Mihin katosi se että naiset ensin, avataan ovi, päästetään istumaan
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse kohteliaisuudesta, huomaavaisuudesta.
Lähinnä alentuvuudesta. Ihan kuin nainen ei jaksaisi seistä tai avata ovea ihan itsekin.
Hähhää.
Kun yliopistolla erehdyim avaamaan kahdelle naiselle oven, he pysähtyivät ja toinen sanoi että "Kuvittelenko, että naiset eivät osaa avata ovea?!"
Sanoin, että oven avaaminen saattaa jo sujua, mutta avoimesta ovesta kulkeminen vaatii vielä harjoittelua.
Ja sitten, täysin yllättäen, joiduin kunnianloukkaukaen kohteeksi!
Koska 2020-lukulainen "tasa-arvo" kusee silmään tavallisia valkoisia heteroita jotka ovat biologisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo naiset vähän hämilleen menee kun avaan kaupan oven ja jään odottamaan jos lähellä tulossa.
Toisilta jopa hymyn ja kiitoksenkin saanut.
Itse pidän ihmisille ovea auki ihan iästä ja sukupuolesta riippumatta, jos ovat tarpeeksi lähellä tulossa. En kiinnitä huomiota ilmeisiin tai kiitoksiin, kun itsellänikin on vain kiire jatkamaan päivääni.
N29
Vierailija kirjoitti:
Olisikin ihanaa jos joku mies ruuhkabussissa päästäisi naisen istumaan. 🤩
Istuminen tappaa.
Nää gigolot mitkä vie naisten rahat asunnot vai .
Kyllä nainen jaksaa seisoa bussissa siinä missä mieskin ja jos ei ole molemmissa käsissä kantamuksia niin vapaalla kädellä osaa avata oven yhtä hyvin kuin mieskin.
Vielä ehkä 5-10v sitten saatoin päästää esim. naisen eteen lounasravintolan jonossa, mutta pari kertaa kun tuli vastaan ihminen joka tuhisten kieltäytyi kunniasta niin ajattelin että antaapa olla sitten.
Itse pidän ovea auki aivan kaikille. Olen huomannut, että naiset tekevät minulle niin aika harvoin.
Annan istumapaikkani ainoastaan vanhuksille tai keppien kanssa kulkeville koska he todenäköisesti sitä oikeasti tarvitsevat. Tuollaiset typerät sukupuoleen perustuvat kohteliaisuus säännöt joitaa romukoppaan.
Minä aina kohteliaasti sanon että "Kyllä polvelle saa istua"
Itse avaan naisille aina oven. 50 % kohteliaisuudesta ja 50 % että voin katsoa hänen persettä.
Ne, mitä ennen on mielletty hyviksi tavoiksi, eivät ole enää woke-aikana sitä.
Pidän naisia täysvaltaisina ihmisinä, enkä minään lapsenkaltaisina vässyköinä, joita pitää paapoa niinkuin heissä olisi jotain erikoista.
Nykyään saa vaan feministien vihat niskaan jos on ritarillinen. Ei ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi se naiset hoitavat siivouksen, lastenhoidon ja ruoanlaiton?
Siihen, kun mies lakkasi elättämästä perheensä ja vaati, että nainenkin tekee palkkatöitä.
Paitsi että naiset sen lisäksi edelleen tekevät paljon enemmän niitä kotitöitä. Parisuhde on muutenkin huono diili naiselle, hyvä diili miehelle: parisuhde huonontaa sekä naisen terveyttä, että onnellisuutta, miehillä se toimii päinvastoin.
Nainen ei ole sukupuolensa vuoksi niin heikko että tarvitsisi apuani, eikä niin ihana että ansaitsisi palvontaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä sääli. Rakastan hyväkäytöksisiä ja kohtelijaita miehiä. Erottuvat edukseen massasta. Vinkkinä sinkkumiehille, jotka etsivät paria ja tai muuten vaan mukaville tyypeille. Kohteliaisuudesta tulee aina hyvä mieli ja sitä on kiva jakaa eteenpäin.
Ja sanottakoon, että kohteliaisuutta ei sitten ole täräyttää vieraalle, että sulla on hyvät tissit, jos joku ei tiedä.
Hyvät tisulit ja tiukka pimpsukka ansaitsee aina kehut.
Hyvät perskannikat ja isot pallukat ja kikuli ansaitsee aina kehut.
Tasa-arvoon. Ei ole tätä päivää syrjiä miehiäkään. Eivät miehet ole mitään naisten palvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Siihen ettei ole sopivaa sukupuoleen vedoten toimia tietyllä tavalla. Loukkaavaa pitää naista heikkona.
Se on yksi tasa-arvoajattelun sivutuote kuten naista ei sovi rouvitella tai neiditellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi se naiset hoitavat siivouksen, lastenhoidon ja ruoanlaiton?
Siihen, kun mies lakkasi elättämästä perheensä ja vaati, että nainenkin tekee palkkatöitä.
Paitsi että naiset sen lisäksi edelleen tekevät paljon enemmän niitä kotitöitä. Parisuhde on muutenkin huono diili naiselle, hyvä diili miehelle: parisuhde huonontaa sekä naisen terveyttä, että onnellisuutta, miehillä se toimii päinvastoin.
No ei se nyt aina mene niin että on miehelle hyväksi. Monet naiset roikottaa miestä kiristämällä lapsilla maksumiehenä. Ei se erityisen hyvä diili ole.
Kunnioitus on kaksisuuntainen tie.
En ole koskaan kokenut kunnioitusta tuntemattoman naisen osoittamana.
Parisuhteessa se toimii ja omalle vaimolle kyllä olen istuimeni luovuttanut ja ovet availlut.