Miksi ilkeilet palstalla?
Miksi tällä palstalla on niin paljon ilkeilyä ja rumaa kommentointia?
Ilkeiletkö sinä? Miksi ihmeessä? Mitä kummaa saat siitä itsellesi?
Kommentit (86)
Saan näin paremmin lukijoita uutisilleni. Ihmisten pelottelu on lehtemme ykkössääntö. Sillä tulee hyvin klikkauksia.
Minä vasn ihmettelen että mitä ihmiset tekevät tällä palstalla jos tulee niin paha mieli? Menkää jonnekin palstalle missä tulee hyvä mieli. So simple.
Luin yhtä ET-lehden ketjua taannoin ja tämä ketju haiskahtaa vanhempien ihmisten kirjoittelulta. Hyvin samantyylistä kuin keskustelu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ette mitenkään osaa avata asiaa? Osaatte vaan ilkeillä?
Vierailija kirjoitti:
Niin eiköhän tällaisten anonyymien netissä olevien keskustelupalstojen ongelma
Ole se että kun ei ole minkäänlaista tunnistautumista on eräille houkutus kirjoittaa asiattomuuksia ylitsepääsemätönEn usko että palsta saadaan mitenkään koskaan siistittyä muuta kuin siten että käyttäjien täytyy tunnistautua ennen kirjoittamista
Toivottavasti nämä Anonyymit palstat tulevat jossain vaiheessa tiensä päähän niin että keskustelua saadaan siistitty nythän keskustelu varsinkin tietystä aiheesta mene asiattomaksi suunnilleen toistasataa kolmannessa viestissä jo
Vierailija kirjoitti:
Tämä on demokratian hinta. Mielummin näin kuin itärajan takana oleva malli.
Valitettavasti 95% suomalaisista on täysin propagandan vietävissä eli tyhmiä niin on pakko herätellä.
Olen huomannut, että neutraalejakin postauksiani pidetään ilkeilynä, koska tuon niissä usein esiin muiden kirjoittajien loogisia virheitä tai kohtuuttomia kaksoisstandardeja. Monet täällä ovat lisäksi uskomattoman herkkähipiäisiä, eivätkä kestä edes hyväntahtoista leikinlaskua.
Itse nautin palstan onelinereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eiköhän tällaisten anonyymien netissä olevien keskustelupalstojen ongelma
Ole se että kun ei ole minkäänlaista tunnistautumista on eräille houkutus kirjoittaa asiattomuuksia ylitsepääsemätönEn usko että palsta saadaan mitenkään koskaan siistittyä muuta kuin siten että käyttäjien täytyy tunnistautua ennen kirjoittamista
Toivottavasti nämä Anonyymit palstat tulevat jossain vaiheessa tiensä päähän niin että keskustelua saadaan siistitty nythän keskustelu varsinkin tietystä aiheesta mene asiattomaksi suunnilleen toistasataa kolmannessa viestissä jo
Vierailija kirjoitti:
Tämä on demokratian hinta. Mielummin näin kuin itärajan takana oleva malli.
Olen eri, mutta mielestäni ei uhkaisi demokratiaa, jos keskustelupalstaa ylläpidettäisiin asiallisesti. Se saattaisi jopa hyödyttää demokratiaa, koska se mahdollistaisi keskustelun solvaamisen sijaan.
Ymmärrän pointtisi mutta länsimaisen demokratian periaatteista ei voi tinkiä. Ihmisten kannattaa käyttäytyä niin etteivät solvauksille synny kenelläkään tarvetta. Eli kun et itse provosoi millään tavalla niin harvoin kukaan provosoituu olisi hybä muistisääntö ihan kaikille netissä paljon pyöriville.
Voin suoraan sanoa, että minua harmittaa ihmisten tyhmyys. Tiedän, että hieromalla sitä heidän naamaansa, he eivät muutu älykkäämmiksi, mutta itselleni tuottaa iloa kun saan yli-itsevarman typeryksen kampitettua. Olen huono ihminen, mutta ainakin minulla on hauskaa, toisin kuin ap:lla.
Tää on lähinnä hupaisaa viihdettä. En mua kiinnostele muiden mielipiteet. Havainnoin asioita sosiologisesta näkökulmasta.
Hmm en mielestäni ilkeile. Esim Vain Elämää-ketjussa olen kommentoinut, että en pidä eräästä artistista tai ymmärrä hänen suosiotaan. Lisäksi artisti vaikuttaa muutenkin feikiltä. Jonkun mielestä tämä on ilkeilyä.
Nimittömänä on helppo sanoa ikään kuin "lasten suusta" se karu totuus, joka monesta tuntuu ilkeilyltä.
Pölijälle pölijä vastaus. Eipä siinä mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa oon monesti miettinyt, miksi kommentoidaan ilkeästi.
Erilaisia mielipiteitä on ja saa ollakin, mutta se esittämistyyli on melko usein ruma.
Psykologit sanoneet, että nimettömänä ja kasvottomana on niin helppoa ilkeillä.
Nythän on tässäkin maassa asioista vain yksi totuus ja jos muuta piipittää on heti foliohattu idiootti.
Psykologit nyt taas puhuvat omiaan.
Jos täällä aloittaa positiivisen kehuvan ketjun se tyrmätään heti, kokeilkaapa. Solvausketjut elävät vuosia,
Nimettömänä sanotaan toki rohkeammin kuin TV-studioissa omalla nimellä, kierrellään ollaan sanovinaan totuus. Jos tavis kirjoittaa nimellä saa niskaansa stalkkerit, ilman henkivartijoita käy huonosti.
Det ger mig en djup känsla av glädje och överlägsenhet.
Vierailija kirjoitti:
Det ger mig en djup känsla av glädje och överlägsenhet.
Ilkeily? No onpa jännä. Osaatko avata, miksi? Ja onko näin ollut aina? Koetko itse tulleesi kohdelluksi huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa oon monesti miettinyt, miksi kommentoidaan ilkeästi.
Erilaisia mielipiteitä on ja saa ollakin, mutta se esittämistyyli on melko usein ruma.
Psykologit sanoneet, että nimettömänä ja kasvottomana on niin helppoa ilkeillä.Nythän on tässäkin maassa asioista vain yksi totuus ja jos muuta piipittää on heti foliohattu idiootti.
Psykologit nyt taas puhuvat omiaan.
Jos täällä aloittaa positiivisen kehuvan ketjun se tyrmätään heti, kokeilkaapa. Solvausketjut elävät vuosia,
Nimettömänä sanotaan toki rohkeammin kuin TV-studioissa omalla nimellä, kierrellään ollaan sanovinaan totuus. Jos tavis kirjoittaa nimellä saa niskaansa stalkkerit, ilman henkivartijoita käy huonosti.
Harvemmin kukaan taviksien kirjoituksista välittää. Julkkikset ja poliitikot eri juttu. Heitä saa ja pitääkin kritisoida mikäli mokailevat. Kritiikki voi olla kovaakin riippuen teoista ja niihin suhtautumisesta. Asiallisesti käyttäytyvä poliitikko tai julkkis harvoin saa suurempaa kritiikkiä osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että neutraalejakin postauksiani pidetään ilkeilynä, koska tuon niissä usein esiin muiden kirjoittajien loogisia virheitä tai kohtuuttomia kaksoisstandardeja. Monet täällä ovat lisäksi uskomattoman herkkähipiäisiä, eivätkä kestä edes hyväntahtoista leikinlaskua.
Itse nautin palstan onelinereista.
Arveletko siis, että viittaan tällaisiin viesteihin?
En tiedä, ihan rehellisesti en osaa sanoa mitä juuri sinä tarkoitat ilkeilyllä.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita eri mieltä olemista, tarkoitan nyt ihan oikeasti solvauksia, törkeyksiä, henkilökohtaisuuksiin menevää ilkeilyä.
En nähdäkseni kirjoittanut mitään eri mieltä olemisesta, joten en ymmärrä miksi otit sen esiin ikään kuin vastaesimerkkinä.
Sanon suoraan hyvät ja huonot asiat. Paljon on nykyään liikkeellä myötaloukkaantujia pienestäkin kritiikistä. Jos ei jostakin pidä tai on epäkohtia totta kai ne voi keskustelupalstalla nostaa puheeksi. Sitten myös tahallaan väärinymmärtäminen yleistä. Jos jotakin kehuu ja aidosti tykkää, tulee taas siinäkin pahanilmanlinnut äkkiä dumaamaan sun ajatukset.