Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?
Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.
Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.
Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.
Kommentit (178)
Ketjusta lienee näet hyvin AP, miksi täältä on turha kysellä?
Sen lisäksi, ettemme tiedä sinusta tai näistä miehistä mitään, tällaiset ketjut kerää lähinnä rumia/pullukoita/vanhoja miehiä tyrkyttämään itseään ja haukkumaan komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltähän se vastaus on jo monta kertaa tullut tällä palstalla, eli ei miehiä kiinnosta naisissa muu kuin seksi. Parisuhteeseenkin hakeutuvat vain koska näennäisesti vakituinen seksi, ei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa.
On parisuhteessa muitakin hyviä puolia, mm. jaetun talouden pienemmät kulut. Ja apu, tuki, välittäminen, yhdessäolo.
Mutta kyllä, moni mies, joka vanhemmiten menettää kiinnostuksensa seksiin, menettää kiinnostuksensa myös naisiin, sukulaisia ja muita läheisiä lukuun ottamatta. Silloin monelle miehelle sosiaaliset kuviot, kaverit ja harrastukset tulevat tärkeämmiksi. Suomeksi sanottuna pilkkiminen, metsästäminen tai vaikka pienoismallien rakentelu voittaa naiset.
Kannattaa katsoa mitä miehiä deittailee, tinderit ynnä muut ei ole seurustelua varten vaan hauskanpitoa varten. Toiseksi jos tavoittelet jotain alfa-miehiä et varmasti koskaan saa muuta kuin tulla hyväksikäytetyksi. Ota se kiltti mies joka kohtelee hyvin, eikä kiirehdi sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa mitä miehiä deittailee, tinderit ynnä muut ei ole seurustelua varten vaan hauskanpitoa varten. Toiseksi jos tavoittelet jotain alfa-miehiä et varmasti koskaan saa muuta kuin tulla hyväksikäytetyksi. Ota se kiltti mies joka kohtelee hyvin, eikä kiirehdi sänkyyn.
Huomaa, ettei sinulla ole mitään kokemusta aiheesta, vaan netissä on pyöritty. Moni asia internetissä on joko täysin valhetta, tai pahasti paisuteltua basskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, ettei sinulla ole mitään kokemusta aiheesta, vaan netissä on pyöritty. Moni asia internetissä on joko täysin valhetta, tai pahasti paisuteltua basskaa.
Kokemusta mistä?
Mitäpä lottoat = savolaisen kotirunkkarin kommentti. Mutta hyvä että heillekin palstansa, pimppiä nähty viimeksi oman syntymän aikaan.
Voisitko ap kertoa, mistä löytyy miehiä, jotka haluavat seksiä?
T. Kaverin puolesta kyselen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoluokittaja kirjoitti:
Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.
Karkeasti yksinkertaistettuna kyse lienee tuosta. Osaltaan myös siitä, että ne kaikkien naisten haluamat vähintään komeahkot, sosiaalisesti etevät ja elämässään jotain saavuttaneet ovat niin pieni ryhmä äärettömällä tarjonnalla, että se on arpapeliäkin, että keneen se laatumies sitten lopulta ihastuu sadoista kiinnostuneista.
Mutta koko pariutumiskentän tasovääristymä kuitenkin on muuttanut pariutumista siten, että miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiö mätseiltään ja sitten jos joku suht samantasoinen osoittaa kiinnostusta, niin sitoutumiseen pyritään hyvin nopeasti.
Itse harrastin nettideittejä joskus kymmenisen vuotta sitten ja tuon tasovääristymän pystyi sieltä havainnoimaan ja kun muut miehet valittavat aivan samasta, niin kai se totta on. Kuitenkin sellaiset naiset, joiden kanssa olen seurustellut tai minkälaiset naiset tulevat esim. yöelämässä itse tekemään aloitteita, ovat netissä totaalisen mykkiä. Itsekin epäilin alkuunsa kirjoitustyyliäni liian koukeroiseksi, joten testasin viestittelyä vähän rujommille naisille, niin kaikki olivat heti innokkaina juttelemassa ja tapaamassa.
Mutta joo jätin netin. Enkä ole varsinaista sielunkumppania löytänyt, joten jatketaan elelyä ja antaa kohtalon johdattaa suhteeseen jos niikseen on tarkoitettu.
Livenä ainakin yleensä naiset tekee aloitteita vain miehille, jotka ovat heitä ylempänä tasossa: tavisnainen yrittää komeaa miestä jne. Jos mies haluaa omaa tasoaan olevan, niin sen on yleensä pakko tehdä itse aloite.
Nettideittien maailmassa en ole ollut, mutta siellä tuo vääristymä vielä ilmeisesti korostuu, kun tavisnaisilla on harhaluulo, että ne voi saada komean miehen parisuhteeseen, koska komeat miehet käyttävät niitä tarpeiden tyydytykseen irtoseksillä.
Tinderissä nyt on myös reilusti ylitarjontaa miehistä, joten sekin vääristää.
En tiedä naisten tekemistä aloitteista kuin omalla kohdallani, mutta aika kirjavan oloinen joukko naisväkeä on itseä lähestynyt selvästi jossain iskutarkoituksessa. Yleesä naiset ovat toki olleet niitä vähän rujompia tapauksia tai sitten vanhempia känniakkoja, mutta sitten on melkoiset seksipommitkin ja muut rehellisesti arvioituna itseä tasokkaammat naiset tulleet itse alunperin juttelemaan tai tekemään jotenkin luovemmin itseään tykö.
Itse olen toki vähän vaikea tasoluokiteltava ja selvästi naistenkin silmin on suurta hajontaa. Mutta eipä nuo itseä niin kiinnosta. Kunhan löytäisi yhden sellaisen, jonka ulkomuoto viehättää ja tultaisiin sitten myös jotenkin toimeen. Yhteiselon hauskuus on sitten jo iso plussa, mitä havaintojen mukaan aniharva enää löytääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä lottoat = savolaisen kotirunkkarin kommentti. Mutta hyvä että heillekin palstansa, pimppiä nähty viimeksi oman syntymän aikaan.
Helsinkiläinen timmimimmi mutta mitäpä sinä sellaisista tietäisit.
"Mutta parasta minussa on persoonallisuus."
Ei, rakas AP. Parasta sinussa on perse, tissit ja pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko helsinkiläinen timmimimmi vai savolainen kotirunkkari, kun nuo välimerkit sulla vähän hakusessa?
Savolaisen loukkaantuvaisuuden hieman tietäen, veikkaan että et ainakaan Stadista. ;)
On miehiä, jotka sanovat haluavansa seksiä. Ja on miehiä, jotka valehtelevat saadakseen seksiä.
Näistä voi sitten valita kumman ryhmän miehiä haluat tapailla.
Sinulla ei ole miehille mitään muuta annettavaa kuin seksi. Tiedän että on inhottava lukea totuus ja sitä on vaikea hyväksyä mutta kaikki sen tietää että miehiä ja naisia kiinnostaa ja molemmat tavoittelevat aivan eri asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko helsinkiläinen timmimimmi vai savolainen kotirunkkari, kun nuo välimerkit sulla vähän hakusessa?
Savolaisen loukkaantuvaisuuden hieman tietäen, veikkaan että et ainakaan Stadista. ;)
Savonlinnassa olen käynyt kerran ja se riittää etelän hetelmä olen ja sellasena pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonlinnassa olen käynyt kerran ja se riittää etelän hetelmä olen ja sellasena pysyn.
Sana hetelmä jo kertoo sen, että vanhempasi ovat Kainuusta ja luokkatoverisi ovat sinua aina siitä kiusanneet. Ehkä pääset vielä leuhkimaan, että lapsenlapsesi ovat neljännen polven tsadilaisia.
En ole varma lisääntymisen järkevyydestä kyllä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana hetelmä jo kertoo sen, että vanhempasi ovat Kainuusta ja luokkatoverisi ovat sinua aina siitä kiusanneet. Ehkä pääset vielä leuhkimaan, että lapsenlapsesi ovat neljännen polven tsadilaisia.
En ole varma lisääntymisen järkevyydestä kyllä. ;)
Mitä sä oikein vedät, ihme harhoja jostain palstakommentista.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavannut naista, joka olisi kiinnostava muuten kuin seksuaalisesti - siksi.
Naiset arvostelevat usein miehiä tylsiksi, mutta naiset ne vasta tylsiä ovat. Kellään ei ole mitään omaperäistä sanottavaa tai uudenlaisia näkökulmia.
Yhden nykyaikaisen some naisen kanssa kun juttelee pystyy sanomaan että on jutellut suurimman osan kyseisten naisten kanssa kun kenelläkään ei ole mitää omaperäistä sanottavaa ja kaikki toistaa niitä täsmälleen samoja trendikkäitä asioita. Naiset ei ole tarpeeksi omaperäisiä että kykenisi puhumaan miehelle mitään mitä mies ei ole jo miljoona kertaa kuullut toisten naisten sanomana
Jos jakelet itseäsi miehille niin mitäpä lottoat miksi haluavat vain seksiä?