Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toinen tyttöystävä jätti hänet ja minun pitäisi lohduttaa

Vierailija
02.11.2022 |

Niin absurdi tilanne, että en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.

Nyt mies on todella onneton ja hajalla, minun pitäisi TUKEA häntä. En saa itse olla vihainen enkä surullinen koska miehellä on niin paha mieli ja minun negatiiviset tunteeni kuormittaisivat lisää. En myöskään saa puhua tästä asiasta ystävilleni, koska sitten kaikki pitäisivät miestä pahiksena ja hänelle tulisi entistä pahempi mieli. Kuulemma jos nyt tämän takia eroan hänestä, niin hänelle ei jää jäljelle mitään eikä syytä elää :)

Todellakin jätän, käytännön järjestelyt vain vievät vielä hetken. Siihen saakka tuijotan tonnin seteli-ilmeellä kun mies näyttää uitetulta koiranpennulta ja kertoo miten pahalta hänestä tuntuu. Mutta oikeasti, miten sitä ihminen päätyy näin vinksahtaneeseen tilanteeseen...

Vertaistukea? Tai en tiedä. Piti vain kirjoittaa tämä auki jotta itsekin näen tilanteen kaikessa älyttömyydessään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon nähny kaiken. Voiko ihminen olla noin stupid?

Vierailija
42/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö hänet, koska hän suree?

Tottakai tuollainen mies tulee jättää taakse. Teoista on seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö hänet, koska hän suree?

Tottakai tuollainen mies tulee jättää taakse. Teoista on seurauksia.

Eiköhän toi ollut ihan sarkastinen kysymys. Toivottavasti. Joutaakin surra ja ihan syystä. Ei siitä syystä , etä tyttis jätti vaan siitä syystä, että on pettänyt ja pitänyt suhdetta toisen ihmisen samaan aikaan.

Tollasta kohtaan ei kyllä sääliä pitäis paljon herua.

Vierailija
44/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Semmosta se on. Ois tietysti voinut sinusta erota heti, niin olisi vielä se kenen perään nyt sit itketään. Eikö tuo nyt kerro ihan viimeistään ihmisen tärkeysjärjestyksen.

Vierailija
45/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu sä oot pimee. Trollaat kaiket päivät älyttömiä ketjuja tänne!

Vierailija
46/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat hauskaa viihdettä näin koronasta toipuessa. Kommentit kertovat hyvin miten todellisuudessa ihmiset suhtautuvat tuollaisiin miehiin. Säälittäviä hyypiöitä.

Vierailija
47/47 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä säälittävä luuseri tuo mies. Olisi edes selkärankaa myöntää omat virheet, mutta ei. En jäisi kuuntelemaan tuollaista vaan jättäisin samantien ja lähtisin omilleni. Vielä estoon että ei voi ruikuttaa perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme