siihen kun naiset halusi tasapäistää kaiken. Jos tasapäistetään niin sit tasapäistetään!

Vierailija
65/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saataisiin naiset rintamalle

Vierailija
66/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja myös naisten elinikää tulee saada alemmaksi kuten miehillä ja heitä pitää saada samanverran kodittomiksi, kuin miehiä ja muutenkin tasa-arvoisen huono-osaisiksi miesten kanssa. Itsemurha määrätkin pitää saada miesten tasolle.

Vierailija
67/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen onnellinen tuosta omasta miehestä ja jaksan aina kehua kun hän on niin hyväkäytöksinen. Hän avaa minulle ovet, hän kantaa ostokset ja painavammat laukut, hän tulee portaissa jäljessäni (hameen alle on helppo vilkuilla myös muiden), hän antaa tilaa jos ei ole paikkoja, hän ottaa käsikynkkään kun kävelemme, tarjoaa illalliset ja kun olemme ulkona ja muutenkin kohtelee minua kuin naista. Olemme kuitenkin yllättävän tasa-arvoinen pariskunta: hän on ollut lapsestamme isyyslomalla vuoden, teemme yhdessä yhtä paljon uraa, hän jää kotiin lapsemme ollessa kipeä ja listaa voi jatkaa loputtomiin. Itse olen useammin keittiössä, teen ruokaa, pesen pyykkiä ja hoidan kotia.

Ero meissä ja muissa saattaa olla, että me arvostamme toisiamme ja toistemme tekemistä. Kiitän usein miestä kun hän tekee jotain ja toisin päin. Hän tietää, että minä tykkään siitä kun saan olla nainen ja hän kohtelee minua kuten herrasmies. Minä tiedän, että mies tykkää siitä kun kokkaan hänelle jotain tai puen seksivaatteita päälle tai otan lapsen välillä ja lähdemme johonkin tai järjestän meille kahdelle kahdenkeskistä aikaa.

Hän kohtelee kanssaihmisiä hyvin ja jos näemme esimerkiksi vanhuksen ongelmissa niin käymme jututtamassa ja mies usein auttaa. Itse vain olen seuraneitinä. Jos lapselle on jotain tapahtunut niin autamme. Kun kohtelemme muita hyvin, varsinkin sitä omaa puolisoa, niin elämä on yllättäen myös mukavaa.

ihana mies!

Vierailija
68/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä sääli. Rakastan hyväkäytöksisiä ja kohtelijaita miehiä. Erottuvat edukseen massasta. Vinkkinä sinkkumiehille, jotka etsivät paria ja tai muuten vaan mukaville tyypeille. Kohteliaisuudesta tulee aina hyvä mieli ja sitä on kiva jakaa eteenpäin.

Ja sanottakoon, että kohteliaisuutta ei sitten ole täräyttää vieraalle, että sulla on hyvät tissit, jos joku ei tiedä.

Kyllä me miehetkin tykätään hyvät käytöstavat omaavista naisista, mutta valitettavasti nykypäivänä ilmapiiri ei kannusta tekemään ylimääräisiä manooverejä, varsinkaan kun sitä oveaei avata peniksellä. Hyllyä ei kiinnitetä seinään peniksellä. Autoihin ei lisätä adblueta peniksellä. Ase- tai siviilipalvelus kuitenkin on tehtävä jos on penis, joten eiköhän siinä ole jo ihan tarpeeksi?

Vierailija
69/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin katosi se naiset hoitavat siivouksen, lastenhoidon ja ruoanlaiton?

Ei mihinkään.

Vierailija
70/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset halusi itse tasa-arvon ja miesvaltaisille alulle töihin tulonkin.

Minä en avaa ovea yhdellekään naiselle, enkä auta töissä nostamaan tms. Jokainen tehköön oman osansa.

Jos kerran haluaa tulla miesten töihin, niin sitten pitää tehdä työt samalla tavalla kuin mieskin tekee. Ei kukaan miestäkään tuu auttamaan sellaisessa työssä tai nostossa, jonka voi olettaa miehen yksin suorittavan.

Vierailija
71/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ollut niin, että ovea pidetään auki kaikille ja vanhukset ja sairaat päästetään istumaan?

Vierailija
72/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla enää, kun on ne metoot ja kaikki.

Vierailija
73/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa avata oven ja saa rouvitellakin ja tarjota istumapaikan ruuhkabussissa.

Mä olen konservatiivinen nainen ja nautin ja kiitän miesten pienistä huomion osoituksista.

En ole ole mikään hyvä jätkä vaan heikompi astia, jota pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
74/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset halusi itse tasa-arvon ja miesvaltaisille alulle töihin tulonkin.

Minä en avaa ovea yhdellekään naiselle, enkä auta töissä nostamaan tms. Jokainen tehköön oman osansa.

Jos kerran haluaa tulla miesten töihin, niin sitten pitää tehdä työt samalla tavalla kuin mieskin tekee. Ei kukaan miestäkään tuu auttamaan sellaisessa työssä tai nostossa, jonka voi olettaa miehen yksin suorittavan.

Tervetuloa kokeilemaan hoitotyötä! On fyysisesti yhtä raskasta, kuin raksatyö, sillä erotuksella, että sieltä puuttuvat ne apuvälineet,mitä raksalla on tai niitä ei pysty käyttämään. Lisäksi henkilökuntaa on paljon vähemmän.

Vierailija
75/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katosi sovinistiselle 70-luvulle. Nyt ollaan tasa-arvoisia. 

M37

Vierailija
76/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja myös naisten elinikää tulee saada alemmaksi kuten miehillä ja heitä pitää saada samanverran kodittomiksi, kuin miehiä ja muutenkin tasa-arvoisen huono-osaisiksi miesten kanssa. Itsemurha määrätkin pitää saada miesten tasolle.

Kyllä. Ja ehdottomasti miesten r a i s k a u s t i l a s t o t yhtä korkeiksi, kuin naisten!

Vierailija
77/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voisi päästää miestä istumaan. Miksi ihmeessä miesten pitäisi vain hyysätä naisia?

Onko tällaista tapahtunut? Istumapaikka on naiselle itsestäänselvyys.  Siinä ei kohteliaisuutta ainakaan vastakkaista sukupuolta kohtaan tunneta.

Mikä itsestäänselvyys se on? Kyllä ylä-asteelta lähtien on saanut seistä bussissa jos on täyttä ja sitten kun joku jää pois, niin  sen paikalle istumaan. Ovea on kyllä pidetty auki ja itsekin olen pitänyt ovea toisille auki, riippumatta siitä ovatko miehiä, naisia vai lapsia.

Yleistävä yksittäistapaus yläasteelta lähtien.

Vierailija
78/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on sellainen asia mistä ei noukita sieltä täältä niitä mieleisiä puolia. Avaan oven kaikille jos katson sen tarpeelliseksi. Oletan myös etteivät naiset ole aivottomia hyysättäviä ja osaavat ratkaista myös tekniset ongelmat itse. Jos nainen kaipaa apua esim huonekalujen kiinnityksessä seinään, hän maksaa sitten. Kävin joskus kiinnittämään kirjahyllyn eräälle työpaikan naiselle ja kysyin että josko hän kävisi imuroimassa puolestaan minun kotonani, niin mitä luulette että hän suhtautui ehdotukseen? Sitten voin avata naiselle oven ihan kohteliausuudesta, jos naiset vähän nöyrtyvät siellä prinsessalinnassa ja osoittavat todella kannattavan tasa-arvoa.

Vierailija
79/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut voivat pitää loukkauksena, jos heidän sukupuoltaan olettaa. Siis että olettaa jonkun olevan nainen vain siksi, että hän näyttää naiselta koska ei voi tietää, että tunteeko hän itse olevansa nainen vai mies.

Pitäisi vielä pystyä päättelemään onko se kohduton vai koudullinen, munaton vai munakas... mentruoiko kohde vai ejakuloi. Vanhan kansan herrasmiehillä oli helpompaa.

Vierailija
80/122 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen onnellinen tuosta omasta miehestä ja jaksan aina kehua kun hän on niin hyväkäytöksinen. Hän avaa minulle ovet, hän kantaa ostokset ja painavammat laukut, hän tulee portaissa jäljessäni (hameen alle on helppo vilkuilla myös muiden), hän antaa tilaa jos ei ole paikkoja, hän ottaa käsikynkkään kun kävelemme, tarjoaa illalliset ja kun olemme ulkona ja muutenkin kohtelee minua kuin naista. Olemme kuitenkin yllättävän tasa-arvoinen pariskunta: hän on ollut lapsestamme isyyslomalla vuoden, teemme yhdessä yhtä paljon uraa, hän jää kotiin lapsemme ollessa kipeä ja listaa voi jatkaa loputtomiin. Itse olen useammin keittiössä, teen ruokaa, pesen pyykkiä ja hoidan kotia.

Ero meissä ja muissa saattaa olla, että me arvostamme toisiamme ja toistemme tekemistä. Kiitän usein miestä kun hän tekee jotain ja toisin päin. Hän tietää, että minä tykkään siitä kun saan olla nainen ja hän kohtelee minua kuten herrasmies. Minä tiedän, että mies tykkää siitä kun kokkaan hänelle jotain tai puen seksivaatteita päälle tai otan lapsen välillä ja lähdemme johonkin tai järjestän meille kahdelle kahdenkeskistä aikaa.

Hän kohtelee kanssaihmisiä hyvin ja jos näemme esimerkiksi vanhuksen ongelmissa niin käymme jututtamassa ja mies usein auttaa. Itse vain olen seuraneitinä. Jos lapselle on jotain tapahtunut niin autamme. Kun kohtelemme muita hyvin, varsinkin sitä omaa puolisoa, niin elämä on yllättäen myös mukavaa.

Minullakin on tällainen mieshelmi. Harvinaisia tuntuvat olevan nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä