Siilitukka on kuulemma tehokas tapa vähentää miesten kiinnostusta. Pitääkö paikkansa?
Olen aloittamassa nettideittailua ja mietin tapoja suodattaa osumia. Viimeksi minulla toimi Tinderissä ihan hyvin se, että annoin itse mahdollisimman vähän tykkäyksiä, ja ainoastaan miehille joilla oli hyvin laadittu ja kiinnostava teksti. Se on kuitenkin melko vaivalloinen tapa käytännössä.
En ole itse ulkonäkökeskeinen ja haluaisin tavata samanhenkisen miehen, mutta ulkonäköni aiheuttaa tähän jonkin verran haastetta. Kuvatonta profiilia en halua tehdä, koska se tulkitaan helposti vedätykseksi tai että henkilöllä on jotain isompaa salattavaa (esim. ei ole sinkku). Jos voisin jotenkin muuten saada ulkonäkökeskeiset ihmiset automaattisesti pyyhkimään minut vasemmalle niin olisi helpompaa keskittyä tutustumaan niihin, jotka ovat todennäköisesti samanhenkisiä.
Mietin että ajaisin hiukset parin millin siiliksi ennen kuvien ottamista. Siilitukka sopisi tyyliini ja olisin siis edellen rehellinen siitä miltä näytän ja millainen tyylini on. Miltä kuulostaa ja keksittekö vaihtoehtoisia ideoita?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Riskinä tuossa on se, että löydät miehen, jonka mielestä siili on hyvännäköinen.
...ja sun oli toiveena löytää mies, jolle sun ulkonäkö ei ole tärkeä.
:D Tämä on totta, mutta oletan että ulkonäkökeskeisiä miehiä jotka pitävät nimenomaan siilitukasta on paljon vähemmän kuin ei-ulkonäkökeskeisiä miehiä. Eli saisin ainakin huomattavasti vähennettyä sitä porukkaa jota haluankin vähentää.
Osalla siilitukasta tykkääminenkin voi liittyä muuhun kuin ulkonäkökeskeisyyteen. Ex-mieheni tykkäsi poikkeavasta pukeutumistyylistäni siksi että se kertoi minun olevan rohkea ja itsenäinen ihminen - ei siksi että juuri ne kyseiset vaatteet itsessään olisivat olleet hänelle erityisen viehättäviä.
ap
Tee miten susta tuntuu, älä jää tommosia miettimään.
Kieltämättä se hiukan saattaisi karsia innokkaimpia kosijoita mutta vain vähän. Tilanne on nykypäivänä niin huono et kyl mäkin siilitukan kelpuuttaisin.
Jos haluat tehostaa vaikutusta niin käytä löysiä vaatteita värjää se millin siili vihreäksi, hommaa lävistys feissiin, kiroile kuin merimies ja sitä rataa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut siilitukka nyt puolivuotta ja joo, kyllä mua sellainen viitisen kymppinen audia ajava heteromies kieroon katsoo. Eikä siinä, katsokoon, me tuskin muutenkaan jaamme samaa ajatusmaailmaa. Itse tykkään kovin eikä tuo aviomieskään ole kävelemään lähtenyt. Ja viemärit kiittää!
Ajoitko itse ja onko se helppo ajaa? Onnistuuko ihan sellaisella miesten partatrimmerillä? Haluaisin ajaa itse mutta en halua epätasaista lopputulosta.
Hyvä pointti viemäreistä. Niiden availu on inhottavin kotityö jonka tiedän. :/
ap
Kannattaa ostaa hiusten leikkaamiseen tarkoitettu kone, sellaisen saa aika edullisesti esim. Tokmannista. Itse olen leikannut sellaisella hiukseni jo vuosia. Pystyy yleensä vielä säätämään pituuden jopa 4 cm:n asti halutessaan.
Sellainen parin-muutaman sentin mittainen tai sitten sivuilta lyhyt, päältä pidempi malli ovat minusta kivan näköisiä useimmiten. Sopivat oikein hyvin naisille ilman isompia mielikuvia sukupuolivähemmistöistä suurimmalle osalle. Karsivat silti sen osan kiinnostuksen suurelta osin, joka olisi häiriköimässä tms.
Mikä on siilitukka? Itse ajattelen sen alle sentin mittaiseksi pitkäksi sänkitukaksi. Nykyään kuitenkin jopa pixie-mallista puhutaan jostain syystä toisinaan siilinä?
Lyhythiuksinen nainen ei huku massaan. On hyvä olla erilainen, muttei itsetarkoituksellisesti. Tee miten haluat.
Laita tuo teksti minkä tännekin laitoit. Ei varmasti kukaan uskalla ottaa yhteyttä eli ei tule yhteydenottoja ei toivotuilt ahenkilöiltä
En pidä siilitukasta naisella. Maskuliininen vaikutelma ei herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä siilitukasta naisella. Maskuliininen vaikutelma ei herätä kiinnostusta.
Ap varmaan ilahtuu tästä.
Mulla usein ollu siilitukka, ja mä en siitä välitä tykkääkö miehet vai ei
Mulla on kalju alopecian seurauksena ja tavallaan jaan Ap:n ajatuskulun. Kiinnostuneita miehiä riittää näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kalju alopecian seurauksena ja tavallaan jaan Ap:n ajatuskulun. Kiinnostuneita miehiä riittää näinkin.
Kiva kuulla! Sama kysymys kuin edellä kommentoineelle (joka ei vielä vastannut): oletko huomannut kiinnostuuko sinusta nykyään jollakin tavoin erilaiset miehet kuin aiemmin? Oletukseni on että fiksuja miehiä kalju haittaa vähemmän, joten se voisi edesauttaa hyvän kumppanin löytymistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lesbon tunnistaa sivusiilistä.
Kaljut miehet on sit vissiin homoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbon tunnistaa sivusiilistä.
Kaljut miehet on sit vissiin homoja
Ja kaljun peittelijät kaappihomoja!
Kyllä lyhyet hiukset voivat karsia kiinnostuneita. Riippuu ihan haluatko vain jonkun tyyppisten miesten kiinnostuvan vai et kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttukkainen nainen on 90% varmuudella lesbo tai miehiä vihaava feministi
Ei ole näin.
Viitaten tuohon äskeiseen kommentoijaan, on varmaan melko mahdotonta löytää ihmistä, jolle kumppanin ulkonäkö on on täysin yhdentekevä. Sen sijaan kannattaa miettiä, millainen ulkonäkö kuvastaa juuri itseä ja omia arvoja parhaiten. Tosin kategorisoivaa ajattelua tuokin on, oon monta kertaa huomannut, että toinen onkin ihan erilainen kuin ulkonäkö antaa ymmärtää.