Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?
Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.
Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.
Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pistetään riviin kymmenen komeaa ja solakkaa, tyylikästä miestä, niin tulos luonteiden puolesta on suunnilleen tällainen:
- kaksi pinnallista mulkeroa
- viisi perusfiksua ja perusmukavaa, hauskaa miestä
- yksi ihana ja empaattinen, suloinen luonne
- yksi outo ja erikoinen, ehkä älykkö
- yksi selvästi ujompi ja vetäytyvämpi, rauhallisempi tyyppiTäällä keskustelu pyörii vain noiden kahden mulkeron ympärillä, ja niiden perusteella vedetään johtopäätös komeaan ulkonäköön, vaikka ongelma on kusinen luonne (joita on kaiken näköisissä - täällä valittaa päivät pitkät naiset siitä, miten mulkeroita, itsekeskeisiä ja piittaamattomia vätyksiä niiden tavisperttimiehet on!).
Hyvä pointti. Vaikea ymmärtää miksi on valinnut sellaisen miehen. Monesti ongelmia piilee myös itsessä kun ei osata katsoa omaa toimintaa itsensä ulkopuolelta.
Niin, yleensä se on vakka ja kansi. Ei nuo naiset anna itsestäänkään kovin hyvää kuvaa.
Ei miehiä sun persoonas kiinnosta tippaakaan jos ei pääse panemaan. Siihen tapailu tietenkin tähtää. Miksi kukaan mies tuhlaisi aikaa naiseen joka ei aijo antaa? Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas sentään, miksi tämä ei mene naisille jakeluun. KOSKA OLETTE ITSE VAIN KIINNOSTUNEITA NIISTÄ KOMEISTA JA SUPLIIKEISTA PELIMIEHISTÄ.
En ole kiinnostunut sellaisista, olen kiinnostunut mukavista ihmisistä, joilla on jotain sanottavaa.
ap
Ei pidä paikkaansa. Itsehän juuri totesit, että haluavat vain seksiä ja sitä ehdottelevat. Mukavat miehet eivät ehdottele seksiä naisille, vaan antavat naiselle tilaa ja mahdollisuuden itse tehdä aloitteen.
Kyllä yleensä miehiä kiinnostaa sekä luonne, että seksi. Mutta se mikä yleensä kiinnostaa vähiten, on olla pelkkä ystävä sellaiselle naiselle, josta itse on kiinnostunut romanttisessa mielessä. Varsinkin, jos nainen tuo seksuaalisuuttaan muuten esille, mutta asia ei etene juuri kyseisen miehen kanssa niin tulee helposti fiilis, että halu ei ole molemminpuolista tai pahimmillaan niin, että mies jää friend-zonelle samalla, kun nainen saa seksinsä muualta. Olen joskus kuullut myös siitä, että naiset testaavat juuri niitä miehiä, joista ovat oikeasti kiinnostuneita ja mitä-väliä-tyypit pääsevät helpommin sänkyyn. Itse en usko testeihin ihmissuhteissa. Ihmisestä saa kyllä härkittyä sen epätoivotun käytöksen esiin, kun oikein yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä sun persoonas kiinnosta tippaakaan jos ei pääse panemaan. Siihen tapailu tietenkin tähtää. Miksi kukaan mies tuhlaisi aikaa naiseen joka ei aijo antaa? Next!
Miten niin? Minua kiinnostaa ihmisen persoona jos haluan jakaa elämäni hänen kanssaan. Jos persoona ei miellytä, sitten katsotaan voisiko meillä olla hauskaa muuten. Musta perin yksinkertasta ja kaikilla on oikeus tietenkin olla harrastamatta seksiä ja olisi hyvä tuoda se heti kärkeen ilmi. En halua harrastaa nyt alkuun seksiä, mutta haluaisin tutustua sinuun. Onko se niin vaikeaa? Ja jos sitten seksin jälkeen mies häippäsee, seksi ei miellyttänyt tai mies ei ollut sitä mitä olit etsimässä. Miksi yksinkertaisista asioista on ihan pakko tehdä niin vaikeita?
Ihmettelijä22 kirjoitti:
NäitäKIN miesten vastauksia kun lukee niin lähinnä mietin miksi kukaan nainen ylipäätään viitsii enää olla missään tekemisissä miesten kanssa. Eiköhän miehet ole todistaneet vuosituhansien aikana jo oman antinsa naisille.
Olipa katkera kommentti, etkö saa haluamaasi?
Varmaan mm. munan ja läheisyyden takia?
Etkö oo ikinä kuullut sanottavan et naisetkin haluaa seksiä? Eritoten n huomiota, mikä usein johtaa yhteiseen kanssakäymiseen.
Olet tylsä ja naama niin ruma tai aina norsunvitulla ettei viitsi katsella? Takaapäin on kiva taas lykkiä kun ei tympeä olemuksesi häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä ja naama niin ruma tai aina norsunvitulla ettei viitsi katsella? Takaapäin on kiva taas lykkiä kun ei tympeä olemuksesi häiritse.
Veikkaan että on ihan hyvännäköinen, mutta ei persoonaltaan kiinnostava, tai sitten yrittää liian tasokkaiden miesten kanssa parisuhteeseen. Eli ne tasokkaimmat miehet etsivät ap:tä parempaa ja tyydyttävät tarpeitaan ap:n avulla.
Vierailija kirjoitti:
Liberaalina kaupunkilaisena kuitenkin suhde ilman seksiä on kaverisuhde.
Itse harrastin mieheni kanssa seksiä vasta kun olimme tunteneet toisemme lähes 4 vuotta. Oltiinko me mukamas vaan kavereita nuo 4v?!🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että on ihan hyvännäköinen, mutta ei persoonaltaan kiinnostava, tai sitten yrittää liian tasokkaiden miesten kanssa parisuhteeseen. Eli ne tasokkaimmat miehet etsivät ap:tä parempaa ja tyydyttävät tarpeitaan ap:n avulla.
Tiivistit keskustelun pointin hyvin
Olet varmaan bimbo blondi jolla ei päässä liiku kuin silmät.
Varmaan olet isotissinen ja hoikka joten mitä muuta annettavaa sinulla on miehille kuin seksiä.
No tuota. Mikset ap uskaltaudu heittäytyä? Jos haluat seksiä, niin anna mennä. Miksi pitää olla jotain koodeja, että pitää käyttäytyä niin ja näin.
Minusta kaikki ihmiset voivat harrastaa seksiä niin paljon ja vähän kuin haluavat.
En ehkä halua enää rajoittaa itseäni. Oikeasti haluan tietää, miltä eri ihmiset tuntuvat, tuoksuvat ja maistuvat. Olen utelias. En halua selitellä tekemisiäni kenellekkään. En pitää kirjaa. Haluan vain tuntea. Ketään toista ihmistä varten ei täällä eletä.
Eikö se riitä, että on toisen vieressä edes hetken hyvä olla? Tarviiko olla mitään koko elämän matkalippua toisen ihmisen kanssa?
Elämä on vaikeaa ja raskasta paikoitellen, jos löytää edes hetkeksi rakkautta, se on paljon.
Ap, että ehkä avaa sydäntäsi tai anna itsestäsi paljon. Siksi miehet eivät halua viettää aikaa sinun kanssasi. Olet varmasti ulkoisesti kaunis ja miehet kiinnostuvat sen takia sinusta. Mutta sitten et anna itsestäsi kuitenkaan.
Koita voimaantua niin, että sinulla on annettavaa itsestäsi.
Tasoluokittaja kirjoitti:
Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.
Täytyy kommentoida että minulla se oli niinpäin että tapailin luusereita, kunnes tapasin oikeasti tasokkaan miehen ja nyt ollaan oltu yhdessä 13v. Eli voi olla että aloittaja tyytyy itseään "huonompiin" miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties kateellinen aloittajalle?
Koska olet kuvauksesta päätellen hyvännäköinen ja tarjoat miesten reaktioista päätellen ilmeisesti hyvää seksiä?
Kun on menettänyt elämässä paljon, uskaltaa rakastaa voimallisemmin. Niin se menee. Haavoittuneiden ihmisten rakkaus on kuin sähköä.
Ei ehkä kyse ole pelkästään seksistä ap.
Voi olla, että olet viettänyt liian turvallista elämää. Koita elää hiukan enemmän. Kokea surua ja pettymyksiä.
Sitten sinulla on paljon annettavaa.
Valitset vääriä miehiä joiden kanssa keskustella. Osa miehistä kyllä on vain sen itsensä perässä, mutta nämä on kyllä helppo tunnistaa heti alussa.