Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa

Vierailija
02.11.2022 |

Kommentit (1627)

Vierailija
1121/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten vaalennus ja värjäys loppuu kait kokonaan, niin kotona kuin kampaamoissa. Katkoistahan ei käsittääkseni edes ilmoiteta etukäteen, niin eipä siinä voi ottaa riskiä varsinkaan vaalennusaineen kanssa tai muuten kärähtää hiukset ja päänahka oikein huolella.

No voi sun ... pussiin paskominen vielä menisi mutta nyt ylitettiin sellainen raja että BARRIKADEILLE PERKELE!!!

Öö, häh? Kunhan mainitsin. Normaali ihminen miettii mihin kaikkeen tällainen arjessa vaikuttaa. Monella kampaajallakin tulot varmasti tippuu, kun vaalennukset ja värjäykset jäävät pois. Mutta sinustahan kaikki tällainen on varmaan turhamaisuutta. Voin vain kuvitella millainen tursas siellä ruudun takana on. Tekisi sinullekin hyvää vähän laittautua. Mene kokeilemaan ennen kuin se huvi loppuu.

Vierailija
1122/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten vaalennus ja värjäys loppuu kait kokonaan, niin kotona kuin kampaamoissa. Katkoistahan ei käsittääkseni edes ilmoiteta etukäteen, niin eipä siinä voi ottaa riskiä varsinkaan vaalennusaineen kanssa tai muuten kärähtää hiukset ja päänahka oikein huolella.

No voi sun ... pussiin paskominen vielä menisi mutta nyt ylitettiin sellainen raja että BARRIKADEILLE PERKELE!!!

Öö, häh? Kunhan mainitsin. Normaali ihminen miettii mihin kaikkeen tällainen arjessa vaikuttaa. Monella kampaajallakin tulot varmasti tippuu, kun vaalennukset ja värjäykset jäävät pois. Mutta sinustahan kaikki tällainen on varmaan turhamaisuutta. Voin vain kuvitella millainen tursas siellä ruudun takana on. Tekisi sinullekin hyvää vähän laittautua. Mene kokeilemaan ennen kuin se huvi loppuu.

Mikä sitä kampaajaa estää varautumasta tilanteeseen varavedellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo roskakatokset täyttyy kyllä varmaan äkkiä paakapusseista niin olisi kovin ikävää jos niitä jotuisikin sitten kuljettaa paikoille jossa on niille enemmän tilaa kuten kunnan- ja kaupungintalojen pihoille.

Vierailija
1124/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapusseista*

Vierailija
1125/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiennyt, että viemärit eivät toimi ilman sähköä. 

Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.

Niin, ei kannata ehkä lainata noita täysin ilmeisiä trolleja, joiden tarkoituksena on aiheuttaa kansassa hämmennystä ja vihaa.

Mutta sinänsä olet oikeassa, ei ihmiset tosiaan tätä varmaan ole tulleet ajatelleeksi.

Sinä pelle VIELÄKIN räkytät täällä katkeruuttasi syyttäen trolliksi ja venäläisiksi niitä joilla on ystäviä ja tuttuja ulkomailla? GET A LIFE. Olet ollut aukomassa päätäsi tällä palstalla koko päivän. Noinko pahasti otti pattiin kun joku pystyy puhumaan muidenkin kanssa? Sinulle tiedoksi sekopää, olen tutustunut ulkkis porukkaan töiden, matkustelujen, online harrastusryhmien ja musiikkipalstojen kautta. Mihin sinä olet tutustunut, muuhun kuin foliohatturyhmäläisten kausikokoukseen?

Kehtaatkin haukkua minua ja ystäviäni jotka kertoivat omat mielipiteensä. 

N46

Vierailija
1126/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te lampaat paskotte pussiin ja sillä siisti! Te opitte siitä tykkäämään kyllä!

Vierailija
1127/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa kaupungilla olet vanha mummo ja yritätpä päästä jonnekin vessaan. No ei käy sähkö poikki, kotiin kilsa matkaa. MItä se mummo siinä tekee?

Vierailija
1128/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te lampaat paskotte pussiin ja sillä siisti! Te opitte siitä tykkäämään kyllä!

Opitte tekin tykkäämään Kekkosen tyylistä Hänellä oli munaa tehdä kauppaa joka suuntaan. Niin siinä nytkin tulee käymään. Lähtö valkenee.

Vierailija
1129/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletpa kaupungilla olet vanha mummo ja yritätpä päästä jonnekin vessaan. No ei käy sähkö poikki, kotiin kilsa matkaa. MItä se mummo siinä tekee?

Valuttaa jutut reisiä pitkin ja on onnellinen.

Vierailija
1130/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja päättäjät oppivat kanssa tykkäämään niistä pusseista, se on varma.

Vierailija
1131/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.

Niin, ei kannata ehkä lainata noita täysin ilmeisiä trolleja, joiden tarkoituksena on aiheuttaa kansassa hämmennystä ja vihaa.

Mutta sinänsä olet oikeassa, ei ihmiset tosiaan tätä varmaan ole tulleet ajatelleeksi.

Sinä pelle VIELÄKIN räkytät täällä katkeruuttasi syyttäen trolliksi ja venäläisiksi niitä joilla on ystäviä ja tuttuja ulkomailla? GET A LIFE. Olet ollut aukomassa päätäsi tällä palstalla koko päivän. Noinko pahasti otti pattiin kun joku pystyy puhumaan muidenkin kanssa? Sinulle tiedoksi sekopää, olen tutustunut ulkkis porukkaan töiden, matkustelujen, online harrastusryhmien ja musiikkipalstojen kautta. Mihin sinä olet tutustunut, muuhun kuin foliohatturyhmäläisten kausikokoukseen?

N46

No tutustu sitten sellaisiin, jotka tajuaa mitä on painovoima.

Viemäri on joko painovoimainen, eli viettää koko ajan alaspäin, tai sitten se on paineviemäri, eli siihen pitää pumpulla luoda painetta, että se paske liikkuu. Ja koska missään ole sellaista viemäriverkostoa, joka viettää vain ja ainoastaan alaspäin, niin joka paikassa, missä on viemäreitä, on myös viemäripumppuja.

Jos ranskalaiset eivät ole varautuneet näihin ongelmiin, se on ranskalaisten häpeä ja harmi.

Mutta totta kai tämä sinun mielikuvitusystäväsi Ranskasta on nyt ilmoittanut, että ranskalaisiin viemäreihin ei fysiikan lait vaikuta, ja se on sitten otettava totena ihan vain, koska sanot niin.

Sori nyt, Tatjushka, että sain sinut vähän kuumaksi.

Kyllä täällä palstalla ehtii pyörähtää, vaikka niiden eri harrastusryhmien ohessa, joissa olen. Minä en tiedä missä trollien kokoontumisajoissa sinä olet ollut, mutta niissä ryhmissä, joissa minä olen, osataan kyllä fysiikkaa.

Vierailija
1132/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit. Sinne, on vessat.

Vierailija
1133/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustusministeriö jakelee paskannusohjeita, ja puupäät uskoo kaiken. On tää outo kansa.

No onhan se kokemusasiantuntija maansa paskomisessa viime aikoina ollut.

Vierailija
1134/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viihde lehtien ohjeista piittaa, valtio tiedottakoon virallisesti!

Vierailija
1135/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dronella voi kuljettaa nyytin kauemmaksi?

Vierailija
1136/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en viihde lehtien ohjeista piittaa, valtio tiedottakoon virallisesti!

No sittenhän sinä voitkin tutustua siihen PM:n sähkökatko-oppaaseen, jota nämä viihdelehdet on nyt lainanneet.

Vierailija
1137/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

No tutustu sitten sellaisiin, jotka tajuaa mitä on painovoima.

Viemäri on joko painovoimainen, eli viettää koko ajan alaspäin, tai sitten se on paineviemäri, eli siihen pitää pumpulla luoda painetta, että se paske liikkuu. Ja koska missään ole sellaista viemäriverkostoa, joka viettää vain ja ainoastaan alaspäin, niin joka paikassa, missä on viemäreitä, on myös viemäripumppuja.

Jos ranskalaiset eivät ole varautuneet näihin ongelmiin, se on ranskalaisten häpeä ja harmi.

Mutta totta kai tämä sinun mielikuvitusystäväsi Ranskasta on nyt ilmoittanut, että ranskalaisiin viemäreihin ei fysiikan lait vaikuta, ja se on sitten otettava totena ihan vain, koska sanot niin.

Sori nyt, Tatjushka, että sain sinut vähän kuumaksi.

Kyllä täällä palstalla ehtii pyörähtää, vaikka niiden eri harrastusryhmien ohessa, joissa olen. Minä en tiedä missä trollien kokoontumisajoissa sinä olet ollut, mutta niissä ryhmissä, joissa minä olen, osataan kyllä fysiikkaa.

Voi jumankauta, älä sinä online-nörtti tule minulle selittämään että ystäväni eivät ole olemassa kun eivät tiedä mitä sinun pääsi sisällä pyörii esim viemäreistä. Kai se nyt per kele olisi kerrottu muissakin maissa jos jotain pönttöpaskomista olisi siellä tiedossa. KUN EI OLE, ainakaan vielä. Älä he***tti syytä minua siitä jos en tiedä miten siellä viemäristöt toimivat, kerron vain mitä paikalliset sanovat TÄLLÄ hetkellä. 

Oletko joku autisti? Jänkkääminen alkaa olla sitä luokkaa. 

N46

Vierailija
1138/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me maksetaan noille jotka eivät suojele omaa kansaansa enää ollenkaan. Tämä tässä on se viimeinen niitti.

Pohja se on meidänkin säkissäin.

Vierailija
1139/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun syvästi Sanna Marinia.

Vierailija
1140/1627 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.12 alkaa länsimetro kulkea Soukkaan asti ja v 23 Kivenlahteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme