Miehen toinen tyttöystävä jätti hänet ja minun pitäisi lohduttaa
Niin absurdi tilanne, että en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
Nyt mies on todella onneton ja hajalla, minun pitäisi TUKEA häntä. En saa itse olla vihainen enkä surullinen koska miehellä on niin paha mieli ja minun negatiiviset tunteeni kuormittaisivat lisää. En myöskään saa puhua tästä asiasta ystävilleni, koska sitten kaikki pitäisivät miestä pahiksena ja hänelle tulisi entistä pahempi mieli. Kuulemma jos nyt tämän takia eroan hänestä, niin hänelle ei jää jäljelle mitään eikä syytä elää :)
Todellakin jätän, käytännön järjestelyt vain vievät vielä hetken. Siihen saakka tuijotan tonnin seteli-ilmeellä kun mies näyttää uitetulta koiranpennulta ja kertoo miten pahalta hänestä tuntuu. Mutta oikeasti, miten sitä ihminen päätyy näin vinksahtaneeseen tilanteeseen...
Vertaistukea? Tai en tiedä. Piti vain kirjoittaa tämä auki jotta itsekin näen tilanteen kaikessa älyttömyydessään.
Kommentit (47)
Kaikkia itserakkaita k.sipäitä maa päällään kantaa. Onneksi teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Kertoisin kyllä kavereillekin. Itse asiassa pakkaisin kamat ja menisin jonkun sohvalle nukkumaan, ettei tarvitsisi katsella moista ääliötä.
Älä vaan harrasta seksiä tuon kanssa. Ajattele jos tulisit sille raskaaksi!
Älä valehtele. Et ole menossa minnekään. Olisit muuten kertonut jo kaikille miehen ystäville ja sukulaisille
Näitä löytyy. Olin ex-mieheni kanssa parikymmentä vuotta jaminun olisi kuulemma pitänyt ymmärtää ja tukea miestä, kun sivusuhdenainen jätti hänet. Heittäytyi vuoteenomaksi palveltavaksi ja jätti niin lapset kuin kodinkin täysin minun hoidettavaksi. Pari kuukautta myöhemminaiheutin miehelle vielä pahemman romahduksen, kun sydämettömästi jätin hänet niin, ettei hänelle jäänyt yhtäkään naista.
Ei tyttöystävä ole edes tainnut jättää. Antaa kyllä kuin oikein nätisti pyytää.
Tuli mieleen, kun ex jäi kiinni salailemastaan pettämisestä, alkoi kehua sitä tyyppiä ja että mentäisiin yhdessä häntä tapaamaan...no ei kiitos todella. Yritti varmaan normalisoida asiaa jotenkin, vaikka ihan muut rajat suhteessamme oli sovittu.
Kai tuo järjettömyys tavallaan helpottaa eron tekoa sinullekin? Mulla ainakin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Et ole menossa minnekään. Olisit muuten kertonut jo kaikille miehen ystäville ja sukulaisille
No, mun mies jäätyään kiinni sivusuhteesta oli erittäin loukkaantunut siitä, että puhuin asiasta OMILLE ystävilleni. Toki osa heistä oli myös miehen ystäviä, mutta sellaista se elämä on... Olisi ihan sitä pitänyt pyytää häneltä anteeksi, no en pyytänyt, ei hänkään pyytänyt suhdettaan multa anteeksi.
Oletkohan mun entisen tyttöystävä? Erottiin lauantaina, koska en halua tälläistä asetelmaa. Kyllä se minä olen yksin tai miehen kanssa kaksistaan parisuhteessa ja me etenemme naimisiin ja hankimme lapsen. Mies ei tätä halunnut ja hän palasi kotiin. Laittanut siitä lähtien viestiä ja koittanut soittaa. Mieli on kuulemma muuttunut ja haluaa olla kanssani ja tehdä perheen. En todellakaan ole ottamassa takaisin ja toivon, että et sinäkään tuollaista katso. Jos itselleen jotain tekee niin sietääkin mennä. Noin julmasti pelaava ihminen tarvitsee näpäytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jätän.
:D
:D
Kuinka häiriintynyt yksilö saa olla että keskustelee itsensä kanssa vauva-palstalla?
AP
Vierailija kirjoitti:
Näitä löytyy. Olin ex-mieheni kanssa parikymmentä vuotta jaminun olisi kuulemma pitänyt ymmärtää ja tukea miestä, kun sivusuhdenainen jätti hänet. Heittäytyi vuoteenomaksi palveltavaksi ja jätti niin lapset kuin kodinkin täysin minun hoidettavaksi. Pari kuukautta myöhemminaiheutin miehelle vielä pahemman romahduksen, kun sydämettömästi jätin hänet niin, ettei hänelle jäänyt yhtäkään naista.
Ai hitto kun mun aamukahvit tyrskähti näppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka häiriintynyt yksilö saa olla että keskustelee itsensä kanssa vauva-palstalla?
AP
Vastaaja 8 ei ainakaan ole ap. Valitettavasti kuspäitä miehiä löytyy maailmasta (toki naisiakin, ei sen puoleen)
Sinuna hommaisin nuoremman rakastajan. Etköhän siinä samalla pääse narsustasi irti ilman omaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan harrasta seksiä tuon kanssa. Ajattele jos tulisit sille raskaaksi!
Abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei naurattanut tapahtumahetkenä, otti pari viikkoa saikkuakin ja syytti minua uransa pilalle menemisestä, kun en tukenut tarpeeksi, jotta hän olisi pystynyt tekemään työtä surunsa keskellä.
Jälkikäteen kyllä naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä ei ole ap.
En tiedä onko irvokasta vai lohdullista, että on muitakin samassa tilanteessa olleita. Joidenkin miesten itsekeskeisyys on vaan niin äärimmäistä että sen luulisi olevan todellisuudesta vierasta.
Aiemmat suhteeni ovat olleet suht normaaleja, onhan niissäkin miehillä ollut tempauksensa ja ihan syystä ne ovat päättyneet, mutta tämä mielipuolisuus ja se hävyttömyys millä toinen ihan pokalla olettaa minun sympatiseeraavan häntä... Suoraan sanottuna sisälläni alkaa olla niin paljon sinne padottua vihaa, että en tiedä mitä helkkaria sille tekisi.
- Oikea ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vastaaja 8 ei ainakaan ole ap. Valitettavasti kuspäitä miehiä löytyy maailmasta (toki naisiakin, ei sen puoleen)
Ja valitettavasti naiset kovin usein rakastuu juuri niihin. Olihan siitä tutkimuskin, että psykopaatit viehättävät naisia ENITEN.
https://link.springer.com/article/10.1007/s40806-019-00213-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä ei ole ap.
En tiedä onko irvokasta vai lohdullista, että on muitakin samassa tilanteessa olleita. Joidenkin miesten itsekeskeisyys on vaan niin äärimmäistä että sen luulisi olevan todellisuudesta vierasta.
Aiemmat suhteeni ovat olleet suht normaaleja, onhan niissäkin miehillä ollut tempauksensa ja ihan syystä ne ovat päättyneet, mutta tämä mielipuolisuus ja se hävyttömyys millä toinen ihan pokalla olettaa minun sympatiseeraavan häntä... Suoraan sanottuna sisälläni alkaa olla niin paljon sinne padottua vihaa, että en tiedä mitä helkkaria sille tekisi.
- Oikea ap.
Mutta tuohon mieheen siinä kuitenkin rakastuit ja hänet valitsit. Suurin osa miehistä ei ole tuollaisia ja vain muutama prosentti narsisteja/psykopaatteja, mutta he ovat naismagneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei naurattanut tapahtumahetkenä, otti pari viikkoa saikkuakin ja syytti minua uransa pilalle menemisestä, kun en tukenut tarpeeksi, jotta hän olisi pystynyt tekemään työtä surunsa keskellä.
Jälkikäteen kyllä naurattaa :D
Aivan järkyttävää.
Kerro sille ukolle että ajattelet sen parasta. Samalla vaivalla se suree kaksi eroa kerralla kuin yhden.