Kietäydyin ensimmäisen kerran seksistä vuosiin, mitä tekee mies
Ollaan oltu 5v yhdessä. Viime aiklina mua on alkanut ärsyttämään miehet juominen. Maanantaina otti saikkua krapulan vuoksi. Asutaan erillään ja oltiin jo aiemmin sovittu, että olen hänen luonaan tiistaina. Kun hän ehdotti, että olis sitä s kiva harrastaa, sanoin että en jaksa, että väsyttää. Todellisuudessa mua edelleen otti päähän sen käytös juomisen suhteen.
Mies joutui heittään mut kotiin, kun en pääse busseilla järkevästi. Joka ilta ennen on aina soittanut. Viiden vuoden aikana joka ilta. Eipä oo enää soitellut. Meni ilmeisesti tunteisiin se, että kieltäydyin plus se, että nalkutin.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä aina on kuitenkin jossain niitä hyviä miehiä, jotka eivät ajattele seksiä.
Nainen "haluaa" seksiä niin kauan että saa koukutettua miehen jollakin tavalla parisuhteeseen, sitten loppuu seksi.
Ai. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo 8 vuotta ja yhdessä 13 vuotta ja seksiä meillä on säännöllisesti. Sinussa on jotain vikaa, jos naiset eivät halua sinua. Mietipä mikä se vika voisi olla.
Sussa on ainakin vikana miesviha.
N37
Ai miesviha naisella joka on pitkässä ka ilmeisen toimivassa parisuhteessa miehen kanssa?
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tarkastele myös omaa rooliasi. Rehellisyys olisi hyvä juttu. Miksi et sano, että sinua ärsyttää hänen juomisensa. Silloin hän voi valita viinan tai sinut. Sinä sanoit olevasi väsynyt. Miehelle jäi asia epäselväksi.
Koska hän tietää miehen valitsevan viinan, tulihan se jo kaikesta esille. Nyt ap vaan sai tarpeekseen siitä, että viina menee edelle. Jostain hänen henkilökohtaisesta ongelmastaan johtuen, hänelle on ollut ok olla kakkonen viinalle, mutta terve suuttumus heräsi, kun viina ohitti työnkin. Hän ulkoisti sen tunteen työhön, joka olisi pitänyt herätä jo aiemmin itseä kohtaan, jos itsetunto olisi kunnossa/ ei olisi läheisriippuvuutta.
Tämä taas jonkun vastuun pakoilijan tekstiä.
Hoitakaa hommat niin kuin aikuinen ihminen hoitaa.
Ap ei ole vastuussa miehen juomisesta. Ap ei ole sen miehen äiti. Vain mies itse on vastuussa siitä että tekee jotain sairaudelleen.
Ap on vastuussa siitä, että on rehellinen, suoraselkäinen ihminen. Siitä ap on vastuussa ihan itse.
Ap on jo kertonut miehelle että viina on ongelma. Mitä muuta pitäisi?
Joo-o. Jos et tosiaan ymmärrä eroa normaalin asiallisen rajan vetämisen ja ap:n käytöksen välillä, niin eipä sua voi auttaa.
Mistä vetoo mies on pihalla kun lumiukko, kun toinen tulee hänen luokseen vaan vittuilemaan ja nalkuttamaan ja kiukuttelemaan.
Kukaan ei tuossa voita yhtään mitään.
Aikuiselle ihmiselle ei tarvitse selittää mikä hänen surkeassa käytöksessä on pielessä. Kyllä hän tietää missä syy on. Jos joudut selittämään aikuiselle ihmiselle ihan perus käytöstapoja ja ihmisyyttä niin se on merkki että tuollainen ihminen ulos elämästä.
Voi hyvänen aika näitä vastauksia
Eipä ole eroluvut yllättäviä. Näin ylivoimaista on ihmisille ilmaista itseään selvästi ja rehellisesti.
Teen kaikkeni, ettei omat tyttäret kasva tuollaisiksi marttyyreiksi. Näköjään elää vahvassa passiivis-aggressiivinen marttyrointi edelleen...
Onpa paljon kuspäitä miehiä palstalla ja jokunen nainenkin. Känniääliötäkö olisi pitänyt paapoa ja sääliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä, että näiden viiden vuoden aikana ei ole ollut yhtään selvää viikonloppua. Eli hän on aina ottanut vähintään pari. Lisäksi, kun hän on yrittänyt lopettaa juomisen niin on pystynyt olemaan viikon juomatta. Itse en juo.
Kesällä sanoi, että miltähän hänen vatsansa näyttäisi, jos hän ei joisi. Sanoin, että sitä me ei saada koskaan tietää.
Hän olisi hyvä mies mulle, mutta viina pilaa kaiken. Ap
Ihan oikeasti. Lähde nyt ennenkuin satutat itseäsi vielä enemmän. Ansaitset kunnon miehen, joka juo kohtuudella tai ei lainkaan. Et ole vastuussa miehen juomisesta etkä pysty muuttamaan häntä. Älä tuhlaa elämääsi häneen.
Kiitos
Mies kokeilee vielä moneen kertaan antaisitko jolloin keinolla. Jos jumalanpalveluksen jälkeen saisi seksiä, olisi kirkot täynnä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä aina on kuitenkin jossain niitä hyviä miehiä, jotka eivät ajattele seksiä.
Nainen "haluaa" seksiä niin kauan että saa koukutettua miehen jollakin tavalla parisuhteeseen, sitten loppuu seksi.
Ai. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo 8 vuotta ja yhdessä 13 vuotta ja seksiä meillä on säännöllisesti. Sinussa on jotain vikaa, jos naiset eivät halua sinua. Mietipä mikä se vika voisi olla.
Sussa on ainakin vikana miesviha.
N37
Ai miesviha naisella joka on pitkässä ka ilmeisen toimivassa parisuhteessa miehen kanssa?
T. Eri
Kai 13 v on sitten nykyään "pitkä". Mutta joo, eihän se poissulje miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen modernit voimaantuneet keinot käsitellä parisuhteen arkipäiväisiä ongelmia ovat kosto ja seksin pihtaaminen. Nainen vieläpä ylpeilee sillä ja muut samanlaiset pösilöt peukuttavat.
En ihmettele, jos ap jää yksin viettämään vanhuutensa kissan kanssa.
Kissan kanssa loppuelämä ei kuulosta itseasiassa yhtään hullummalta kun tarkemmin miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin sinulle selvisi, että olet miehelle pelkkä hyödyke eikä hän ole suhteessa kanssasi kuin taatakseen säännöllisen seksin saannin. Kuten suurin osa miehistä, sietää naista elämässään vain saadakseen tarpeensa tyydytettyä.
Sitten kun tälläinen löytyy, niin alkaa valitus toisin päin. Ettei mies ole kiinnostunut eikä seksiää ole.
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä, että näiden viiden vuoden aikana ei ole ollut yhtään selvää viikonloppua. Eli hän on aina ottanut vähintään pari. Lisäksi, kun hän on yrittänyt lopettaa juomisen niin on pystynyt olemaan viikon juomatta. Itse en juo.
Kesällä sanoi, että miltähän hänen vatsansa näyttäisi, jos hän ei joisi. Sanoin, että sitä me ei saada koskaan tietää.
Tuo viimeinen lause on täysin harhainen ajatus.
Kaikki miehet maailmassa olis mulle hyviä ja oikeita, jos....
Katso youtubesta alkoholisti-videoita. Moni lähimmäinen pettyy, kun alkkis raitistui eikä suhde muuttunutkaan sellaiseksi kuin hän kuvitteli.
Keskity itseesi ja terapiaan, unohda miehet siksi aikaa. Opettele seisomaan omin jaloin, sulla on siihen nyt ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tarkastele myös omaa rooliasi. Rehellisyys olisi hyvä juttu. Miksi et sano, että sinua ärsyttää hänen juomisensa. Silloin hän voi valita viinan tai sinut. Sinä sanoit olevasi väsynyt. Miehelle jäi asia epäselväksi.
Koska hän tietää miehen valitsevan viinan, tulihan se jo kaikesta esille. Nyt ap vaan sai tarpeekseen siitä, että viina menee edelle. Jostain hänen henkilökohtaisesta ongelmastaan johtuen, hänelle on ollut ok olla kakkonen viinalle, mutta terve suuttumus heräsi, kun viina ohitti työnkin. Hän ulkoisti sen tunteen työhön, joka olisi pitänyt herätä jo aiemmin itseä kohtaan, jos itsetunto olisi kunnossa/ ei olisi läheisriippuvuutta.
Ap ei ole vastuussa miehen juomisesta. Ap ei ole sen miehen äiti. Vain mies itse on vastuussa siitä että tekee jotain sairaudelleen.
Ap on vastuussa siitä, että on rehellinen, suoraselkäinen ihminen. Siitä ap on vastuussa ihan itse.
Joo-o. Jos et tosiaan ymmärrä eroa normaalin asiallisen rajan vetämisen ja ap:n käytöksen välillä, niin eipä sua voi auttaa.
Mistä vetoo mies on pihalla kun lumiukko, kun toinen tulee hänen luokseen vaan vittuilemaan ja nalkuttamaan ja kiukuttelemaan.
Aikuiselle ihmiselle ei tarvitse selittää mikä hänen surkeassa käytöksessä on pielessä. Kyllä hän tietää missä syy on. Jos joudut selittämään aikuiselle ihmiselle ihan perus käytöstapoja ja ihmisyyttä niin se on merkki että tuollainen ihminen ulos elämästä.
Eipä ole eroluvut yllättäviä. Näin ylivoimaista on ihmisille ilmaista itseään selvästi ja rehellisesti.Teen kaikkeni, ettei omat tyttäret kasva tuollaisiksi marttyyreiksi. Näköjään elää vahvassa passiivis-aggressiivinen marttyrointi edelleen...
Jos marttyyrin viitan saa kannettavakseen sillä, että alan arvostamaan itseäni ja huomaamaan, että tämä ei ole mulle hyväksi. Kannan sen mielellöni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kokeilee vielä moneen kertaan antaisitko jolloin keinolla. Jos jumalanpalveluksen jälkeen saisi seksiä, olisi kirkot täynnä miehiä.
Olisiko tässä kirkon uusi nousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole eroluvut yllättäviä. Näin ylivoimaista on ihmisille ilmaista itseään selvästi ja rehellisesti.Teen kaikkeni, ettei omat tyttäret kasva tuollaisiksi marttyyreiksi. Näköjään elää vahvassa passiivis-aggressiivinen marttyrointi edelleen...
Ihan kuin sinulla neitsyellä peräkammarinpojalla mitään tyttäriä olisi tai koskaan tulisi olemaan. Se vaatisi kontaktia naiseen ja siihenhän sinä et kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerinnyt soittelemaan kun alkoi etsiä uutta naista. Kannattiko pihdata ja nalkuttaa?
Tuohan olis vain onnenpotku ap:lle. Ei tarvitsisi katsella jotain haisevaa, huonokäytöksistä rapajuoppoa.
Tässä tiivistyikin marttyrien perusasia, kiitos esimerkistä. Se vastuu kun tulee ulkopuolelta, kuten olen sanonut.
Kukas ap:n pakottaa tällä hetkellä katselemaan miestä? Kuka on vastuussa ap:n valinnoista ja päätöksistä?
Voi vitsi mut miehille tai kaikille neuvoksi, että jos haluaa saada, voisi yrittää edes tulla samoihin aikoihin nukkumaan. Melko itsekästä katsoa ensin telkkua pari tuntia ja sitten alkaa käpälöidä sitä, joka siellä sängyssä on ollut ehkä nukkumassa tai unenpöpperössä. Kaikilla ei tilannetajua ollenkaan kyseisissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Lähde nyt ennenkuin satutat itseäsi vielä enemmän. Ansaitset kunnon miehen, joka juo kohtuudella tai ei lainkaan. Et ole vastuussa miehen juomisesta etkä pysty muuttamaan häntä. Älä tuhlaa elämääsi häneen.
Kiitos<3 ap
Ole hyvä :) Toivon sinulle eheytymistä ja kaikkea hyvää elämääsi! Muista, olet arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen modernit voimaantuneet keinot käsitellä parisuhteen arkipäiväisiä ongelmia ovat kosto ja seksin pihtaaminen. Nainen vieläpä ylpeilee sillä ja muut samanlaiset pösilöt peukuttavat.
En ihmettele, jos ap jää yksin viettämään vanhuutensa kissan kanssa.
Kissan kanssa loppuelämä ei kuulosta itseasiassa yhtään hullummalta kun tarkemmin miettii.
Eikä tuosta suhteeseen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voita ei. Mies on perseillyt koko suhteen. Ap yhden illan. No, olis ap voinut pitää itsensä kasassa eilen ja olla nalkuttamatta ja kieltäytyä seksistä sanoen, ettei halua juoppoa, muttei se vaikuta isossa kuvassa yhtään.
Ensin valitat, että mies on kelvoton juoppo ja ja sitten siitä, että hän ei ota yhteyttä.
Ehkä sinun pitäisi itsekin päättää, haluatko olla yhdessä vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerinnyt soittelemaan kun alkoi etsiä uutta naista. Kannattiko pihdata ja nalkuttaa?
Tuohan olis vain onnenpotku ap:lle. Ei tarvitsisi katsella jotain haisevaa, huonokäytöksistä rapajuoppoa.
Tässä tiivistyikin marttyrien perusasia, kiitos esimerkistä. Se vastuu kun tulee ulkopuolelta, kuten olen sanonut.
Kukas ap:n pakottaa tällä hetkellä katselemaan miestä? Kuka on vastuussa ap:n valinnoista ja päätöksistä?
Ap on selkeästi läheisriippuvainen, se on tyypillistä lapsena kaltoinkohdelluille henkilöille. Tätähän juopot siat tietysti käyttävät mielellään hyväkseen.