Meikittömänä töihin
Onko muita, jotka ei millään kehtaa mennä töihin, jos ei ole yhtään ihtiään meikannut?
Tuntuu muilla olevan niin luontevaa olla ilman meikkiä, mut ite koen olevani ilman meikkiä ihan suohirviö enkä kehtaa mennä.. kahehdin kyllä näitä, jotka voi mennä ilman mitään laittoo ihmisten ilmoille..
Onko muita suohirviöitä joita vaivaa sama asia? :(
Kommentit (27)
Olen itse ilman meikkiä suurimman osan ajasta, niin ei varsinaisesti tunnu huonolta mennä ilman meikkiä töihin. Mutta, jos on jotain jännittävää töissä (esim. esityksen pitäminen), meikillä saa kyllä paljon itsevarmemman olon sinne.
Kun suuren osan työuransa alkuvuosina teki metsässä, ei tullut pieneen mieleen meikata töihin lähtiessä. Ei muuten tarvinnut siihen aikaan kysyä, kuka Metsähallituksen piirikuntakonttorin käytävällä vastaantulevista naisista on metsänhoitaja.
Enkä meikkaa vieläkään, vaikka nyt on työ aivan toisessa virastossa.
En ole koskaan meikannut töihin mennessä. Joskus olen ajanut partaani.
No itselläni yleensä on vain ripsiväriä, että meikittömänä ei ole juurikaan mitään eroa että kyllä kehtaan
Oon lähes aina ilman meikkiä töissä. N38
"Meikkaan vaan itseäni varten". Mikä emävale.
En ole ikinä meikannut töihin. Ripsissä ja kulmissa on kampaajalla tehdyt tummennukset.
En ikinä mene ilman meikkiä töihin.
Ripsiväriä laitan vain. Ihan sama vaikka työkaverit pitäisi suohirviönä.
Minä olen asiakaspalvelutyössä ja kevyt meikkaus on samanlainen osa huoliteltua olemusta kuin hiusten harjaus ja siistit vaatteet.
Meikittömänä liikun vapaapäivinä kaupoissa, lenkillä jne. Työssä olen työroolissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asiakaspalvelutyössä ja kevyt meikkaus on samanlainen osa huoliteltua olemusta kuin hiusten harjaus ja siistit vaatteet.
Meikittömänä liikun vapaapäivinä kaupoissa, lenkillä jne. Työssä olen työroolissa.
Ai, meikkaako teillä miehetkin?
Omassa työssäni ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Ehkä viimeisen päälle tällätty olisi hieman epäilyttävä. En ole koskaan meikannut töihin enkä aio meikata. Ihan turhaa ajan ja rahan haaskausta.
Minulle on aivan riittävän hyvä itseluottamus ja ulkonäkö ilmankin.
Nuorena ja epävarmana meikkasin. Ainakin viimeiset kymmenen vuotta olen kulkenut meikittä, en edes juhliin tai baariin meikkaa nykyisin. Osaan jo olla ajattelematta mitä muut musta ajattelee
Mä hyvin hyvin harvoin poistun kotoa ilman meikkiä, korkeintaan lähikauppaan tai lenkille. Olen aivan isäni näköinen eli en kovin naisellinen, ja laitan aina vähintään ripset ja kulmat töihin. Usein myös vähän meikkipohjaa ja jotain kajalia tai eyelineriä päivästä riippuen.
Milläs meikkaatte kun iskee sähkökatkot aamuisin? 😊
Sen kun vain menet ilman meikkiä. Yksinkertaista.
Meikki tuntuu lialta naamassa, kun on tottunut puhtaaseen.
Olet melko varmasti ainoa ihminen, joka ajattelee, että juuri sinä olet se äärimmäisen ruma ihminen, joka ehdottomasti tarvitsee meikkiä kodin ulkopuolella liikkuessaan. Muut ihmiset pitävät sinua joko tavallisena tai ihan nättinä. Itse asiassa suurella osalla työkavereistasi ei varmaan ole mitään mielipidettä ulkonäkösi laadusta.
Kokeile mennä meikittä. Meikittömyys ei muuta mitään töissä, mutta aamuistasi tulee helpompia ja saat nukkua hieman pidempään, jos haluat.