Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?

Vierailija
02.11.2022 |

Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.

Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.

Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa hän haluaa köyriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluu paritella. Housut pois vaan! Keskustelu on yliarvostettua.

Vierailija
4/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.

Vierailija
5/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koskee useita miehiä!

Ap

Vierailija
6/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on koodattu miehien dna:han.

Get over it ja reidet levälleen.

Vierailija
7/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole se vika. Saatat vaikuttaa kiltiltä, mutta miksi ei voisi olla sitä, sinisilmäinen ei kannata olla. Suomessa miehet etsivät deittipaikoista ja yökerhosta usein vain kevyempää seuraa /petiseuraa, osa näyttelee että muu keskustelu kiinnostaa - jonkin aikaa. Osa on jo varattuja todellakin, vaikka sanoisi sinkku tai on tuore ero. He juhlivat, käyttävät alkoholia, etsivät seksoa ja käyvät töissä. Kumppania eivät etsi kaikista, jos lainkaan. Suomi on pieni maa ja sinkkuja lienee muualla länsimaissa enemmän, erilaisia. Alkoholin käyttö muuttaa miehiä, ovat alunperinkin toisenlaisia arvoiltaan (maailmankatsomus) ja alkoholi kääntää arvomaailmat vielä lisää. Sinä etsit taas normaalia kanssakäymistä ja fiksua seuraa. Ehkä joku luonnollisempi paikka tutustua on järkevin, yhdistääkö jokin kiinnostus tai harrasteet.

Vierailija
8/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kai siitä, että sovitte treffit sugarbabe kautta tai seksitreffit kautta tai olet sopinut treffit henkilön kanssa, joka jo profiilissaan antaa ymmärtää hänen olevan viriili. Yleensä seksiehdotukset riippuvat miten itse käyttäydyt.

Vierailija
9/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa on vikana, kun et arvosta eroottisia elämyksiä?

Vierailija
10/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas sentään, miksi tämä ei mene naisille jakeluun. KOSKA OLETTE ITSE VAIN KIINNOSTUNEITA NIISTÄ KOMEISTA JA SUPLIIKEISTA PELIMIEHISTÄ.

Vierailija
11/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei ole se vika. Saatat vaikuttaa kiltiltä, mutta miksi ei voisi olla sitä, sinisilmäinen ei kannata olla. Suomessa miehet etsivät deittipaikoista ja yökerhosta usein vain kevyempää seuraa /petiseuraa, osa näyttelee että muu keskustelu kiinnostaa - jonkin aikaa. Osa on jo varattuja todellakin, vaikka sanoisi sinkku tai on tuore ero. He juhlivat, käyttävät alkoholia, etsivät seksoa ja käyvät töissä. Kumppania eivät etsi kaikista, jos lainkaan. Suomi on pieni maa ja sinkkuja lienee muualla länsimaissa enemmän, erilaisia. Alkoholin käyttö muuttaa miehiä, ovat alunperinkin toisenlaisia arvoiltaan (maailmankatsomus) ja alkoholi kääntää arvomaailmat vielä lisää. Sinä etsit taas normaalia kanssakäymistä ja fiksua seuraa. Ehkä joku luonnollisempi paikka tutustua on järkevin, yhdistääkö jokin kiinnostus tai harrasteet.

Huoh. Olisi kiva tietää, mistä te miesten sielun elämän tuntijat kuvittelette miesten sitten etsivä vakiseuraa?  Olettaen siis, että tarkoitat tuolla deittipaikalla deittisovellusta - deittipaikkahan kuulostaa paikalta, jonne mennään, kun deitti on jo varmistunut. 

Enemmän se haaste on se, että jotku miehet harjoittelvat naisten lähestymistä enemmän, ovat itsevarmoja ja sulavia - ja saavat huomion. Mutta kun taustalla on se 1000 toistoa, niin siinä nainen voi pohtia, miksi hän olisi se viimein yritys. 

Sitten kun perus-Pertti lähestyy sitä oikeasti kiinnostavaksi kokeemansa naista, niin hän on jännittynyt, takeltelee sanoissaaan, on hermostunut - ei jatkoon. 

Vierailija
12/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voit tulla vaihtamaan talvirenkaat autoon. Seksi ei kiinnosta. M55

Vierailija
13/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas sentään, miksi tämä ei mene naisille jakeluun. KOSKA OLETTE ITSE VAIN KIINNOSTUNEITA NIISTÄ KOMEISTA JA SUPLIIKEISTA PELIMIEHISTÄ.

En ole kiinnostunut sellaisista, olen kiinnostunut mukavista ihmisistä, joilla on jotain sanottavaa.

ap

Vierailija
14/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä etsit näitä miehiä? Tinderissä 50 % miehistä yritti seksiä viimeistään toisilla treffeillä (en harrastanut, olin neitsyt) mutta muualla tapaamani miehet ovat rauhallisempia. Se vain kuuluu siihen ympäristöön ja siksi en suosittele Tinderiä niille, jotka ovat hitaita lämpenemään. Osa noista miehistä kyllä vilpittömästi haluaa parisuhteen mutta he joko toivoo että nainen jarruttelee seksin kanssa (testaavat oletko liian helppo) tai ovat vapaamielisiä ja aloittavat yhteisen seksielämän jo ennen sitoutumista. 

Jos haluat välttyä siltä, että miehet harrastaa seksiä kanssasi ja katoavat, pidät kiinni rajoistasi etkä suostu petipuuhiin ennen kuin olette tutustuneet kunnolla ja seurustelusta on sovittu. Jos sinua ei haittaa feidaukset niin voit harrastaa seksiä ja katsoa miten käy. Jos "kaikki" miehet feidaavat sinut seksin jälkeen, se tarkoittaa että joko valitset vääränlaisia miehiä tai sinussa on jokin merkittävä vika joka tekee sinusta huonon parisuhdekandidaatin. 

Vierailija
15/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia heteromiehet naisia lähestyvätkin, se on luonnon laki.

Vierailija
16/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tapailet varattuja miehiä? Kuvittelet, että he vain hyvää hyvyyttään ja ystävällisyyttään haluavat "harrastaa" kanssasi, mutta heidän näkökulmastaan se, että suostut tapaamaan varattua miestä kertoo vain siitä, että haluat salaista seksiseuraa etkä välitä siitä, onko toinen varattu vai ei. Jatkossa tapaile vain sellaisia miehiä, joiden kanssa itsekin haluat seksiä ja olet valmis myös sitä harrastamaan. Aivan turhaa tapailla miehiä, joiden kanssa ei ole valmis menemään loppuun asti.

Vierailija
17/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostutko kuitenkin seksiin?

Vierailija
18/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös nainen jonka kanssa ei haluta mitään vakavaa...moni parisuhdettakin etsinyt mies on sanonut ettei mun kanssa suostuisi seurustella.

N25

19/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.

Juuri tämä. Mulla on kaveri, kuka on pitkä, komea ja supliikki.

Naisia on yleensä jonossa ja hän voi valita seuran. Jos ei kiirettä sitoutua, nii mielellään mies nauttii matkasta, ennemmin kuin sitoutuu yhteen ja huomaa pian uudet velvollisuudet, sekä elämänsä olevan rajatumpaa.

Näitä köyty useampaan kertaan.

t. Normaali mies

Vierailija
20/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat minulta vain seksiä?

No syynä saattaa olla, että melani on kohtuullisen kokoinen 🍆

Erästä naista lainatakseni:

Onks se jotenkin kipee, kun se on noin sairaan iso 🍆🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi