Siilitukka on kuulemma tehokas tapa vähentää miesten kiinnostusta. Pitääkö paikkansa?
Olen aloittamassa nettideittailua ja mietin tapoja suodattaa osumia. Viimeksi minulla toimi Tinderissä ihan hyvin se, että annoin itse mahdollisimman vähän tykkäyksiä, ja ainoastaan miehille joilla oli hyvin laadittu ja kiinnostava teksti. Se on kuitenkin melko vaivalloinen tapa käytännössä.
En ole itse ulkonäkökeskeinen ja haluaisin tavata samanhenkisen miehen, mutta ulkonäköni aiheuttaa tähän jonkin verran haastetta. Kuvatonta profiilia en halua tehdä, koska se tulkitaan helposti vedätykseksi tai että henkilöllä on jotain isompaa salattavaa (esim. ei ole sinkku). Jos voisin jotenkin muuten saada ulkonäkökeskeiset ihmiset automaattisesti pyyhkimään minut vasemmalle niin olisi helpompaa keskittyä tutustumaan niihin, jotka ovat todennäköisesti samanhenkisiä.
Mietin että ajaisin hiukset parin millin siiliksi ennen kuvien ottamista. Siilitukka sopisi tyyliini ja olisin siis edellen rehellinen siitä miltä näytän ja millainen tyylini on. Miltä kuulostaa ja keksittekö vaihtoehtoisia ideoita?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Lihota. Ja ei, ei tarvi satakiloiseksi itseäsi turvottaa. Jos olet normaalipainoinen niin vartalon mallista riippuen riittää semmoinen 8-15 kg painonnousu ja saat olla rauhassa, vaikka tukka olisi kuin Shakiralla
Minulle tulee jo muutamasta ylimääräisestä kilosta tukala olo, joten jatkan mieluiten nykyisessä painossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kananperse oli muinoin kovasana.
Tällä kyllä karsisi varsin tarkkaan pastanäivisköjen kaltaiset miehet. Kannattaa kokeilla ensin tätä, jos sänki arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla on siilitukka. Olen jo itse tottunut siihen. Mutta mulla on jo mies.
Mutta miten pitkään hän kestää katsella siiliä?
ps.Miehet rakastaa kaljuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ite ajan klaniksi just siks ettei miehet kiinnostu. M44
Ei se riitä jos siitä huolimatta pukeudut nahkaan, kasvatat viikset ja käytät koppalakkia.
Vierailija kirjoitti:
Kananperse oli muinoin kovasana.
On vieläkin. Ainoana erona se, ettei sitä pidetä enää pystyssä takaa. Hienostuneempi samantapainen malli siis.
Harvoinpa rekkalesbot miehiä kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kalju alopecian seurauksena ja tavallaan jaan Ap:n ajatuskulun. Kiinnostuneita miehiä riittää näinkin.
Oletukseni on että fiksuja miehiä kalju haittaa vähemmän, joten se voisi edesauttaa hyvän kumppanin löytymistä.
ap
Oletuksesi on täysin väärin.
Mut sit tulee naisilta kiinnostusta. Haluatko sitä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Ite ajan klaniksi just siks ettei miehet kiinnostu. M44
Höpsis, silloin olet nimenomaan miesten suosiossa. Monet homot päinvastoin tykkäävät siilistä/kaljusta, mielellään parran kera, ja moni valitteleekin, kun ne halutut miehet ovat usein heteroita ja siten saavuttamattomia ;-)
Riippuu kasvoista.Kaunis nainen on aina kaunis.
Tukka pois, ruutupaita ja suupielet kohti lattiaa. Varmasti ei saa kukaan kuvaa, että haluaisit millään tapaa miellyttää miestä.
Lihota. Ja ei, ei tarvi satakiloiseksi itseäsi turvottaa. Jos olet normaalipainoinen niin vartalon mallista riippuen riittää semmoinen 8-15 kg painonnousu ja saat olla rauhassa, vaikka tukka olisi kuin Shakiralla