Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kietäydyin ensimmäisen kerran seksistä vuosiin, mitä tekee mies

Vierailija
03.11.2022 |

Ollaan oltu 5v yhdessä. Viime aiklina mua on alkanut ärsyttämään miehet juominen. Maanantaina otti saikkua krapulan vuoksi. Asutaan erillään ja oltiin jo aiemmin sovittu, että olen hänen luonaan tiistaina. Kun hän ehdotti, että olis sitä s kiva harrastaa, sanoin että en jaksa, että väsyttää. Todellisuudessa mua edelleen otti päähän sen käytös juomisen suhteen.

Mies joutui heittään mut kotiin, kun en pääse busseilla järkevästi. Joka ilta ennen on aina soittanut. Viiden vuoden aikana joka ilta. Eipä oo enää soitellut. Meni ilmeisesti tunteisiin se, että kieltäydyin plus se, että nalkutin.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda tuo mies. On olemassa myös miehiä, jotka juovat kohtuudella tai eivät ollenkaan eivätkä ole noin lapsellisia. Mies on kanssasi vain seksin takia, niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Tässä on varmasti suurin totuus. Mietin myös sitä, että jos hän arvostaisi mua niin sillonhan minä olisin nro1 eikä hän lähtisi baariin, kun olen tullut hänen luokseen yökylään. Näin on käynyt aiemmin ja sen vuoksi en vietå siellä öitä enää. Ap

Ethän sinä itsekään arvosta miestä. Sun oma käytös oli ala-arvoista. Miksei aikuinen ihminen pysty parempaan?

Mul itsellä on niin korkea työmoraali, että jos joku jättää krapulan takia töihin menemättä, niin en paljon arvosta! Ap

Joo, kyllä se on tullut jo selväksi miten hirveen paljon parempi ihminen sä olet. Hyvä! Tsemppii!! Jätä se sika ja kaikki seuraavat siat. Korkkarit kattoon. Ja haukkumaan kaikki miehet!

Vierailija
42/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tarkastele myös omaa rooliasi. Rehellisyys olisi hyvä juttu. Miksi et sano, että sinua ärsyttää hänen juomisensa. Silloin hän voi valita viinan tai sinut. Sinä sanoit olevasi väsynyt. Miehelle jäi asia epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valehtelit ja nalkutit koko illan? Onpa ihme, ettei kiinnosta sun seura

Kyllä. Raja tuli nyt vastaan. Oon aiemmin suostunut s e ksiin vaikka ei olis ees kiinnostanu. Mieski varmaan ihmettelee, kun oon 5v ollu hiljaa ja pylly pystyssä. Enkä oo nalkuttanu juomisesta. Ap

Sössöti sössöti. Jokaisella aikuisella on vastuu omasta käytöksestään. Sinulla omastasi, miehellä omastaan.

Vierailija
44/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda tuo mies. On olemassa myös miehiä, jotka juovat kohtuudella tai eivät ollenkaan eivätkä ole noin lapsellisia. Mies on kanssasi vain seksin takia, niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Tässä on varmasti suurin totuus. Mietin myös sitä, että jos hän arvostaisi mua niin sillonhan minä olisin nro1 eikä hän lähtisi baariin, kun olen tullut hänen luokseen yökylään. Näin on käynyt aiemmin ja sen vuoksi en vietå siellä öitä enää. Ap

Ethän sinä itsekään arvosta miestä. Sun oma käytös oli ala-arvoista. Miksei aikuinen ihminen pysty parempaan?

Mul itsellä on niin korkea työmoraali, että jos joku jättää krapulan takia töihin menemättä, niin en paljon arvosta! Ap

Joo, kyllä se on tullut jo selväksi miten hirveen paljon parempi ihminen sä olet. Hyvä! Tsemppii!! Jätä se sika ja kaikki seuraavat siat. Korkkarit kattoon. Ja haukkumaan kaikki miehet!

Miesvihaaaauuli löysi taas tästäkin avauksesta KAIKKI MIEHET! :D

Vierailija
45/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, miten joku juoppo i.n.c.e.l. jaksaa riehua tässä ketjussa heti aamusta. On näköjään joutunut heräämään omalle kädelleen taas kerran ja on sitä katkera kaikille naisille.

Vierailija
46/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tarkastele myös omaa rooliasi. Rehellisyys olisi hyvä juttu. Miksi et sano, että sinua ärsyttää hänen juomisensa. Silloin hän voi valita viinan tai sinut. Sinä sanoit olevasi väsynyt. Miehelle jäi asia epäselväksi.

Vaikuttaako ap ihmiseltä, joka kykenee tuohon? Ei minusta. Kaikkeen on aina selitys ulkopuolelta. Tulee vielä monta eroa kokemaan elämänsä aikana.

Vierailija
47/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tietää miehen valitsevan viinan, tulihan se jo kaikesta esille. Nyt ap vaan sai tarpeekseen siitä, että viina menee edelle. Jostain hänen henkilökohtaisesta ongelmastaan johtuen, hänelle on ollut ok olla kakkonen viinalle, mutta terve suuttumus heräsi, kun viina ohitti työnkin. Hän ulkoisti sen tunteen työhön, joka olisi pitänyt herätä jo aiemmin itseä kohtaan, jos itsetunto olisi kunnossa/ ei olisi läheisriippuvuutta.

Vierailija
48/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valehtelit ja nalkutit koko illan? Onpa ihme, ettei kiinnosta sun seura

Kyllä. Raja tuli nyt vastaan. Oon aiemmin suostunut s e ksiin vaikka ei olis ees kiinnostanu. Mieski varmaan ihmettelee, kun oon 5v ollu hiljaa ja pylly pystyssä. Enkä oo nalkuttanu juomisesta. Ap

Olisko sellanen aikuisen käytös mitään? Voisko sellaistakin kokeilla jossain vaiheessa?

Vierailija
49/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tietää miehen valitsevan viinan, tulihan se jo kaikesta esille. Nyt ap vaan sai tarpeekseen siitä, että viina menee edelle. Jostain hänen henkilökohtaisesta ongelmastaan johtuen, hänelle on ollut ok olla kakkonen viinalle, mutta terve suuttumus heräsi, kun viina ohitti työnkin. Hän ulkoisti sen tunteen työhön, joka olisi pitänyt herätä jo aiemmin itseä kohtaan, jos itsetunto olisi kunnossa/ ei olisi läheisriippuvuutta.

Tämä taas jonkun vastuun pakoilijan tekstiä.

Hoitakaa hommat niin kuin aikuinen ihminen hoitaa.

Vierailija
50/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. Kk sitten tai pari, oli tilanne jossa hän soitti mulle kännissä. Silloin mä itkin ja sanoin, että jos pyytäsin valitsemaan niin valitsisit alkoholin. Hän sanoi, että eikun valitsisin sut. Eli kyllä hän tietää. Mulle on ok jos hän on yksin kotona ja juo silloin ja menee baariin. Mutta tuona päivänä hänen lapsensa oli käymässä ja oli ollut illan kaverillaan. Tullut kotiin ennen miestä ja mies sitten kännissä mennyt kotiinsa. Kivaa varmaan teinillä kattoo isänsä touhua.

Syksyllä mies pyysi, että lähden mökille sen veljen ja veljenvaimon kaa. Sanoun, että oon töissä en pääse ja juoppokuskiks en muutenkaan lähde. "ei siel sellasta, ku töitä meen tekeen". No, oli sit ottanut urakalla.

Eli kyllä se alkoholi aika pitkälti hänen elämää määrää. Otan tietysti hyviä vinkkejä vastaan, että mitä vousin tehdä? Välitän hänestä kyllä paljon. Mutta ymmärrän, että mun oma jaksaminen on tärkeintä. Ap

Vierailija
51/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako ap ihmiseltä, joka kykenee tuohon? Ei minusta. Kaikkeen on aina selitys ulkopuolelta. Tulee vielä monta eroa kokemaan elämänsä aikana.

Ap käy terapiassa omien traumojensa vuoksi. Jotta osaisin arvostaa ja puolustaa itseäni

Vierailija
52/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii olla suhteessa miehen kanssa, joka juomisen takia ottaa saikkua? Juoppohan semmoinen sontakasa on. Heti ero tuommoisesta ukosta.

Vierailija
53/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vastuussa miehen juomisesta. Ap ei ole sen miehen äiti. Vain mies itse on vastuussa siitä että tekee jotain sairaudelleen.

Vierailija
54/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. Kk sitten tai pari, oli tilanne jossa hän soitti mulle kännissä. Silloin mä itkin ja sanoin, että jos pyytäsin valitsemaan niin valitsisit alkoholin. Hän sanoi, että eikun valitsisin sut. Eli kyllä hän tietää. Mulle on ok jos hän on yksin kotona ja juo silloin ja menee baariin. Mutta tuona päivänä hänen lapsensa oli käymässä ja oli ollut illan kaverillaan. Tullut kotiin ennen miestä ja mies sitten kännissä mennyt kotiinsa. Kivaa varmaan teinillä kattoo isänsä touhua.

Syksyllä mies pyysi, että lähden mökille sen veljen ja veljenvaimon kaa. Sanoun, että oon töissä en pääse ja juoppokuskiks en muutenkaan lähde. "ei siel sellasta, ku töitä meen tekeen". No, oli sit ottanut urakalla.

Eli kyllä se alkoholi aika pitkälti hänen elämää määrää. Otan tietysti hyviä vinkkejä vastaan, että mitä vousin tehdä? Välitän hänestä kyllä paljon. Mutta ymmärrän, että mun oma jaksaminen on tärkeintä. Ap

Tee päätös suhteen kannalta, miten teet, mutta ole edes rehellinen toiselle. Vaikka kuinka oletkin asettanut itsesi yläpuolelle, niin on sillä toisella oikeus tietää missä mennään.

Olet todella itsekeskeinen, kun et tätä suostu ymmärtämään ja marttyroit sen sijaan.

Vierailija
55/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastuunpakoilijan tekstiä?

Oletko ollut alkoholistin kanssa? Minä olen, tosin en tiennyt sitä, hänellä oli kuiva kausi. Alkoholistin kanssa on todella vaikea hoitaa asioita kuten aikuiset hoitaa, koska hänen henkinen kehityksensä on pysähtynyt sairauden alkuajankohtaan, yleensä teini-ikä. Alkoholisti myös salailee ja valehtelee. Yritä siinä yksin kannatella kaikkea ja olla ainoa fiksu. No, kun huomasin, etten pysty toimimaan normaalin ja fiksun aikuisen tapaan hänen kanssaan, lähdin. Kaikille se ei ole yhtä helppoa, jos oma pakka ei ole täysin kasassa.

Vierailija
56/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä aina on kuitenkin jossain niitä hyviä miehiä, jotka eivät ajattele seksiä.[/quote]

Nainen "haluaa" seksiä niin kauan että saa koukutettua miehen jollakin tavalla parisuhteeseen, sitten loppuu seksi.

Vierailija
57/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole vastuussa miehen juomisesta. Ap ei ole sen miehen äiti. Vain mies itse on vastuussa siitä että tekee jotain sairaudelleen.

Ap on vastuussa siitä, että on rehellinen, suoraselkäinen ihminen. Siitä ap on vastuussa ihan itse.

Vierailija
58/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on juoppo. Suosittelen suhteen päättämistä ja aikuisen, normalaisti alkoholiin suhtautuvan miehen etsimistä, heitäkin on. Älä jää roikkumaan tuohon suhteeseen, satutat vain itseäsi - varsinkin jos käyt jo terapiassa ja yrität oppia arvostamaan ja puolustamaan itseäsi! Tuon miehen kanssa oleminen ei ainkaan auta tuossa prosessissa.

Vierailija
59/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä aina on kuitenkin jossain niitä hyviä miehiä, jotka eivät ajattele seksiä.

Nainen "haluaa" seksiä niin kauan että saa koukutettua miehen jollakin tavalla parisuhteeseen, sitten loppuu seksi.

Ai. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo 8 vuotta ja yhdessä 13 vuotta ja seksiä meillä on säännöllisesti. Sinussa on jotain vikaa, jos naiset eivät halua sinua. Mietipä mikä se vika voisi olla.

Vierailija
60/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastuunpakoilijan tekstiä?

Oletko ollut alkoholistin kanssa? Minä olen, tosin en tiennyt sitä, hänellä oli kuiva kausi. Alkoholistin kanssa on todella vaikea hoitaa asioita kuten aikuiset hoitaa, koska hänen henkinen kehityksensä on pysähtynyt sairauden alkuajankohtaan, yleensä teini-ikä. Alkoholisti myös salailee ja valehtelee. Yritä siinä yksin kannatella kaikkea ja olla ainoa fiksu. No, kun huomasin, etten pysty toimimaan normaalin ja fiksun aikuisen tapaan hänen kanssaan, lähdin. Kaikille se ei ole yhtä helppoa, jos oma pakka ei ole täysin kasassa.

Alkoholistikin ansaitsee rehellisyyttä. Se että ap valitsi lapsellisen toimintatavan on ap:n vastuulla. Turha keksiä selityksiä oikeuttaakseen toimintaansa "noku ei se kuitenkaan..."

Ei ihme ettei monen parisuhteet kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän