Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä ihmisiä vaivaa. Voi tulla suunnitetuja sähkökatkoja, suunnittelemattomia tai vaikkapa Venäjän hybridioperaatioita. Kahdessa jälkimmäistä katkot voivat kestääbpaljon enemmänkin kuin pari tuntia.
Ihmisille on jaettu ohjeet, mutta eivät suostu niitä noudattamaan, koska eivät ymmärrä tai usko miksi niin pitäisi tehdä. Tarvitaan ilmeisesti selkokieltä. Toisaalta tämä koskee varmaan muutakin selviytymiseen liittyvää ohjeistusta.
Eli kaupungissa ja lähiössä haluatte uittaa jalkoja paskavedessä myös kotona kun viemärit lähtee tulvimaan kuin kakkia pussiin. Luulisi Suomalaiselle mökkeilyä harrastavalle kakkiminen pussiin olevan pikkujuttu ulkohuussin jälkeen.
Totta, yllättävän monella näyttää olevan kakkafetissi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä ihmisiä vaivaa. Voi tulla suunnitetuja sähkökatkoja, suunnittelemattomia tai vaikkapa Venäjän hybridioperaatioita. Kahdessa jälkimmäistä katkot voivat kestääbpaljon enemmänkin kuin pari tuntia.
Ihmisille on jaettu ohjeet, mutta eivät suostu niitä noudattamaan, koska eivät ymmärrä tai usko miksi niin pitäisi tehdä. Tarvitaan ilmeisesti selkokieltä. Toisaalta tämä koskee varmaan muutakin selviytymiseen liittyvää ohjeistusta.
Eli kaupungissa ja lähiössä haluatte uittaa jalkoja paskavedessä myös kotona kun viemärit lähtee tulvimaan kuin kakkia pussiin. Luulisi Suomalaiselle mökkeilyä harrastavalle kakkiminen pussiin olevan pikkujuttu ulkohuussin jälkeen.
No kyllä se varmaan valtaosalle on ihan selvää, ei me nyt vielä ihan niin trollien mielenmyrkytyksen uhreja olla. Ainakin oma tuttavapiiri suhtautuu järjellä.
Jos kriisi tulee, niin tuetaan toisiamme. Eikä ulista joutavista.
Siinä oliskin iltasanomilla ja lehdillä kerrankin töitä haastatella eduskuntatalon portailla packovia ihmisiä jotka ovat saaneet tarpeekseen hallituksen pelleilyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tutustu sitten sellaisiin, jotka tajuaa mitä on painovoima.
Viemäri on joko painovoimainen, eli viettää koko ajan alaspäin, tai sitten se on paineviemäri, eli siihen pitää pumpulla luoda painetta, että se paske liikkuu. Ja koska missään ole sellaista viemäriverkostoa, joka viettää vain ja ainoastaan alaspäin, niin joka paikassa, missä on viemäreitä, on myös viemäripumppuja.
Jos ranskalaiset eivät ole varautuneet näihin ongelmiin, se on ranskalaisten häpeä ja harmi.
Mutta totta kai tämä sinun mielikuvitusystäväsi Ranskasta on nyt ilmoittanut, että ranskalaisiin viemäreihin ei fysiikan lait vaikuta, ja se on sitten otettava totena ihan vain, koska sanot niin.
Sori nyt, Tatjushka, että sain sinut vähän kuumaksi.
Kyllä täällä palstalla ehtii pyörähtää, vaikka niiden eri harrastusryhmien ohessa, joissa olen. Minä en tiedä missä trollien kokoontumisajoissa sinä olet ollut, mutta niissä ryhmissä, joissa minä olen, osataan kyllä fysiikkaa.
-- Älä he***tti syytä minua siitä jos en tiedä miten siellä viemäristöt toimivat... --
N46
No en minä sitä omalle syyllenikään ota, että et ymmärrä (ole ymmärtävinäsi) lukemaasi.
Älä levittele netissä viemäritarinoita, jos lähteesi ovat epämääräisiä. Ja kun jänkkäät epämääräisistä lähteistäsi, herää epäilys, että et ole asiallisella asialla.
"Epämääräiset lähteet" reaaliaikainen keskustelu oikeiden ihmisten kanssa jotka olen tuntenut vuosia. En todellakaan ala leikkimään että ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä pitkään ovat vain mielikuvitusta vain koska joku randomi netissä pakottaa. Joku raja.
Sinua on nyt selvästi jäänyt vaivaamaan viemärit, jaksat kohkata niistä(joka viittaa autismiin/assiin). Minä kerroin vain mitä ulkomailla asuvat ystäväni kertoivat heidän tilanteestansa tällä hetkellä, enempää en pysty antamaan eikä kiinnostakkaan(eikä myöskään kiinnosta viemärit).
N46
Vierailija kirjoitti:
Ämpäreistä saa rähinäkypärän kun leikkaa viillon silmikoksi lentävällä ja päähän vaan, niin päästään keskiaikaiseen tunnelmaan. Voi tehdä eri värisiä joukkueita.
Eli jokaisella suomalaisella tulisi olla kolme ämpäriä: yksi juomavedelle, yksi paskomiseen ja yksi rähinäkypärän valmistusta varten. Venäjä vapiskoon. Tämä on ilmaisten ämpäreiden kansa. Tänne ei noin vaan tullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se varmaan valtaosalle on ihan selvää, ei me nyt vielä ihan niin trollien mielenmyrkytyksen uhreja olla. Ainakin oma tuttavapiiri suhtautuu järjellä.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
3.12 alkaa länsimetro kulkea Soukkaan asti ja v 23 Kivenlahteen.
Onko se mormonien jättibunkkeri siinä radan varrella, siellä on alla kuulemma ios kasa aseita ja muuta sälää. Siksihän ne sen tunnelin tekivät. Mormonit leräsivät 100 miljardia rahaakin hankkeeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oliskin iltasanomilla ja lehdillä kerrankin töitä haastatella eduskuntatalon portailla packovia ihmisiä jotka ovat saaneet tarpeekseen hallituksen pelleilyistä.
Ja vaikeaa ottaa kuviakaan kun rähinäkypärä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kansalaiset halua viemäreitä tukkoon vaan pointti on siinä ettei alun perinkään ole mitään syytä katkoa sähköä niin ettei vessat toimi.
Aluksi katkojen piti kestää vain PARI TUNTIA mutta nyt puhutaankin koko päivästä. Pari tuntia nyt on vähän eri asia kuin vaikka 12 tuntia. Ei oikein natsaa, joku kucettaa.
No mua ei kyllä kankiministeriön höpinät haittaa pätkään. Minä väännän tortut just silloin, kun torttu on tulossa. En todellakaan ala housuuni paskomaan.
Toki mulla on ihan oma kaivo ja paskakaivo, joten ei vaikuta mun vessassakäymiset mihinkään muuhun, kuin omaan vessaani. Sähkökatkojahan täällä maalla on tämän tästä, toisin yleensä verrattain lyhyitä. Mutta siis jos käyn paskalla sähkökatkon aikaan, niin haen ulkoa sadevesitynnyristä ämpärillisen vettä ja huuhdon sillä kakkelbergit viemäriin.
Missäs aiotte käydä sköndällä 6.12?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3.12 alkaa länsimetro kulkea Soukkaan asti ja v 23 Kivenlahteen.
Onko se mormonien jättibunkkeri siinä radan varrella, siellä on alla kuulemma ios kasa aseita ja muuta sälää. Siksihän ne sen tunnelin tekivät. Mormonit leräsivät 100 miljardia rahaakin hankkeeseensa.
Kuak muistaa vielä sen pilapiirroksen jossa oli oranssi Metro matkalla Pietariin ja sitä ajoi vihreä kalanpäinen kuski. Metroon oli pyrkimässä renessanssiasuinen pari ja koko näkyä katselee suomalainen hölmönä heinankorsi suussa?
Se kertoo siitä mitä on menossa, ken osaa lukea mitä nuo kuteet ja kalanpäät sun muut tarkoittaa.
Venäläiset näkyy erikoistuneen tähän energiauhkailuun.
Mutta onhan se Igoreille hauskaa vaihtelua, nämä viemäri- ja kakkakeskustelut nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kansalaiset halua viemäreitä tukkoon vaan pointti on siinä ettei alun perinkään ole mitään syytä katkoa sähköä niin ettei vessat toimi.
Aluksi katkojen piti kestää vain PARI TUNTIA mutta nyt puhutaankin koko päivästä. Pari tuntia nyt on vähän eri asia kuin vaikka 12 tuntia. Ei oikein natsaa, joku kucettaa.
Mutta ne, jotka aikovat sähkökatkon aikana käyttää vessaa vastoin ohjeita, voivat aiheuttaa viemäreiden tukkeutumisen. Edelleen olen tosi tyytyväinen, että en asu kerrostalossa. Mun puolestani ihmiset saavat tallustella paskavesissa ihan rauhassa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on nyt selvästi jäänyt vaivaamaan viemärit, jaksat kohkata niistä(joka viittaa autismiin/assiin). Minä kerroin vain mitä ulkomailla asuvat ystäväni kertoivat heidän tilanteestansa tällä hetkellä, enempää en pysty antamaan eikä kiinnostakkaan(eikä myöskään kiinnosta viemärit).
N46
Viime aikoina foorumilla yleistynyt autismijankkaus, no olinkin jo aika varma, että se on Igoreiden puuhaa, ja niin näyttää tosiaan olevan. Voi sinua, pieni Tatjushkaiseni.
Tatjushka tulee viemäriaiheiseen ketjuun, puhuu viemäreistä jopa ystäviensä kanssa, mutta häntä ei kiinnosta viemärit.
Logiikkasi on suoraan Venäjältä.
Igor.
Olet aivan sairas. On aika varmaa että olet ylläpidosta. Muuten ei muita häiriköivä henkilöhyökkäyksiä tekevä sekopää saisi pilata palstaa näin pitkään. Kivat vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ämpäreistä saa rähinäkypärän kun leikkaa viillon silmikoksi lentävällä ja päähän vaan, niin päästään keskiaikaiseen tunnelmaan. Voi tehdä eri värisiä joukkueita.
Eli jokaisella suomalaisella tulisi olla kolme ämpäriä: yksi juomavedelle, yksi paskomiseen ja yksi rähinäkypärän valmistusta varten. Venäjä vapiskoon. Tämä on ilmaisten ämpäreiden kansa. Tänne ei noin vaan tullakaan.
Eivät ne venäjää varten olekaan vaan miehittäjäämme varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt, että viemärit eivät toimi ilman sähköä.
Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.
Niin, ei kannata ehkä lainata noita täysin ilmeisiä trolleja, joiden tarkoituksena on aiheuttaa kansassa hämmennystä ja vihaa.
Mutta sinänsä olet oikeassa, ei ihmiset tosiaan tätä varmaan ole tulleet ajatelleeksi.
Sinä pelle VIELÄKIN räkytät täällä katkeruuttasi syyttäen trolliksi ja venäläisiksi niitä joilla on ystäviä ja tuttuja ulkomailla? GET A LIFE. Olet ollut aukomassa päätäsi tällä palstalla koko päivän. Noinko pahasti otti pattiin kun joku pystyy puhumaan muidenkin kanssa? Sinulle tiedoksi sekopää, olen tutustunut ulkkis porukkaan töiden, matkustelujen, online harrastusryhmien ja musiikkipalstojen kautta. Mihin sinä olet tutustunut, muuhun kuin foliohatturyhmäläisten kausikokoukseen?
Kehtaatkin haukkua minua ja ystäviäni jotka kertoivat omat mielipiteensä.
N46
No tutustu sitten sellaisiin, jotka tajuaa mitä on painovoima.
Viemäri on joko painovoimainen, eli viettää koko ajan alaspäin, tai sitten se on paineviemäri, eli siihen pitää pumpulla luoda painetta, että se paske liikkuu. Ja koska missään ole sellaista viemäriverkostoa, joka viettää vain ja ainoastaan alaspäin, niin joka paikassa, missä on viemäreitä, on myös viemäripumppuja.
Jos ranskalaiset eivät ole varautuneet näihin ongelmiin, se on ranskalaisten häpeä ja harmi.
Mutta totta kai tämä sinun mielikuvitusystäväsi Ranskasta on nyt ilmoittanut, että ranskalaisiin viemäreihin ei fysiikan lait vaikuta, ja se on sitten otettava totena ihan vain, koska sanot niin.
Sori nyt, Tatjushka, että sain sinut vähän kuumaksi.
Kyllä täällä palstalla ehtii pyörähtää, vaikka niiden eri harrastusryhmien ohessa, joissa olen. Minä en tiedä missä trollien kokoontumisajoissa sinä olet ollut, mutta niissä ryhmissä, joissa minä olen, osataan kyllä fysiikkaa.
Voi jumankauta, älä sinä online-nörtti tule minulle selittämään että ystäväni eivät ole olemassa kun eivät tiedä mitä sinun pääsi sisällä pyörii esim viemäreistä. Kai se nyt per kele olisi kerrottu muissakin maissa jos jotain pönttöpaskomista olisi siellä tiedossa. KUN EI OLE, ainakaan vielä. Älä he***tti syytä minua siitä jos en tiedä miten siellä viemäristöt toimivat, kerron vain mitä paikalliset sanovat TÄLLÄ hetkellä.
Oletko joku autisti? Jänkkääminen alkaa olla sitä luokkaa.
N46
Laita hyvä ihminen korkki kiinni jo, nyt on vasta torstai.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se Igoreille hauskaa vaihtelua, nämä viemäri- ja kakkakeskustelut nimittäin.
Energiauhkailut sul on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa ne Mac Donaldsillekin tulla kalliiksi.
Tai hississä.