Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mietteitä herättää lihava personal trainer?

Vierailija
02.11.2022 |

Aloitin kuntosaliharrastuksen ja palkkasin personal trainerin tekemään ohjelman ja auttamaan alkuun.
Oli hämmentävää, kun paikalle tuli lihava nainen, olen todella timmi häneen verrattuna. Tuntuu hölmöltä sanoa hänelle tavoitteitani, mielestäni hänen kuuluisi olla esimerkki.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pätevää kuvaa, en ostaisi tämmöiseltä valmennusta.

Vierailija
42/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tunnetta kuin Krista Kiuru sosiaali ja terveysministerinä. Henkilö joka ei selvästikään osaa edes huolehti omasta terveydestään ja on Sairaalloisen ylipainoinen.

En voi ottaa tosissaan ja onneksi en myös ottanutkaan.

T:piikitön

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.

Kopioidaanpa alkuperäinen viesti tänne vielä kertaalleen, kun on niin asiaa kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan hän tehdä erittäin hyvän ohjelman, vaikka ei itse sitä jaksaisi noudattaakaan. Jos sinä jaksat, saat hyviä tuloksia. Ei HÄN ole laihduttamassa, vaan sinä.

Osittain noinkin. Mutta toisaalta myös se imago vaikuttaa. En tiedä miten ottaisin neuvoja vastaan suuhygienistiltä, jonka henki haisisi hammasmädältä ja hampaat olisivat mustuneet. Vaatekaupassa myyjänä palvelisi rikkinäisissä lenkkareissa, eilinen ruokalista rinnuksilla kauhtuneissa nukkaisissa vaatteissa henkilö esittelemässä uutta muotia.

Vierailija
44/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitääkö kaikkien olla jotain nälkiintyneitä kehonrakentajia? Monet voimannostajat ovat aivan helvetin läskejä. Ja helvetin vahvoja samaan aikaan.

No eipä nuo taida kovin montaa punnerrusta esim. saada tehtyä vaikka rauta nouseekin lihavuoren päälle.

Vierailija
45/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole korrektia kiinnittää tällaiseen asiaan huomiota, mutta kyllähän se väistämättä syö ihmisen uskottavuutta. Lopetin itse tietyt joogatunnit, koska vetäjä oli hyvin ylipainoinen eikä itse taipunut asentoihin. Kuvaili ne ja me sitten tehtiin miten kuten osattiin. Lapsellani oli hyvin ylipainoinen tanssin opettaja, joka oli kyllä rehellisesti sanottuna muutenkin todella huono ammatissaan. Harmitti tosi paljon lopettaa lapsen tanssitunnit huonon vetäjän takia. Muihin ryhmiin ei enää mahtunut.

Vierailija
46/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on vaikka Juti niin voisi olla parempi kuin moni muu siihen hommaan.

Vierailija
47/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on nykyään kun kaikkien pitäisi pystyä olla kaikkea, vaikkei rahkeet riittäisikään tai tulee itkupotkuraivarit.

Vierailija
48/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ole korrektia kiinnittää tällaiseen asiaan huomiota, mutta kyllähän se väistämättä syö ihmisen uskottavuutta. Lopetin itse tietyt joogatunnit, koska vetäjä oli hyvin ylipainoinen eikä itse taipunut asentoihin. Kuvaili ne ja me sitten tehtiin miten kuten osattiin. Lapsellani oli hyvin ylipainoinen tanssin opettaja, joka oli kyllä rehellisesti sanottuna muutenkin todella huono ammatissaan. Harmitti tosi paljon lopettaa lapsen tanssitunnit huonon vetäjän takia. Muihin ryhmiin ei enää mahtunut.

Siis ei pysty itse asentoihin ja kuvailee vaan ne :'D On aika surullista touhua ja naurettavaksi mennyt.

Vierailija
49/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siinä väkisinkin mieleen että toimiikohan ne ohjeet, jos ei ohjaaja itse ole niillä onnistunut. Mutta ehkä toisille ylipainoisille voi olla kivakin tuo, ehkä helpompi treenata sellaisen kanssa joka ei tunnu täysin erilaiselta kuin itse on.

Vierailija
50/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että monikin entinen urheilija pystyy valmentamaan urheilussa, mutta en minä Jutiltakaan syömiseen ohjeita kysyisi.

Vierailija
51/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla nyt suurenakin yllätyksenä, että lihavakin voi olla liikunta-alan ammattilainen, todella hyvässä kunnossa ja ihan pätevä neuvomaan sinua tässä asiassa.

Lihavuus ei ole sama kuin huono kunto tai ammattitaidottomuus. Lihava ihminen on vaan painava. Ei muuta.

Vierailija
52/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekisi mieli sanoa, et kannattaisiko laittaa oma pääty kuntoon ensin.

"Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon."

Hyvä elämänohje laiskalle ihmiselle.

Vierailija
53/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja unohtui muuten mainita, että liikunta ei laihduta. Se on aivan sama paljonko pasi punnertaa jos pasi syö liikaa.

Vierailija
54/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla nyt suurenakin yllätyksenä, että lihavakin voi olla liikunta-alan ammattilainen, todella hyvässä kunnossa ja ihan pätevä neuvomaan sinua tässä asiassa.

Lihavuus ei ole sama kuin huono kunto tai ammattitaidottomuus. Lihava ihminen on vaan painava. Ei muuta.

Pt ei ole pelkästään liikunnanohjaajia, vaan heidän kuuluisi pystyä antamaan apua myös ruokavalioon liittyvissä kysymyksissä.

Vierailija
55/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että monikin entinen urheilija pystyy valmentamaan urheilussa, mutta en minä Jutiltakaan syömiseen ohjeita kysyisi.

Kyllä Juti varmaankin ymmärtää grillimakkaroiden päälle.

Vierailija
56/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja unohtui muuten mainita, että liikunta ei laihduta. Se on aivan sama paljonko pasi punnertaa jos pasi syö liikaa.

Kyllä se laihduttaa kun sitä on joka päivä. Huomaa aika nopeasti kun menee vaikka raksalle töihin.

Vierailija
57/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan hän tehdä erittäin hyvän ohjelman, vaikka ei itse sitä jaksaisi noudattaakaan. Jos sinä jaksat, saat hyviä tuloksia. Ei HÄN ole laihduttamassa, vaan sinä.

Ei se siitä ole kiinni hölmö.. Vaan se uskottavuus on kaikki kaikessa. Miksi sä kuuntelisit henkilöä jos sä näet että hän on itse huonossa kunnossa? se koko pointti on siinä, että sen ohjelman tekee ihminen ketä sä kunnioitat, niin sä ehkä toteutatkin sitä paremmin. Kuka kunnioittaa jotain pullaa kuka ei osaa pitää huolta itsestään. 

Sinä taidatkin olla niitä, joiden mielestä lihavalla ei voi olla hyvä kunto. 

Minä ottaisin mielelläni ylipainoisen PT:n kuntosaliohjaajaksi. Hän jopa saattaisi ymmärtää omaa tilannettani paremmin kuin joku toinen. Ei minua kiinnosta hänen syömisensä tai muukaan toimintansa yhtään, jos on hyvä tyyppi ja osaa asiansa.

Vierailija
58/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pt ei ole pelkästään liikunnanohjaajia, vaan heidän kuuluisi pystyä antamaan apua myös ruokavalioon liittyvissä kysymyksissä.

Ei kannata myöskään olettaa etteikö lihava ihminen voisi olla ammattilainen terveellisessä ruokavaliossa. Lihavuus ei syö kenenkään ammattitaitoa. Vartalo ei kerro mitään siitä mitä ihminen osaa.

Vierailija
59/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se laihduttaa kun sitä on joka päivä. Huomaa aika nopeasti kun menee vaikka raksalle töihin.

Menepä raksalle töihin 3*1 tunti viikossa ja kerro sitten laihduttaako se. Ei laihduta. Jossain muualla kuin fyysisessä ammatissa toimiva ihminen ei pysty liikkumaan vapaa-ajallaan niin paljon että se laihduttaisi.

Vierailija
60/93 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat hyviä tsemppaamaan muita, mutta eivät välttämättä itseään. En arvostelisi. 

Ja ei sitä tiiä että vaikka kyseinen personal trainer olisi tällä hetkellä tyyliin elämänsä kunnossa. Voihan se olla että on ollut joskus todella paljon lihavampi, laihduttanut paljon ja saanut siitä kipinän lähteä tsemppaamaan muita.