Kumman valitsen avioliiton vai täytetyt huulet + kauneusleikkauksen?
Hei,
Olen suunnittelemassa kauneusleikkausta ja täytettyjä huulia. Tiedän että se tekee minusta miesten silmissä täysin nollan jonka vuoksi en tule pääsemään naimisiin enää ikinä.
Kumpi kannattaa valita? Omanlainen ulkonäkö josta pidän vai avioliitto?
Kommentit (11)
Olen aviossa ja jos teetän kauneusleikkauksen ja täytetyt huulet, saan kuulemma vastaanottaa avioerohakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aviossa ja jos teetän kauneusleikkauksen ja täytetyt huulet, saan kuulemma vastaanottaa avioerohakemuksen.
Normaali käytäntö. Kunhan ei lapsia ole niin en näe mitään väärää valita kauneusleikkauksen avioliiton sijaan.
Otan huulitäytteet omilla rahoillani ihan itselleni. Jos sen takia haluaa erota niin ertkoon. Jos rakkaus on noin heikossa kantimissa, niin joutaa loppua. Pärjään yksinkin joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa vai semmoiset vaihtoehdot, meillä rva on suorittanut kasvojen kiristyksen ja sitä ei ehkä mieletä kauneusleikkaukseksi. Samoin jalkapöytiä on pitänyt operoida ja ilman sitä käveleminen olisi ollut vanhemmiten tuskallista. Sanoin hänelle, että 25cm leuan alapuolelle 😅 olisi ollut syytä tehdä myös kohotus (B->D,E) mutta siihen ei jostakin syystä suostunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa vai semmoiset vaihtoehdot, meillä rva on suorittanut kasvojen kiristyksen ja sitä ei ehkä mieletä kauneusleikkaukseksi. Samoin jalkapöytiä on pitänyt operoida ja ilman sitä käveleminen olisi ollut vanhemmiten tuskallista. Sanoin hänelle, että 25cm leuan alapuolelle 😅 olisi ollut syytä tehdä myös kohotus (B->D,E) mutta siihen ei jostakin syystä suostunut...
Kasvojen kiristys on nimenomaan kauneusleikkaus
Ihan mikä tahansa muu kuin avioliitto. Ja naimisiin ei päästä, siihen joudutaan jos ei tajua ajoissa juosta karkuun.
no, haluutko sä olla nätti vai haluatko sä rakkautta? ihan tosta kiinni.
Avioliiton tottakai. Kauneusleikkauksia en tarvitse, enkä halua naurettavan näköisiä ankkahuulia. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen.
Kumpikaan vaihtoehdoista ei kiinnosta.
Oma elämä, miehiä kyllä tulee (ja menee).