Mihin katosi se että naiset ensin, avataan ovi, päästetään istumaan
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voisi päästää miestä istumaan. Miksi ihmeessä miesten pitäisi vain hyysätä naisia?
Onko tällaista tapahtunut? Istumapaikka on naiselle itsestäänselvyys. Siinä ei kohteliaisuutta ainakaan vastakkaista sukupuolta kohtaan tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi se naiset hoitavat siivouksen, lastenhoidon ja ruoanlaiton?
Siihen, kun mies lakkasi elättämästä perheensä ja vaati, että nainenkin tekee palkkatöitä.
Paitsi että naiset sen lisäksi edelleen tekevät paljon enemmän niitä kotitöitä. Parisuhde on muutenkin huono diili naiselle, hyvä diili miehelle: parisuhde huonontaa sekä naisen terveyttä, että onnellisuutta, miehillä se toimii päinvastoin.
Silti naiset hinkuvat siihen parisuhteeseen. Enemmän se kiinnostaa kuin uran luominen, mistä johtuen naisen euro on 80 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen, kun mies lakkasi elättämästä perheensä ja vaati, että nainenkin tekee palkkatöitä.
Paitsi että naiset sen lisäksi edelleen tekevät paljon enemmän niitä kotitöitä. Parisuhde on muutenkin huono diili naiselle, hyvä diili miehelle: parisuhde huonontaa sekä naisen terveyttä, että onnellisuutta, miehillä se toimii päinvastoin.
Naiset voivat aina keskimäärin miehiä huonommin, koska naiset ovat psyykkisesti heikompia.
Det försvann säkert i samma veva som självklarheten att man ryms bättre in i ett hus, ett rum, en hiss eller en trappa om man först släpper ut dem som redan är inne!
Problemen i bussarna förstår man då de männen som kan bete sig väljer bil.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut voivat pitää loukkauksena, jos heidän sukupuoltaan olettaa. Siis että olettaa jonkun olevan nainen vain siksi, että hän näyttää naiselta koska ei voi tietää, että tunteeko hän itse olevansa nainen vai mies.
Ei helvetti taas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti naiset hinkuvat siihen parisuhteeseen. Enemmän se kiinnostaa kuin uran luominen, mistä johtuen naisen euro on 80 senttiä.
Naiset eivät vain halua tehdä yhtä paljon töitä kuin miehet. Naiset myös käyttävät lapsensaamista tilaisuutena olla käymättä töissä. Siitä se 80c tulee.
Se katosi romukoppaan silloin kun sukupuoliroolit heitettiin romukoppaan, koska joku "tasa-arvo".
Vierailija kirjoitti:
Ne, mitä ennen on mielletty hyviksi tavoiksi, eivät ole enää woke-aikana sitä.
Kyllä. Tapojen turmelus tuhoaa hyvän ja kohteliaan käytöksen.
Miksi hyvät tavat pitää hävittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat aina keskimäärin miehiä huonommin, koska naiset ovat psyykkisesti heikompia.
Voi rakas, kun kyse on ihan fyysisestä terveydestä naisilla. Itse voin allekirjoittaa tuon, että sinkkunainen nainen on onnellisempi ja terveempi- miehistä on liikaa vaivaa naisille siihen nähden, mitä parisuhteesta saa. Samaa mieltä ovat myös useat ystäväni, jotka ovat parisuhteesta eronneet. Jokaisen terveydentila, talous ja vapaa- aika ovat lisääntyneet Ex miehille on käynyt päinvastoin.
Se on tasa-arvo nyt. Epätasa-arvoa haluavat voivat muuttaa vaikka Iraniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vain halua tehdä yhtä paljon töitä kuin miehet. Naiset myös käyttävät lapsensaamista tilaisuutena olla käymättä töissä. Siitä se 80c tulee.
Miksi vielä joku ihmettelee alhaista syntyvyyttä? Nainen vastaa lapsista, hakee ne hoidosta ums,miehet käyttää töitä tekosyynä että voivat luistaa vastuusta. On nähty omalla kohdalla ja ystävillä.
Mä olen onnellinen tuosta omasta miehestä ja jaksan aina kehua kun hän on niin hyväkäytöksinen. Hän avaa minulle ovet, hän kantaa ostokset ja painavammat laukut, hän tulee portaissa jäljessäni (hameen alle on helppo vilkuilla myös muiden), hän antaa tilaa jos ei ole paikkoja, hän ottaa käsikynkkään kun kävelemme, tarjoaa illalliset ja kun olemme ulkona ja muutenkin kohtelee minua kuin naista. Olemme kuitenkin yllättävän tasa-arvoinen pariskunta: hän on ollut lapsestamme isyyslomalla vuoden, teemme yhdessä yhtä paljon uraa, hän jää kotiin lapsemme ollessa kipeä ja listaa voi jatkaa loputtomiin. Itse olen useammin keittiössä, teen ruokaa, pesen pyykkiä ja hoidan kotia.
Ero meissä ja muissa saattaa olla, että me arvostamme toisiamme ja toistemme tekemistä. Kiitän usein miestä kun hän tekee jotain ja toisin päin. Hän tietää, että minä tykkään siitä kun saan olla nainen ja hän kohtelee minua kuten herrasmies. Minä tiedän, että mies tykkää siitä kun kokkaan hänelle jotain tai puen seksivaatteita päälle tai otan lapsen välillä ja lähdemme johonkin tai järjestän meille kahdelle kahdenkeskistä aikaa.
Hän kohtelee kanssaihmisiä hyvin ja jos näemme esimerkiksi vanhuksen ongelmissa niin käymme jututtamassa ja mies usein auttaa. Itse vain olen seuraneitinä. Jos lapselle on jotain tapahtunut niin autamme. Kun kohtelemme muita hyvin, varsinkin sitä omaa puolisoa, niin elämä on yllättäen myös mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin ihanaa jos joku mies ruuhkabussissa päästäisi naisen istumaan. 🤩
Sylissä on tilaa
Olisi törkeää sukupuolen olettamista, patriarkan suorittamaa alistamista ylentämällä sekä feminismin vastaista öyhöttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen voisi päästää miestä istumaan. Miksi ihmeessä miesten pitäisi vain hyysätä naisia?
Onko tällaista tapahtunut? Istumapaikka on naiselle itsestäänselvyys. Siinä ei kohteliaisuutta ainakaan vastakkaista sukupuolta kohtaan tunneta.
Mikä itsestäänselvyys se on? Kyllä ylä-asteelta lähtien on saanut seistä bussissa jos on täyttä ja sitten kun joku jää pois, niin sen paikalle istumaan. Ovea on kyllä pidetty auki ja itsekin olen pitänyt ovea toisille auki, riippumatta siitä ovatko miehiä, naisia vai lapsia.
Tasa-arvoisuus oli huipussaan noin vuoden 2010 paikkeilla.
Siitä lähtien naisten asema on taas lähtenyt loivaan mutta varmaan liukuun alaspäin, kun patriarkaaliset uskonnot sekä uusi identiteettipolitiikkaperusteinen tasa-arvokäsitys on alkanut vallata alaa Suomessa.
Onnea naiset, jotka ehditte nauttia 2000-luvun alusta.
Vertautuu heikompi astia ajatteluun, ei sovi nykypäivään.
Haluan muistuttaa, että kyseessä ovat aina nais-oletetut. Minkälainen tahansa ulkonäkö onkin, kyseessä voikin olla mies tai jokin muu sukupuoli.
Enää ei voi siis toteuttaa sukupuoliperusteisia tapoja. Koskaan ei voi tietää mikä toisen henkilön sukupuoli on, ellei hän sitä selkeästi ja äänekkäästi ilmoita.
Itse tiedän kaksi sukupuolta, mutta niitä on ilmeisesti lukuisia muitakin. Lisäksi olen oppinut, että ulkonäön perusteella sukupuolta ei voi päätellä. Väärinkäyttäytymisen mahdollisuus on valtava näin epäselvässä ympäristössä, Tuon vuoksi en huomioi ketään mitenkään.
Odottelen ja tarkastelen miten muut mahtavat tulkita sukupuoltani. Saatan olla nainen, jolloin uskoisin, että perinteistennnaisten näköisten miesten tulisi ainakin tarjoutua avaamaan ovi minulle?
Mutta se hinta minkä mies siitä euroissa maksaa ja miehet tutkitusti kärsivät erosta enemmän, etenkin jos lapsia.