Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietteitä herättää lihava personal trainer?

Vierailija
02.11.2022 |

Aloitin kuntosaliharrastuksen ja palkkasin personal trainerin tekemään ohjelman ja auttamaan alkuun.
Oli hämmentävää, kun paikalle tuli lihava nainen, olen todella timmi häneen verrattuna. Tuntuu hölmöltä sanoa hänelle tavoitteitani, mielestäni hänen kuuluisi olla esimerkki.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman, en palkkaisi treenivalmentajaksi. Kyllähän heidän pitää olla jossakin kunnossa, että pystyvät esim. näyttämään liikkeet oikeaoppisesti.

Vierailija
2/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekisi mieli sanoa, et kannattaisiko laittaa oma pääty kuntoon ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ryhmäliikuntaohjaajana ja salilla liikkeiden opastajana voi olla ylipainoinen henkilö, mutta ravintoasioissa ei.

Vierailija
4/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä takoitat lihavalla.  Jos on roteva voi olla timmimpi kuin luulet.

Vierailija
5/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö kaikkien olla jotain nälkiintyneitä kehonrakentajia? Monet voimannostajat ovat aivan helvetin läskejä. Ja helvetin vahvoja samaan aikaan.

Vierailija
6/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä takoitat lihavalla.  Jos on roteva voi olla timmimpi kuin luulet.

Kyllä sen näkee onko roteva tai pullero.

Vierailija
7/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä kuuntele lihavaa missään asiassa mikä koskee terveyttä... Johan sen nyt järkikin sanoo, että hän puhuu asioita mihin ei näköjään usko itsekkään.. Hänen pitäisi olla esimerkki. 

Vierailija
8/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluuuuuun!!!

Vierailija
9/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli joskus töihin työterveyshoitaja pitämään luentoa ravinnon ja liikunnan merkityksestä töissäjaksamisessa.

Hieman vain luentoa häiritsi se, että pitäjä oli todella ylipainoinen ja hikoili jo siinä puhuessaan.

Vierailija
10/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos sä haluat oppii ajamaan autolla niin varmaan olisi paras hommata sellanen ihminen opettamaan kenellä on itsellä kokemusta autolla ajamisesta. 

Vierailija
11/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon luottamusta herätä.

Vierailija
12/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei häiritsisi jos olisi kiva luonne ja muuten miellyttävä. Mutta olisi hyvä jos voisi valita kenet ottaa, koska osalla ei kemiat kohtaa jostain muusta syystä.

Vierailija
13/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ihminen joka ei pitäisi sitä minään, mutta täytyy myöntää että se vaivaisi enkä pitäisi häntä yhtä pätevänä kuin normaalipainoista pt:tä. Kuin taksikuski jolla on silmälappu toisen silmän päällä, lukihäiriöinen opettaja, kampaaja jolla on itsellä kamalat hiukset, kosmetologi jolla on epäonnistunut meikkaustyyli, anorektinen ravitsemusterapeutti... ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa. Sen sijaan ylipainoisen kokin suosituksiin luottaisin kyllä.

Vierailija
14/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan valmentajaksi ihmisen, kenestä mä näen että tämä henkilö on käynyt läpi kaiken mistä hän puhuu. En mä sitä henkilöä muuten kunnioittaisi ollenkaan jos mä näen että se on joku lihapulla. 

Esimerkki täytyy olla. 

Vierailija
15/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tunnetta kuin Krista Kiuru sosiaali ja terveysministerinä. Henkilö joka ei selvästikään osaa edes huolehti omasta terveydestään ja on Sairaalloisen ylipainoinen.

En voi ottaa tosissaan ja onneksi en myös ottanutkaan.

T:piikitön

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.

Vierailija
16/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se itseä oikeasti mietityttäisi, jos neuvoo ravitsemuksessa eikä itse noudata selvästi oppejaan.

Vierailija
17/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät ole oikeita henkilöitä neuvomaan ketään tälläisissä asioissa.

Vierailija
18/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tunnetta kuin Krista Kiuru sosiaali ja terveysministerinä. Henkilö joka ei selvästikään osaa edes huolehti omasta terveydestään ja on Sairaalloisen ylipainoinen.

En voi ottaa tosissaan ja onneksi en myös ottanutkaan.

T:piikitön

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.

Miksi. Onko hän sinun mielestäsi terveen mitoissa?

Vierailija
19/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ostaisi auton alkoholisoituneelta automyyjältä.

Vierailija
20/93 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän tehdä erittäin hyvän ohjelman, vaikka ei itse sitä jaksaisi noudattaakaan. Jos sinä jaksat, saat hyviä tuloksia. Ei HÄN ole laihduttamassa, vaan sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän