Miehen toinen tyttöystävä jätti hänet ja minun pitäisi lohduttaa
Niin absurdi tilanne, että en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
Nyt mies on todella onneton ja hajalla, minun pitäisi TUKEA häntä. En saa itse olla vihainen enkä surullinen koska miehellä on niin paha mieli ja minun negatiiviset tunteeni kuormittaisivat lisää. En myöskään saa puhua tästä asiasta ystävilleni, koska sitten kaikki pitäisivät miestä pahiksena ja hänelle tulisi entistä pahempi mieli. Kuulemma jos nyt tämän takia eroan hänestä, niin hänelle ei jää jäljelle mitään eikä syytä elää :)
Todellakin jätän, käytännön järjestelyt vain vievät vielä hetken. Siihen saakka tuijotan tonnin seteli-ilmeellä kun mies näyttää uitetulta koiranpennulta ja kertoo miten pahalta hänestä tuntuu. Mutta oikeasti, miten sitä ihminen päätyy näin vinksahtaneeseen tilanteeseen...
Vertaistukea? Tai en tiedä. Piti vain kirjoittaa tämä auki jotta itsekin näen tilanteen kaikessa älyttömyydessään.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka häiriintynyt yksilö saa olla että keskustelee itsensä kanssa vauva-palstalla?
AP
Tämä ei ole ap.
En tiedä onko irvokasta vai lohdullista, että on muitakin samassa tilanteessa olleita. Joidenkin miesten itsekeskeisyys on vaan niin äärimmäistä että sen luulisi olevan todellisuudesta vierasta.
Aiemmat suhteeni ovat olleet suht normaaleja, onhan niissäkin miehillä ollut tempauksensa ja ihan syystä ne ovat päättyneet, mutta tämä mielipuolisuus ja se hävyttömyys millä toinen ihan pokalla olettaa minun sympatiseeraavan häntä... Suoraan sanottuna sisälläni alkaa olla niin paljon sinne padottua vihaa, että en tiedä mitä helkkaria sille tekisi.
- Oikea ap.
Mutta tuohon mieheen siinä kuitenkin rakastuit ja hänet valitsit. Suurin osa miehistä ei ole tuollaisia ja vain muutama prosentti narsisteja/psykopaatteja, mutta he ovat naismagneetteja.
No, tämä mies ei ainakaan ole "naismagneetti". Tai ei ollut ainakaan silloin kun itse hänet tapasin ja häneen rakastuin. Hän oli niinstanotusti ujo ja kiltti, jolla ei hirveästi ollut suhdekokemusta. Ilmeisesti minun tapaamiseni sitten jotenkin muutti tilannetta, sai varmaan itseluottamusta tms. Mutta selvää on, että yhden naisen rakkaus ei riittänyt.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Näitä löytyy. Olin ex-mieheni kanssa parikymmentä vuotta jaminun olisi kuulemma pitänyt ymmärtää ja tukea miestä, kun sivusuhdenainen jätti hänet. Heittäytyi vuoteenomaksi palveltavaksi ja jätti niin lapset kuin kodinkin täysin minun hoidettavaksi. Pari kuukautta myöhemminaiheutin miehelle vielä pahemman romahduksen, kun sydämettömästi jätin hänet niin, ettei hänelle jäänyt yhtäkään naista.
: D anna kun arvaan , mies ei tänä päivänäkään ymmärrä miksi hänet on jätetty! "en minä ole tehnyt mitään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka häiriintynyt yksilö saa olla että keskustelee itsensä kanssa vauva-palstalla?
AP
Tämä ei ole ap.
En tiedä onko irvokasta vai lohdullista, että on muitakin samassa tilanteessa olleita. Joidenkin miesten itsekeskeisyys on vaan niin äärimmäistä että sen luulisi olevan todellisuudesta vierasta.
Aiemmat suhteeni ovat olleet suht normaaleja, onhan niissäkin miehillä ollut tempauksensa ja ihan syystä ne ovat päättyneet, mutta tämä mielipuolisuus ja se hävyttömyys millä toinen ihan pokalla olettaa minun sympatiseeraavan häntä... Suoraan sanottuna sisälläni alkaa olla niin paljon sinne padottua vihaa, että en tiedä mitä helkkaria sille tekisi.
- Oikea ap.
Mutta tuohon mieheen siinä kuitenkin rakastuit ja hänet valitsit. Suurin osa miehistä ei ole tuollaisia ja vain muutama prosentti narsisteja/psykopaatteja, mutta he ovat naismagneetteja.
No, tämä mies ei ainakaan ole "naismagneetti". Tai ei ollut ainakaan silloin kun itse hänet tapasin ja häneen rakastuin. Hän oli niinstanotusti ujo ja kiltti, jolla ei hirveästi ollut suhdekokemusta. Ilmeisesti minun tapaamiseni sitten jotenkin muutti tilannetta, sai varmaan itseluottamusta tms. Mutta selvää on, että yhden naisen rakkaus ei riittänyt.
- Ap
Jep, sama homma meillä. T: vastaaja 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä löytyy. Olin ex-mieheni kanssa parikymmentä vuotta jaminun olisi kuulemma pitänyt ymmärtää ja tukea miestä, kun sivusuhdenainen jätti hänet. Heittäytyi vuoteenomaksi palveltavaksi ja jätti niin lapset kuin kodinkin täysin minun hoidettavaksi. Pari kuukautta myöhemminaiheutin miehelle vielä pahemman romahduksen, kun sydämettömästi jätin hänet niin, ettei hänelle jäänyt yhtäkään naista.
: D anna kun arvaan , mies ei tänä päivänäkään ymmärrä miksi hänet on jätetty! "en minä ole tehnyt mitään"
Erosta on jo 10 vuotta ja vieläkään mies ei ymmärrä, miten se minun rakkaus saattoi loppua. Asenne on sama kuin olisin miehen äiti, joka on hylännyt julmasti hänet.
Vierailija kirjoitti:
AP
Häiriintyneitä rajatila/narsisteja löytyy palstalle katkeroituneista ihmisistä.
Juttelin joskus erään miehen kanssa mesessä, ei ollut mitään kiinnostusta mieheen. Hän joka kerran kertoi naisista joista oli kiinnostunut ja kun ei saanut vastakaikua, olisi halunnut tukea - mutta tämä surtavien naisten määrä ja yhtäaikaisuus alkoi olla liikaa. Ja lisäksi mies suunnitteli lopulta vaihtelevansa jonkun miehen kanssa naisia, intiimitarkoituksessa. Hulluja juttuja.
Ei ole pelkästään miehinen synti tämä kahden samanaikainen pitäminen ja jälkeenpäin (sivusuhteen tultua järkiinsä = uuden löytäminen) tuen ruikuttaminen siltä petetyltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, kun ex jäi kiinni salailemastaan pettämisestä, alkoi kehua sitä tyyppiä ja että mentäisiin yhdessä häntä tapaamaan...no ei kiitos todella. Yritti varmaan normalisoida asiaa jotenkin, vaikka ihan muut rajat suhteessamme oli sovittu.
Kai tuo järjettömyys tavallaan helpottaa eron tekoa sinullekin? Mulla ainakin toimi.
Tuo normalisoinnin yrittäminen on käsittämätöntä. Ystäväni mies lähti itseään huomattavasti nuoremman naisen matkaan. Ystävänikin on jonkun verran tästä miehestä nuorempi, mutta miehen piti ilmeisesti löytää vieläkin nuorempi.
Mies alkoi ehdottelemaan, että kaikki osapuolet tapaisivat ystävyyden ja tutustumisen merkeissä. Että kehtasikin.
Sitten suhde tuohon nuoreen naiseen loppui naisen toiveesta. Silloin mies yritti luikerrella ystäväni luo takaisin. Oli oikein imelä ja kaikkensa yritti.
Eipä enää onnistunut. Niin makaa kuin petaa.
tyyppihän on selvä narsisti - mitä nopeammin pääset pois niin sen parempi... nuo ala-arvoiset tyypit kerjäävät sääliä loputtomiin...
Vierailija kirjoitti:
Löit lyötyä. Oot varmaan itseesi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa. Tuollaiset pettäjämiehet ansaitsevat juuri tuon ja päälle riittävän halveksunnan myös muiden ihmisten toimesta. Kyse oli sivusuhteesta.
Kai annat lohtuseksiä sille. Tai mene baariin iskemään rumin mies sieltä ja panet sitä ja kerro miehellesi siitä kuvien kera jos haluat oikein pahoittaa sen mielen vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistisille tyypeille pitää asettaa rajat ja näyttää että rajojen ylittämisestä on seurauksia. Nuo tyypit aina uhriutuvat ja syyttävät näissä tilanteissa naista ehdottomaksi ja siten turvattomaksi kumppaniksi. Sairaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistisille tyypeille pitää asettaa rajat ja näyttää että rajojen ylittämisestä on seurauksia. Nuo tyypit aina uhriutuvat ja syyttävät näissä tilanteissa naista ehdottomaksi ja siten turvattomaksi kumppaniksi. Sairaita ihmisiä.
Juuri näin. Kaikki se ikävä mikä elämässä tapahtuu, ei koskaan ole tuollaisen tyypin oma vika hänen mielestään.
Uskomatonta. Minulla saman tyylinen tilanne. Eli miehellä oli minä, avopuoliso sekä ainakin kaksi muuta. Mies heittäytyi uhriksi, kun lähdin pois tuosta kuviosta ja on nyt varmaan hautaan asti minulle vihainen siitä. Miten nämä miehet pystyvät elämään itsensä kanssa. Avopuolisonsa lohduttaa häntä nyt, kun joutui raukka näin petollisen naisen kynsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen, elämä on ollut parempaa eron jälkeen.
Tuossa parin kuukauden aikana sivusuhdenaisen jättämisen jälkeen ennen meidän eroa mies mm. ehdotti, että koska hän menetti sivusuhdenaisensa, minun tulisi tasapuolisuuden vuoksi luopua yhteydenpidosta veljeni kanssa.
Emme olleet ilmeisesti ajatus- ja arvomaailmaltamme edes samalla planeeralla, sillä minun mielestä ehdotus oli täysin absurdi eikä vastannut käsitystäni tasapuolisuudesta. Eikö olekin hyvä, että ex-mies vapautui etsimään arvomaailmaltaan kaltaistaan kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Minulla saman tyylinen tilanne. Eli miehellä oli minä, avopuoliso sekä ainakin kaksi muuta. Mies heittäytyi uhriksi, kun lähdin pois tuosta kuviosta ja on nyt varmaan hautaan asti minulle vihainen siitä. Miten nämä miehet pystyvät elämään itsensä kanssa. Avopuolisonsa lohduttaa häntä nyt, kun joutui raukka näin petollisen naisen kynsiin.
Nämä miehet selittävät varmaan itselleen ja muille kuinka vapaus tehdä tuollaista on rakkauden kaunein ilmentymä. Tietenkin nämä miehet eivät kerro kenellekkään mitä puuhaavat.
Äitinä nuo reppanat on teitä petettyjä pitänyt =D . Ei vaimoina.
No ei niissä ne psykopaatin huonot ominaisuudet viehätä, miehetkin tuppaa rakastumaan epävakaisiin jännänaisiin, vaikka kilttejä naisiakin on tarjolla.