Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kietäydyin ensimmäisen kerran seksistä vuosiin, mitä tekee mies

Vierailija
03.11.2022 |

Ollaan oltu 5v yhdessä. Viime aiklina mua on alkanut ärsyttämään miehet juominen. Maanantaina otti saikkua krapulan vuoksi. Asutaan erillään ja oltiin jo aiemmin sovittu, että olen hänen luonaan tiistaina. Kun hän ehdotti, että olis sitä s kiva harrastaa, sanoin että en jaksa, että väsyttää. Todellisuudessa mua edelleen otti päähän sen käytös juomisen suhteen.

Mies joutui heittään mut kotiin, kun en pääse busseilla järkevästi. Joka ilta ennen on aina soittanut. Viiden vuoden aikana joka ilta. Eipä oo enää soitellut. Meni ilmeisesti tunteisiin se, että kieltäydyin plus se, että nalkutin.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä v-mäiseltä akalta. Hyvä kun et enää ole naputtamassa miehen elämässä. Ymmärrän hyvin, miksi on sietänyt sinua vain seksin takia, kun muuten olet tuollainen ikävä ihminen. Nyt kun seksikin loppui, niin ei ole mitään syytä pitää sinua.

Vierailija
22/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen modernit voimaantuneet keinot käsitellä parisuhteen arkipäiväisiä ongelmia ovat kosto ja seksin pihtaaminen. Nainen vieläpä ylpeilee sillä ja muut samanlaiset pösilöt peukuttavat.

En ihmettele, jos ap jää yksin viettämään vanhuutensa kissan kanssa.

Luuletko ihan tosissasi että ap haluaisi elää mieluummin juopon miehen kanssa 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes näin kauan sietänyt sitä?

Itse en tuollaista rapajuoppoa katselisi.

Vierailija
24/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, käytit tekosyynä väsymystä vaikka syy oli muu? Miksi et ottanut tilanteessa todellista vastuuta ja puhunut siitä mikä sinua oikeasti häirii?

Koska en jaksanut. Mulle muutenkin näistä asioista puhuminen on vaikeaa. Tiedän, että olisi pitänyt toimia toisin. Mutta halusin päästä helpolla ja nopeasti kotiim. Ap

Ehkä sille miehelle on yhtä vaikeaa puhua näistä asioista?

Ehkä sekin yrittää päästä helpolla, kun ei soita..?

Teitä on 2...

Sille todellakin on vaikea puhua mistään. Varsinkin selvinpäin. Ap

Vierailija
25/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen modernit voimaantuneet keinot käsitellä parisuhteen arkipäiväisiä ongelmia ovat kosto ja seksin pihtaaminen. Nainen vieläpä ylpeilee sillä ja muut samanlaiset pösilöt peukuttavat.

Alkoholismi ei ole mikään "parisuhteen arkipäiväinen ongelma".

Vierailija
26/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin sinulle selvisi, että olet miehelle pelkkä hyödyke eikä hän ole suhteessa kanssasi kuin taatakseen säännöllisen seksin saannin. Kuten suurin osa miehistä, sietää naista elämässään vain saadakseen tarpeensa tyydytettyä.

Olin tätä jo aiemmin pohtinut. Hyvö, kun nyt tuli viimeistään ilmi!

Ap

Katso asiaa joskus sen oman perseen ulkopuoleltakin.

Perus: "minä tiedän mitä mies ajattlee!!"

Onnea sinkkuelämään. Ja pysy sellaisena

Vierailija
27/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valehtelit ja nalkutit koko illan? Onpa ihme, ettei kiinnosta sun seura

Vierailija
28/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda tuo mies. On olemassa myös miehiä, jotka juovat kohtuudella tai eivät ollenkaan eivätkä ole noin lapsellisia. Mies on kanssasi vain seksin takia, niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Tässä on varmasti suurin totuus. Mietin myös sitä, että jos hän arvostaisi mua niin sillonhan minä olisin nro1 eikä hän lähtisi baariin, kun olen tullut hänen luokseen yökylään. Näin on käynyt aiemmin ja sen vuoksi en vietå siellä öitä enää. Ap

Vierailija
29/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan tosissasi että ap haluaisi elää mieluummin juopon miehen kanssa 🤦

Ainakin nyt on täällä vinkumassa. Sen kun eroaa, mutta eiköhän monta samanlaista eroa ole vielä tiedossa jatkossakin

Vierailija
30/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin sinulle selvisi, että olet miehelle pelkkä hyödyke eikä hän ole suhteessa kanssasi kuin taatakseen säännöllisen seksin saannin. Kuten suurin osa miehistä, sietää naista elämässään vain saadakseen tarpeensa tyydytettyä.

Ap

Katso asiaa joskus sen oman perseen ulkopuoleltakin.

Perus: "minä tiedän mitä mies ajattlee!!"

Onnea sinkkuelämään. Ja pysy sellaisena

Kiitti

Vierailija
31/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda tuo mies. On olemassa myös miehiä, jotka juovat kohtuudella tai eivät ollenkaan eivätkä ole noin lapsellisia. Mies on kanssasi vain seksin takia, niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Tässä on varmasti suurin totuus. Mietin myös sitä, että jos hän arvostaisi mua niin sillonhan minä olisin nro1 eikä hän lähtisi baariin, kun olen tullut hänen luokseen yökylään. Näin on käynyt aiemmin ja sen vuoksi en vietå siellä öitä enää. Ap

Ethän sinä itsekään arvosta miestä. Sun oma käytös oli ala-arvoista. Miksei aikuinen ihminen pysty parempaan?

Vierailija
32/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valehtelit ja nalkutit koko illan? Onpa ihme, ettei kiinnosta sun seura

Kyllä. Raja tuli nyt vastaan. Oon aiemmin suostunut s e ksiin vaikka ei olis ees kiinnostanu. Mieski varmaan ihmettelee, kun oon 5v ollu hiljaa ja pylly pystyssä. Enkä oo nalkuttanu juomisesta. Ap

Vierailija
33/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis viisi vuotta (!) ottanut koppia teidän yhteydenpidosta? Mitäpä luulet, olisiko sun vuorosi soittaa?

Vierailija
34/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Kaikki tuollaiset juopposiat ansaitseekin incel-kohtalon.

Vierailija
35/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä itsekään arvosta miestä. Sun oma käytös oli ala-arvoista. Miksei aikuinen ihminen pysty parempaan?

Mul itsellä on niin korkea työmoraali, että jos joku jättää krapulan takia töihin menemättä, niin en paljon arvosta! Ap

Vierailija
36/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Epäkunnioittavaa käytöstä. Hän kai mielestään palveluksia suorittamalla ostaa sinulta seksiä. Jos on sillä hetkellä mielenkiintoisempaa tekemistä kuin seksi esim.juominen niin sinua ei tarvitse huomioida mitenkään ja sen vaikutuksia sinuun.

Puhut asiaa. Juominen mdnee kaiken edelle. Huvittavinta tässä oli se, että häntä olisi pitänyt sääliä ja päätä silittää, kun ei mennyt töihin. Kun vittuilin ja nalkutin meni se hällä tunteisiin. "ei tarvii vittuilla". No, hän on varmaan iloinen kun jatkossa en oo häiritsemässä juomista. Ap

No minkä hemmetin takia sinä menet toisen kotiin nalkuttamaan ja vittuilemaan?

Just tyypillinen passiivis-aggressiivinen marttyyri...

Toivottavasti mies pääsee eroon asap.

Vierailija
37/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Eikä tilanne mennyt miehellä "tunteisiin", vaan sillä on kassit täynnä ja kasseissa on pakotus.

Outo käsitys miehen fysiologiasta.

Vierailija
38/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul itsellä on niin korkea työmoraali, että jos joku jättää krapulan takia töihin menemättä, niin en paljon arvosta! Ap

Mutta pakko oli tunkea toisen kotiin harjoittamaan tuollaista käytöstä? Äläpä viitsi. Nautit siitä, että olet ikävä. Kyllä sunlaiset tiedetään.

Vierailija
39/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Eikä tilanne mennyt miehellä "tunteisiin", vaan sillä on kassit täynnä ja kasseissa on pakotus.

Red flag, kun mies puhuu noin. Naiset, juoskaa siinä vaiheessa.

Vierailija
40/130 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet siis melkeinpä kannustanut miestä tuohon juoppoiluun kun et ole ilmoittanut kantaasi.

Ero voisi saada miehen heräämään ja tajuamaan sairautensa.

Mitään järkeä ei ole jatkaa jollei mies hae apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi