Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siilitukka on kuulemma tehokas tapa vähentää miesten kiinnostusta. Pitääkö paikkansa?

Vierailija
02.11.2022 |

Olen aloittamassa nettideittailua ja mietin tapoja suodattaa osumia. Viimeksi minulla toimi Tinderissä ihan hyvin se, että annoin itse mahdollisimman vähän tykkäyksiä, ja ainoastaan miehille joilla oli hyvin laadittu ja kiinnostava teksti. Se on kuitenkin melko vaivalloinen tapa käytännössä.

En ole itse ulkonäkökeskeinen ja haluaisin tavata samanhenkisen miehen, mutta ulkonäköni aiheuttaa tähän jonkin verran haastetta. Kuvatonta profiilia en halua tehdä, koska se tulkitaan helposti vedätykseksi tai että henkilöllä on jotain isompaa salattavaa (esim. ei ole sinkku). Jos voisin jotenkin muuten saada ulkonäkökeskeiset ihmiset automaattisesti pyyhkimään minut vasemmalle niin olisi helpompaa keskittyä tutustumaan niihin, jotka ovat todennäköisesti samanhenkisiä.

Mietin että ajaisin hiukset parin millin siiliksi ennen kuvien ottamista. Siilitukka sopisi tyyliini ja olisin siis edellen rehellinen siitä miltä näytän ja millainen tyylini on. Miltä kuulostaa ja keksittekö vaihtoehtoisia ideoita?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hattu tai myssy päähän niin ei tarvitse ajaa hiuksia. Meikitön naama.

Ai kaikkiin kuviin? Ei olisi ihan rehellistä, koska en yleensä käytä päähineitä (paitsi ulkona kunnon pakkasilla).

Meikkiä en käytä juurikaan.

ap

Vierailija
22/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilitukka naisella on mielestäni hemmetin kuuma. Toki edellyttäen että on tyyli muutenkin kondiksessa ja on hoikka. En nyt tarkoita mitään jenkkisiiliä, vaan ihan koneella vedeltyä lyhyttä fledaa mallia Sinead O´Connor. Tällaiset muijat on kuumia koska ne on erilaisia. Joku lävistys siihen niin plussaa. 

Juuri tätä hiusmallia suunnittelen, olisi helppohoitoinenkin.

Tatuointeja ja lävistyksiä puolestaan en halua missään nimessä, poislukien korvissa olevat pari "normaalia" pientä lävistystä. Tykkään korvakoruista!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukkainen nainen on 90% varmuudella lesbo tai miehiä vihaava feministi

Vierailija
24/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikanaan esimerkiksi Suvi-Anne Siimes oli kuuma pakkaus siilitukkaisena.

Hei totta! Siinä oli kivaa vielä se valkaistu väri. Minulle ei taida vaalea siili kylläkään sopia, mutta jos sopisi niin lisäisin sen vielä tähän suunnitelmaan. :)

ap

Vierailija
25/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lespolaisuuden ulkoinen tunnusmerkki. Iso punainen lippu ellet itse tykkää lespolaisuudesta.

Jos joku mies on niin kujalla että luulee minun olevan lesbo vaikka haen miestä parisuhteeseen, niin mielellään saa pyyhkäistä minut vasemmalle.

ap

Vierailija
26/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilitukkainen nainen on 90% varmuudella lesbo tai miehiä vihaava feministi

Eli asennevammaistenkin yhteydenotot saa karsittua jos on siilitukkainen. Hienoa!

ap

Vierailija
27/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siilitukka nyt puolivuotta ja joo, kyllä mua sellainen viitisen kymppinen audia ajava heteromies kieroon katsoo. Eikä siinä, katsokoon, me tuskin muutenkaan jaamme samaa ajatusmaailmaa. Itse tykkään kovin eikä tuo aviomieskään ole kävelemään lähtenyt. Ja viemärit kiittää!

Vierailija
28/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saathan "ystäviä" 159kg tatuoiduista naisista. mutta varo ettet latassa jää alle.

Vierailija
29/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siilitukka nyt puolivuotta ja joo, kyllä mua sellainen viitisen kymppinen audia ajava heteromies kieroon katsoo. Eikä siinä, katsokoon, me tuskin muutenkaan jaamme samaa ajatusmaailmaa. Itse tykkään kovin eikä tuo aviomieskään ole kävelemään lähtenyt. Ja viemärit kiittää!

Ajoitko itse ja onko se helppo ajaa? Onnistuuko ihan sellaisella miesten partatrimmerillä? Haluaisin ajaa itse mutta en halua epätasaista lopputulosta.

Hyvä pointti viemäreistä. Niiden availu on inhottavin kotityö jonka tiedän. :/

ap

Vierailija
30/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiitukka naisella antaa kuvan lesbosta. 

Näin minäkin luulin, mutta miesten kiinnostus lisääntyi, kun vetäisin siilin. Tästä on kyllä aikaa jo 15 v, nykyään pitkähiuksisuutta pidetään paljon itsestäänselvemmin ainoana oikeana vaihtoehtona.

Vierailija
31/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulin, mutta miesten kiinnostus lisääntyi, kun vetäisin siilin. Tästä on kyllä aikaa jo 15 v, nykyään pitkähiuksisuutta pidetään paljon itsestäänselvemmin ainoana oikeana vaihtoehtona.

Mielenkiintoista. Huomasitko eroa siinä, minkälaiset miehet kiinnostuivat?

ap

Vierailija
32/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskinä tuossa on se, että löydät miehen, jonka mielestä siili on hyvännäköinen.

...ja sun oli toiveena löytää mies, jolle sun ulkonäkö ei ole tärkeä. 

Vierailija
33/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta, mutta tuosta itse ajamisesta voin sanoa, että viestiesi perusteella vaikutat vähintään fiksulta, joten onnistuu ihan takuulla. Ota joku kaveri parilla ekalla kerralla mukaan tarkistamaan takaraivo jne, opit äkkiä mihin meinaa jäädä pidempiä kohtia. En ole itse ajanut päätäni, mutta ex ajoi omaansa ja jos tuo kämpelö hölmö (kaikella rakkaudella!) oli siinä hyvä pienen harjoittelun jälkeen, niin niin olet sinäkin 🙂

Ja minusta siili naisella on kuuma, mutta olen kyllä itse nainen.

Vierailija
34/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän hölmöltä tuo sinun touhusi. En usko että tinder on sinulle oikea paikka seuran hakuun.

Vierailija
35/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit jättimäärän tykkäyksiä lesboilta.

Vierailija
36/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se haittaisi?

Vierailija
37/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CE-kortti ja nenärengas ovat kova yhdistelmä.

Vierailija
38/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siellä voi itse valita että etsii ainoastaan miesseuraa. 

Vierailija
39/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiltukka Alma kiihottaisi miehiä....not

Vierailija
40/73 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin hiukset paloi kesällä ja hän joutui vetämään hiukset siiliksi. Kuulemma kiva juttu. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan