Siilitukka on kuulemma tehokas tapa vähentää miesten kiinnostusta. Pitääkö paikkansa?
Olen aloittamassa nettideittailua ja mietin tapoja suodattaa osumia. Viimeksi minulla toimi Tinderissä ihan hyvin se, että annoin itse mahdollisimman vähän tykkäyksiä, ja ainoastaan miehille joilla oli hyvin laadittu ja kiinnostava teksti. Se on kuitenkin melko vaivalloinen tapa käytännössä.
En ole itse ulkonäkökeskeinen ja haluaisin tavata samanhenkisen miehen, mutta ulkonäköni aiheuttaa tähän jonkin verran haastetta. Kuvatonta profiilia en halua tehdä, koska se tulkitaan helposti vedätykseksi tai että henkilöllä on jotain isompaa salattavaa (esim. ei ole sinkku). Jos voisin jotenkin muuten saada ulkonäkökeskeiset ihmiset automaattisesti pyyhkimään minut vasemmalle niin olisi helpompaa keskittyä tutustumaan niihin, jotka ovat todennäköisesti samanhenkisiä.
Mietin että ajaisin hiukset parin millin siiliksi ennen kuvien ottamista. Siilitukka sopisi tyyliini ja olisin siis edellen rehellinen siitä miltä näytän ja millainen tyylini on. Miltä kuulostaa ja keksittekö vaihtoehtoisia ideoita?
Kommentit (73)
Laita hattu tai myssy päähän niin ei tarvitse ajaa hiuksia. Meikitön naama.
En tiedä. Mulla on siilitukka. Olen jo itse tottunut siihen. Mutta mulla on jo mies.
Kyllä. Siilitukka naisella on big turn-off. Lisää siihen vielä kulmakarvojen ja silmäripsien poistaminen. Kruunaa tämä kokonaisuus vielä huulitäytteillä.
Lihottaminen esim. 163 cm ja 73 kg mittoihin tai vastaavaan on varavakuutus, jos ei muuten saa olla rauhassa.
No ei se hyvännäköisellä naisella taida mikään haitata, ihan sama vaikka olisi kalju ja kulkisi verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä miesten siilitukista. Vähentää viehättävyyttä. N aikuinen
Kyl se kunnon faabio fleda pittää olla aaah
20kg ylipainoa karsii kaikki muut paitsi seksiävonkaavat peräkammarin pojat. Täällä on ammattilaisia kuinka ne hankitaan.
Ei vähennä, päinvastoin. Miehet tykkää kaljusta ja lyhyestä sängestä. Lisäksi jos omaat lihaksikkaan treenatun yläkropan niin se on siinä.
Mitä ajat takaa? Jos et halua kaveria miksi ilmoitella .
Siilitukka naisella on mielestäni hemmetin kuuma. Toki edellyttäen että on tyyli muutenkin kondiksessa ja on hoikka. En nyt tarkoita mitään jenkkisiiliä, vaan ihan koneella vedeltyä lyhyttä fledaa mallia Sinead O´Connor. Tällaiset muijat on kuumia koska ne on erilaisia. Joku lävistys siihen niin plussaa.
Jos haluat vähentää miesten kiinnostusta, niin erilaiset lävistykset ja tatuoinnit sekä tupakointi ja alatyylinen kielenkäyttö varmasti karkoittaa monia yrittäjiä. Sonnin nenärengas tulee varsin halvaksi.
Kyllä aikanaan esimerkiksi Suvi-Anne Siimes oli kuuma pakkaus siilitukkaisena.
Siiitukka naisella antaa kuvan lesbosta.
Lespolaisuuden ulkoinen tunnusmerkki. Iso punainen lippu ellet itse tykkää lespolaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Siiitukka naisella antaa kuvan lesbosta.
Sitä voi täydentää vielä hankkimalla CE-ajokortin ja puhumalla kovaan ääneen feminismistä.
https://capproacademy.fi/koulutukset/ajokortti/ce-kortti-yhdistelma-rek…
Onneksi en oo sinkku. Ois kamalaa, koska olen ymmärtänyt, että ulkonäkökeskeisyys on nykyään ihan kauheeta ja ihmiset selaa jotain tinderiä kuin se ois joku nettikauppa, eli jos ei heti ulkonäkö miellytä, niin vasemmalle vaan. Minä en ite uskaltaisi edes pelkän kuvan perusteella raakata ketään ulos, koska ensinnäkin kuvassa ihminen saattaa näyttää ihan erilaiselta kuin luonnossa (molempiin suuntiin muuten, esim. mun kaveri on aina kuvissa vähän hassun näkönen, mutta livenä nätti) ja sitten sehän voi olla vaikka miten kiva&ihana muuten. Ite olin nuorena ihastunut poikaan, jonka ulkonäöstä ensin aattelin, että ei voi olla kukaan noin ruma. Mutta sitten kun siihen tutustui, niin ulkonäköön tottui ja lopulta se oli minusta ihan söpö.
Jos musta joskus tulee sinkku vielä, niin menen mieluummin laulamaan vaikka johonkin sekakuoroon jotta tapaisin sulhas/morsianehdokkaita (mulla on onneksi tuplamahikset, kun molemmat kelpaa), kuin alkaisin minnekään tinderiin...
Ite ajan klaniksi just siks ettei miehet kiinnostu. M44
Irokeesi teininä sai jotkut pakoon, se on hyvä vaihtoehto. Keskeltä pitkä ja sivut lyhyenä. Vain tosi kiinnostunut oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
No ei se hyvännäköisellä naisella taida mikään haitata, ihan sama vaikka olisi kalju ja kulkisi verkkareissa.
Juurikin näin. Luonnonkaunis nainen osuu kyllä silmään, vaikka olisi hiukset leikannut.
En pidä miesten siilitukista. Vähentää viehättävyyttä. N aikuinen