Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oliskin iltasanomilla ja lehdillä kerrankin töitä haastatella eduskuntatalon portailla packovia ihmisiä jotka ovat saaneet tarpeekseen hallituksen pelleilyistä.
Ja vaikeaa ottaa kuviakaan kun rähinäkypärä päässä.
Ja toimituksen jälkeen vielä vaihtaa kypärän väriä kaverin kanssa lennossa. Niitähän on vaikka minkävärisiä. :D!
Elikkäs 6.12 on aaveelaisten miekkari eduskuntatalon portailla. Jokainen laittaa ämpäristä askarrellun rähinäkypärän päähän ja käsikakkaa portaille. Tuleekohan hyvännäköisiä poliiseja kantamaan meitä sieltä pois?
Ainakaan ämpäriä ei saa poliisi ottaa haltuun koska se on paskantamiseen varalla.
Itse pitäisin valkoista ämpäriä mutta vaihdan sen siniseen jos tulee tiukka paikka. Onko muita valkoisen ämpärin tiimiläisiä täällä?
Ihan varmasti ei lähde päättäjien taloista sähköjä.
Toivottavasti joku voisi seurata että katkeaako todella myös heiltä.
Ja joo, saas nähdä miten paljon rikollisuus lähtee käsistä noiden "katkojen" aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan saletti että noita pimennyksiä tehdään että siirretään jotain muuta jonnekin. Siksi silmät auki kaikkialla katkojen aikaan. Silloin tapahtuu, siksi tämä on näin epämääräistä.
Siirrettään jotain jonnekin, niinku mitä esimerkiksi?
No kyllä tiedät mitä ja minne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oliskin iltasanomilla ja lehdillä kerrankin töitä haastatella eduskuntatalon portailla packovia ihmisiä jotka ovat saaneet tarpeekseen hallituksen pelleilyistä.
Ja toimituksen jälkeen vielä vaihtaa kypärän väriä kaverin kanssa lennossa. Niitähän on vaikka minkävärisiä. :D!
Elikkäs 6.12 on aaveelaisten miekkari eduskuntatalon portailla. Jokainen laittaa ämpäristä askarrellun rähinäkypärän päähän ja käsikakkaa portaille. Tuleekohan hyvännäköisiä poliiseja kantamaan meitä sieltä pois?
Ainakaan ämpäriä ei saa poliisi ottaa haltuun koska se on paskantamiseen varalla.
Itse pitäisin valkoista ämpäriä mutta vaihdan sen siniseen jos tulee tiukka paikka. Onko muita valkoisen ämpärin tiimiläisiä täällä?
Noinhan se lainkin mukaan menee. Välttämätön ulostamisväline kyseessä, ei saa poliisi takavarikoida.
Vierailija kirjoitti:
Lammasten lampaat tässä ketjussa kiillottavat kiltisti sädekehiään ja lässyttävät, kuinka on suurinpiirtein maailman luontevin ja normaalein asia, että sivistys- ja hyvinvointivaltioksi tituleeratussa maassa jaellaan tällaisia ohjeistuksia ja tullaan lyömään kansalta sähköt poikki vaikka koko päiväksi, kylmimpään vuodenaikaan. Te varmaan kirjaimellisesti ottaisitte vaikka minkämoista parrua perään, jos se tehdään Ukrainan kärsimyksen varjolla ja hallitus niin päättää. Häpeättekö te koskaan sitä millaisia olette? Koska ehkä olisi syytä.
Hävettää, ja vituttaa.
Kun alue on pimeä se ei näy satelliitista kuin lämpökameroin, mitä liikkuu yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aivan saletti että noita pimennyksiä tehdään että siirretään jotain muuta jonnekin. Siksi silmät auki kaikkialla katkojen aikaan. Silloin tapahtuu, siksi tämä on näin epämääräistä.
Siirrettään jotain jonnekin, niinku mitä esimerkiksi?
No kyllä tiedät mitä ja minne.
No en tosiaan tiedä, kun ei tule mitään mieleen minkä siirrossa olisi sähkökatkoista jotain hyötyä, varsinkin kun ne kaiketi tulee olemaan auringon noustessa ja päivällä eli sillon kun sähköö eniten tarvitaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt, että viemärit eivät toimi ilman sähköä.
Tuskin monikaan ihminen tietää oman alueensa viemärien toimintatapaa ennenkuin se erikseen kerrotaan. Itse en ihan hirveästi luottaisi siihen tietoon mitä kavereilla sattuu olemaan, elleivät kaverit ole jotain putkimiehiä.
Niin, ei kannata ehkä lainata noita täysin ilmeisiä trolleja, joiden tarkoituksena on aiheuttaa kansassa hämmennystä ja vihaa.
Mutta sinänsä olet oikeassa, ei ihmiset tosiaan tätä varmaan ole tulleet ajatelleeksi.
Sinä pelle VIELÄKIN räkytät täällä katkeruuttasi syyttäen trolliksi ja venäläisiksi niitä joilla on ystäviä ja tuttuja ulkomailla? GET A LIFE. Olet ollut aukomassa päätäsi tällä palstalla koko päivän. Noinko pahasti otti pattiin kun joku pystyy puhumaan muidenkin kanssa? Sinulle tiedoksi sekopää, olen tutustunut ulkkis porukkaan töiden, matkustelujen, online harrastusryhmien ja musiikkipalstojen kautta. Mihin sinä olet tutustunut, muuhun kuin foliohatturyhmäläisten kausikokoukseen?
Kehtaatkin haukkua minua ja ystäviäni jotka kertoivat omat mielipiteensä.
N46
No tutustu sitten sellaisiin, jotka tajuaa mitä on painovoima.
Viemäri on joko painovoimainen, eli viettää koko ajan alaspäin, tai sitten se on paineviemäri, eli siihen pitää pumpulla luoda painetta, että se paske liikkuu. Ja koska missään ole sellaista viemäriverkostoa, joka viettää vain ja ainoastaan alaspäin, niin joka paikassa, missä on viemäreitä, on myös viemäripumppuja.
Jos ranskalaiset eivät ole varautuneet näihin ongelmiin, se on ranskalaisten häpeä ja harmi.
Mutta totta kai tämä sinun mielikuvitusystäväsi Ranskasta on nyt ilmoittanut, että ranskalaisiin viemäreihin ei fysiikan lait vaikuta, ja se on sitten otettava totena ihan vain, koska sanot niin.
Sori nyt, Tatjushka, että sain sinut vähän kuumaksi.
Kyllä täällä palstalla ehtii pyörähtää, vaikka niiden eri harrastusryhmien ohessa, joissa olen. Minä en tiedä missä trollien kokoontumisajoissa sinä olet ollut, mutta niissä ryhmissä, joissa minä olen, osataan kyllä fysiikkaa.
Voi jumankauta, älä sinä online-nörtti tule minulle selittämään että ystäväni eivät ole olemassa kun eivät tiedä mitä sinun pääsi sisällä pyörii esim viemäreistä. Kai se nyt per kele olisi kerrottu muissakin maissa jos jotain pönttöpaskomista olisi siellä tiedossa. KUN EI OLE, ainakaan vielä. Älä he***tti syytä minua siitä jos en tiedä miten siellä viemäristöt toimivat, kerron vain mitä paikalliset sanovat TÄLLÄ hetkellä.
Oletko joku autisti? Jänkkääminen alkaa olla sitä luokkaa.
N46
Laita hyvä ihminen korkki kiinni jo, nyt on vasta torstai.
Yrität eri tavoilla. Järkyttävää huomata miten sairasta sakkiakin täällä on, ei perus jänkkääjä ole tuolla tasolla. Minun syntini oli se kun vain kerroin kyseleville mitä muissa maissa ajatellaan Suomen touhuista tällä hetkellä. Hirveä jahtaaminen yhden sekopään toimesta joka kestää koko päivän. Kyllä, se olet sinä vaikka multipeukuttelet omia viestejäsi ja vastailet omiin sepostuksiisi muka komppaavana.
Ehkä sekin kun olen nainen pistää saastat liikkeelle, tämä kun on tunnetusti anti-naispalsta, niin ironista kuin se onkin, naisten ja lasten asioista mt-ongelmaisiin äijiin.
unohdin laittaa N46.
Minä en peräänny, ikinä. Varsinkaan kun olen oikeassa ja sekoilu yrittää muuttaa totuutta. Voisin sotia kanssasi koko loppuillan arvon jänkkääjä mutta meillä muilla on muutakin elämää joten mukavia hetkiä niiden venäläis/viemäri harhojen kanssa.
"Kultaseni", nyt sä jo unohdit että "N46" kyseli aluksi joltakin muulta "ystävälliseltä", mitä tämä oli kuullut maailmalta. Toki kun esität täällä montaa eri igor-naista, niin ymmärrettävää että sulla menee välillä roolit vähän sekaisin.
Meitä on täällä vaikka kuinka monta, jotka sut on igoriksi huomannut. Sä vaan luulet juttelevasi yhdelle.
Ps. Ostitko lämpimän takin Hersonin soille?
Kansanmurhaajia, salamurhaajia, raiskaajia, kiduttajia, ryöstelijöitä, kiduttajia, valehtelijoita, juoppoja.
Viemäri alkaa samalla kirjaimella.
Mikä valtio?
Onpa jännä homma että niistä ei tykätä.
Mistäköhän se mahtaa johtua?
Pitääpä oikein miettiä.
Ihan viisasta panna sähköt poikki kun joissain talouksissa on mm.hengitykseen tarkoitettuja apulaitteita. Pitääköhän laittaa aggregaatti pörräämään parvekkeellemeillä on sellainen.
Siis armeijan saapuu lopettamaan vessassa käynnit.
Niin, sivistysvaltiossa varaudutaan.
Se on ihan normaalia.
Venäjän kaltaisessa valtiossa (jossa kansa on niin lammasmaista, että eivät saa aikaan edes päästä eroon hallinnosta, joka syöttää kenet tahansa lihamyllylle, jos siten voi suojella omaa rahapussiaan) ei varmasti varauduta. No, siellä nyt viemäriputket vuotaa paskaa rappukäytävään normaalitilanteessakin, joten kai siellä on ihan ok asenne, että vähän paska haisee.
Vierailija kirjoitti:
Kun alue on pimeä se ei näy satelliitista kuin lämpökameroin, mitä liikkuu yössä.
Meinaat ihan tosissaan että nykyään saadaan siirrettyä kalustoa pelkästään laittamalla valot pois päältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan lahjoittaa ämpärillisen kakkapusseja jokaiselle daamille joka eduskuntatalon portaille paskottuaan onnistuu pääsemään treffeille hänet sieltä käsinkynkässä pois taluttaneen hyvännäköisen poliisin kanssa!
Luin tuon puolustusmininsteriön ohjekirjan. Ihan järkeenkäypää tekstiä. Sähköt tulevat varmasti joskus katkeamaan olipa syy mikä tahansa. Onko jossain keskustelupalstaa, jossa voisi oikeasti kysellä asiallisia asioita liittyen sähkökatkoihin? Täällä näyttää olevan yksi tai useampi raivohullu, jotka kirjoittaa satoja 'minulla on oikeus paskantaa ilman ohjeita' viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sivistysvaltiossa varaudutaan.
Se on ihan normaalia.
Venäjän kaltaisessa valtiossa (jossa kansa on niin lammasmaista, että eivät saa aikaan edes päästä eroon hallinnosta, joka syöttää kenet tahansa lihamyllylle, jos siten voi suojella omaa rahapussiaan) ei varmasti varauduta. No, siellä nyt viemäriputket vuotaa paskaa rappukäytävään normaalitilanteessakin, joten kai siellä on ihan ok asenne, että vähän paska haisee.
Kerro miten pussiinpaskomisohjeistukset ja koko päivän sähkökatkot ovat yhtään sen sivistyneempää kuin Venäjän touhut?
Vierailija kirjoitti:
ja siksi nämä tulevat just Puolustusministeröltäkin ne aikovat taas toimia pimeyden ytimessä?
Hyvät kansalaiset, med börjare. Ulostakaa ainoastaan muovipusseihin ja viekää täyttynyt pussi sekajätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon puolustusmininsteriön ohjekirjan. Ihan järkeenkäypää tekstiä. Sähköt tulevat varmasti joskus katkeamaan olipa syy mikä tahansa. Onko jossain keskustelupalstaa, jossa voisi oikeasti kysellä asiallisia asioita liittyen sähkökatkoihin? Täällä näyttää olevan yksi tai useampi raivohullu, jotka kirjoittaa satoja 'minulla on oikeus paskantaa ilman ohjeita' viestejä.
Eikö sinulla ole sitten? Äitikö yhä kieltää?
No ei sun ole mikään pakko hyväksyä painovoimaa, jos ranskalaiset ystävättäresi ovat luotettavampi lähde. Maailmassa on kuule sellaisiakin porukoita, joiden piirissä on ihan ok kyseenalaistaa maapallon pallonmuoto. Sieltä piireistä kannattaa kopaista lisää kansainvälisiä tuttavuuksia. Voitte saada aikaan mielenkiintoisia keskusteluja!