Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman valitsen avioliiton vai täytetyt huulet + kauneusleikkauksen?

Vierailija
02.11.2022 |

Hei,

Olen suunnittelemassa kauneusleikkausta ja täytettyjä huulia. Tiedän että se tekee minusta miesten silmissä täysin nollan jonka vuoksi en tule pääsemään naimisiin enää ikinä.

Kumpi kannattaa valita? Omanlainen ulkonäkö josta pidän vai avioliitto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä, miehiä kyllä tulee (ja menee).

Vierailija
2/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aviossa ja jos teetän kauneusleikkauksen ja täytetyt huulet, saan kuulemma vastaanottaa avioerohakemuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aviossa ja jos teetän kauneusleikkauksen ja täytetyt huulet, saan kuulemma vastaanottaa avioerohakemuksen.

Normaali käytäntö. Kunhan ei lapsia ole niin en näe mitään väärää valita kauneusleikkauksen avioliiton sijaan.

Vierailija
4/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan huulitäytteet omilla rahoillani ihan itselleni. Jos sen takia haluaa erota niin ertkoon. Jos rakkaus on noin heikossa kantimissa, niin joutaa loppua. Pärjään yksinkin joka suhteessa.

Vierailija
5/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa vai semmoiset vaihtoehdot, meillä rva on suorittanut kasvojen kiristyksen ja sitä ei ehkä mieletä kauneusleikkaukseksi. Samoin jalkapöytiä on pitänyt operoida ja ilman sitä käveleminen olisi ollut vanhemmiten tuskallista. Sanoin hänelle, että 25cm leuan alapuolelle 😅 olisi ollut syytä tehdä myös kohotus (B->D,E) mutta siihen ei jostakin syystä suostunut...

Vierailija
6/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa vai semmoiset vaihtoehdot, meillä rva on suorittanut kasvojen kiristyksen ja sitä ei ehkä mieletä kauneusleikkaukseksi. Samoin jalkapöytiä on pitänyt operoida ja ilman sitä käveleminen olisi ollut vanhemmiten tuskallista. Sanoin hänelle, että 25cm leuan alapuolelle 😅 olisi ollut syytä tehdä myös kohotus (B->D,E) mutta siihen ei jostakin syystä suostunut...

Kasvojen kiristys on nimenomaan kauneusleikkaus

Vierailija
7/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa muu kuin avioliitto. Ja naimisiin ei päästä, siihen joudutaan jos ei tajua ajoissa juosta karkuun.

Vierailija
8/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta löytää sokeeta kumppania.

Vierailija
9/11 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, haluutko sä olla nätti vai haluatko sä rakkautta? ihan tosta kiinni.

Vierailija
10/11 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton tottakai. Kauneusleikkauksia en tarvitse, enkä halua naurettavan näköisiä ankkahuulia. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen.

Vierailija
11/11 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan vaihtoehdoista ei kiinnosta.