Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietteitä herättää lihava personal trainer?

Vierailija
02.11.2022 |

Aloitin kuntosaliharrastuksen ja palkkasin personal trainerin tekemään ohjelman ja auttamaan alkuun.
Oli hämmentävää, kun paikalle tuli lihava nainen, olen todella timmi häneen verrattuna. Tuntuu hölmöltä sanoa hänelle tavoitteitani, mielestäni hänen kuuluisi olla esimerkki.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ostaisi auton alkoholisoituneelta automyyjältä.

Miten se siihen autoon vaikuttaa?? Sinähän ostat auton, et kuskia. Sinä ajat itse, hän voi ehkä neuvoa.

Vierailija
22/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista oli raskaana, ja nyt luultavasti imettää.  Kunhan vauva kasvaa hän todennäköisesti hoikistuu ainakin jonkin verran ihan itsestään.  Jotain rotia laihuuden ihailijat.

Vierailija
24/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Brotherin Milenahan on tälläinen.

Vierailija
25/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ottaa mitään elämänneuvoja ihmiseltä joka ei osaa pitää edes itseään kunnossa? 

Vierailija
26/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mulla ennakkoluuloja sellasta kohtaan.

Mutta voi lihava pt:kin olla ihan pätevä. Osata siis asiansa, eli ohjata toista, vaikka ei juuri sillä hetkellä ole itse kunnossa. Voihan hän olla vaikka loukkaantunut itse eikä pysty kuntoilemaan enää. Ei se tuollainen kadota kaikkea tietoa ja taitoa hänen päästään.

Vierailija
27/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ostaisi auton alkoholisoituneelta automyyjältä.

Miten se siihen autoon vaikuttaa?? Sinähän ostat auton, et kuskia. Sinä ajat itse, hän voi ehkä neuvoa.

Niinpä. Sinähän ne tulokset teet, personaltrainer vain kertoo miten se tapahtuu.

Vierailija
28/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista oli raskaana, ja nyt luultavasti imettää.  Kunhan vauva kasvaa hän todennäköisesti hoikistuu ainakin jonkin verran ihan itsestään.  Jotain rotia laihuuden ihailijat.

En ole laihuuden vaan terveellisyyden ihannoija. Tuota rasvan määrää kehossa ei hankita terveellisillä elämän tavoilla. Olihan hän jo lihapulla ennen raskauttakin.

Vierailija
29/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan opettajakin opettaa, miten kirjoitetaan ja luetaan vaikkei enää itse näkisi kunnolla.

Mutta olisi mullakin ainakin alkuun epäilyksiä tuon personal trainerin taidoista. Jos hän olisi pätevä, niin ne katoisi kyllä sitten.

Vierailija
30/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit sitten sian säkissä? :D

Vierailija
31/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan hän tehdä erittäin hyvän ohjelman, vaikka ei itse sitä jaksaisi noudattaakaan. Jos sinä jaksat, saat hyviä tuloksia. Ei HÄN ole laihduttamassa, vaan sinä.

Ei se siitä ole kiinni hölmö.. Vaan se uskottavuus on kaikki kaikessa. Miksi sä kuuntelisit henkilöä jos sä näet että hän on itse huonossa kunnossa? se koko pointti on siinä, että sen ohjelman tekee ihminen ketä sä kunnioitat, niin sä ehkä toteutatkin sitä paremmin. Kuka kunnioittaa jotain pullaa kuka ei osaa pitää huolta itsestään. 

Vierailija
32/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kyllä nololta pyytää apua ja neuvoja timmiytymiseen ja painon pudotukseen, kun itse on jo normaalipainon rajoissa.

Vierailija
33/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ottaa mitään elämänneuvoja ihmiseltä joka ei osaa pitää edes itseään kunnossa? 

Juurinäi, mä e kunnioita tälläsiä ihmisiä ollenkaan. 

Vierailija
34/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihava asiakas tuumii tuollaisen neuvoista?

Vierailija
35/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kuuntelisi ravinto- ja liikkumisohjeita lihavalta lääkäriltä, hoitajalta tai ravintoterapeutilta.

Vierailija
36/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida elää niin kuinka opettaa ei oikeastaan muuta.

Vierailija
37/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisista lähtökohdista ajatellen jos palkkaisin pt:n, valitsisin henkilön, jonka olettaisin pystyvän parhaiten tukemaan oman lajini harjoittelua (sekä tekniikka-, treeniohjelma- että oheisharjoittelunäkökulmasta. Kun lajina on keskipitkien ja pitkien matkojen juoksu, niin aika kovat ennakkoluulot ainakin kohdistuisi kovasti ylipainoiseen personal traineriin, ellen sitten tietäisi tällä olleen lajitaustaa ja ylipainon kertyminen tapahtunut aktiiviuran loppumisen tai vanhenemisen myötä. Silloin tuo voisi olla ymmärrettävää.

Vierailija
38/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi myös mieleen kun terveyskeskuksessa oli lihavahko lääkäri. Mutta ihmisiähän hekin vain ovat.

Vierailija
39/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä wellnessiä ja k e ho positiivisuutta :D 

Vierailija
40/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ryhmäliikuntaohjaajana ja salilla liikkeiden opastajana voi olla ylipainoinen henkilö, mutta ravintoasioissa ei.

Eikös juuri liikunnanohjaajan kehosta pidä selvästi nähdä, mikä ruumiinosa osoittaa mihinkin ja tekee töitä? Jos kovasti on ylipainoa, niin vaikeaa siitä on nähdä sellaista.