Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?
Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.
Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.
Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Liberaalina kaupunkilaisena kuitenkin suhde ilman seksiä on kaverisuhde.
Itse harrastin mieheni kanssa seksiä vasta kun olimme tunteneet toisemme lähes 4 vuotta. Oltiinko me mukamas vaan kavereita nuo 4v?!🙄
Valtaosan mielestä kyllä, tai kämppis. Seksi kuuluu parisuhteeseen ihan helkkarin monen mielestä ja siksi on hieman erikoista että seksihalukkuutta ihmetellään.
Totean tähän kylmästi, että sitä sinulta halutaan, mitä annettavaa sinulla on. Nyt sun haasteena on löytää sellainen mies, jolle sulla on sen miehen mielestä muutakin annettavaa kuin seksi. Kuullostaa brutaalilta, mutta niin se maailma toimii. Eihän sullekkaan kelpaa mies, jolta et saa niitä asioita mitä sinä haluat, niin miksi oletat että miehille tulisi kelvata? Sun mieltymykset on sun omia, etkä voi ajatella että ne pitäisi olla myös muiden. Jos todella haluat hyvän parisuhteen, muista pitää huoli että kykenet täyttämään sen kumppanin tarpeet koskien parisuhdetta, ne on ihan yhtätärkeitäkuin omasi. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta aloittajan kaltainen terve, kaunis, energinen ja iloinen nainen on juuri sellainen, jonka kaikki miehet haluaa.
No, mitä tästä seuraa: nainen saa valita kaikista miehistä aivan ravintoketjun huipulta parhaat miehet. Terävin 1% miehistä on samalla tapaa urheilullisia, fiksuja, toimeentulevia, hyväkäytöksisiä ja monella tapaa naisten mieleen. He ovat tottuneet saamaan seksiä kauniilta ja seksikkäiltä naisilta. Niin aloittajankin kohdalla tapahtuu.
Otapa ap hiljainen lähiöperttu, joka koodaa iltaisin. Voitte varmasti seksin sijaan keskustella miten algortmit optimoidaan prosessorin moniajossa.
Korjaus.
Ap on juuri sellainen jolta kaikki miehet haluavat seksiä.
Koska ap on hyvännäköinen, on hän tottunut kehuihin. Ja fiksu kehuu luonnetta, älyä, hauskuutta, tms. Vaikka ulkonäkö olisi se mikä oikeasti kiinnostaa.
Pitkä, komea, urheilullinen, älykäs ja menestynyt mies haluaa kaiken. Ap on riittävän seksikäs kelvatakseen seksiin, mutta ei riittävän mielenkiintoinen kelvatakseen parisuhteeseen.
(Tämä sillä oletuksella että ap näyttää mallitasoiselta nyt.)
Sekin voi olla että ap tavoittelee eri tyyppisiä miehiä, kuten vauhdikkaita uramenestyjiä. Ap:lle sopisi hiljaisempi kotimies, mutta sellaista ap ei halua koska hiljaisempi kotimies ei ole miesten valiojoukkoa.
Eikö ole muunlaisia miehiä kuin vauhdikkaita uramenestyjiä ja hiljaisia kotimiehiä? Ja pitääkö kotimiehen aina olla hiljainen? Mietin vaan kun itse olen kotona viihtyvä nainen, mutta en ole mikään hiljainen, jos en vauhdikaskaan. Mutta onko miehiä sitten vain noita kahta ihmistyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta aloittajan kaltainen terve, kaunis, energinen ja iloinen nainen on juuri sellainen, jonka kaikki miehet haluaa.
No, mitä tästä seuraa: nainen saa valita kaikista miehistä aivan ravintoketjun huipulta parhaat miehet. Terävin 1% miehistä on samalla tapaa urheilullisia, fiksuja, toimeentulevia, hyväkäytöksisiä ja monella tapaa naisten mieleen. He ovat tottuneet saamaan seksiä kauniilta ja seksikkäiltä naisilta. Niin aloittajankin kohdalla tapahtuu.
Otapa ap hiljainen lähiöperttu, joka koodaa iltaisin. Voitte varmasti seksin sijaan keskustella miten algortmit optimoidaan prosessorin moniajossa.
Korjaus.
Koska ap on hyvännäköinen, on hän tottunut kehuihin. Ja fiksu kehuu luonnetta, älyä, hauskuutta, tms. Vaikka ulkonäkö olisi se mikä oikeasti kiinnostaa.
Pitkä, komea, urheilullinen, älykäs ja menestynyt mies haluaa kaiken. Ap on riittävän seksikäs kelvatakseen seksiin, mutta ei riittävän mielenkiintoinen kelvatakseen parisuhteeseen.
Sekin voi olla että ap tavoittelee eri tyyppisiä miehiä, kuten vauhdikkaita uramenestyjiä. Ap:lle sopisi hiljaisempi kotimies, mutta sellaista ap ei halua koska hiljaisempi kotimies ei ole miesten valiojoukkoa.
Eikö ole muunlaisia miehiä kuin vauhdikkaita uramenestyjiä ja hiljaisia kotimiehiä? Ja pitääkö kotimiehen aina olla hiljainen? Mietin vaan kun itse olen kotona viihtyvä nainen, mutta en ole mikään hiljainen, jos en vauhdikaskaan. Mutta onko miehiä sitten vain noita kahta ihmistyyppiä?
Ei ole, eikäole kuin näsäviisaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi herättää miehissä seksuaalista kiinnostusta. Moni heistä tietää ettei teillä ole edellytyksiä parisuhteeseen koska olette liian erilaisia muulla tavalla.
Sinun pitää nyt vain lakata olemasta kiltti. Jos mies deittisovelluksessa kehuu ulkonäköäsi tai viestittelee seksuaalissävytteisti, skippaa nämä miehet oitis. Anna myös ymmärtää että seksi ei ole sinulle kovinkaan tärkeää (vaikka se olisi). Sinusta aidosti kiinnostuvat näkevät sinussa muutakin kuin helpon panon.
Eikös tuossa ole riskinä, että yhteyttä ottavat ja kiinnostuneet miehetkin ovat sitten sellaisia, joille seksi ei ole kovinkaan tärkeää? Eihän siitä sitten toimivaa matchia voi mitenkään tulla. Kyllähän valtaosa vakavaa suhdetta hakevista miehistä (ja naisista!) haluaisi siinä suhteessa olevan myös seksiä, ja toimiva seksielämä on valtaosalle aika tärkeä. Noissa "esitä ettei seksi kiinnosta" taktiikoissa on riskinä se, että moni potentiaalinen kumppani tulkitsee, että ei olla yhteensopivia, ja sitten jäljelle jäävät heikkolibidoiset, aseksuaalit, yms.
Just sen seksin takiahan käydään treffeillä. Jos olisin sinkku, niin en viitsisi muuten treffaillakaan kuin seksi mielessä.
T:N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta lienee näet hyvin AP, miksi täältä on turha kysellä?
Sen lisäksi, ettemme tiedä sinusta tai näistä miehistä mitään, tällaiset ketjut kerää lähinnä rumia/pullukoita/vanhoja miehiä tyrkyttämään itseään ja haukkumaan komeita miehiä.Sen lisäksi ettet tiedä minusta tai muista kommentoivista miehistä mitään, teet oletuksia joiden perusteella haukut miehiä. Mitä sinun mielestä viestisi toi tähän keskusteluun?
Ap, sanot mitä sinussa on parasta, se on sinun oma mielipide. Jokainen ihminen muodostaa sinusta omansa. Sanot että vaikka teillä olisi olleet hyvät keskustelut, mies haluaa vain seksiä. Miten ihmeessä se mies ei saisi haluta sitä seksiä? Etkö sinä halua seksiä koskaan? Jos et niin, ilmoita hyvä ihminen siitä heti, nii et tuhlaa aikaasi miehiin jotka haluavat seksiä. Jutellahan voi myös netissä esim huonekkalujen entisöinnistä tai mistä vaan.
No sitähän tällaiset ketjut on täynnä; komeiden miesten haukkumista ja leimaamista vähemmän syvällisiksi, pinnallisiksi ihmisiksi ym. ja rumien ja vanhojen miesten tyrkytystä.
Naurattaa, että samat kirjoittajat suomivat naisia liian komeiden miesten kanssa olemisesta, ja samalla luulevat että se joku ruma/vanha/tylsä/pullukka mies ansaitsisi jonkun kauniin, energisen ja iloisen naisen?! 😂 Ja luulevat, että heillä olisi jotain annettavaa tuollaiselle naiselle? Lol.
Toki aloittajakin on hemmetinmoinen typerys jonka ongelma on tosiaan varmaan vaan yleinen tyhmyys, kuten aina näillä tällaisten aloitusten kirjoittajilla. Jos edes ovat tosissaan, luultavasti vain trollailevat.
Vierailija kirjoitti:
Just sen seksin takiahan käydään treffeillä. Jos olisin sinkku, niin en viitsisi muuten treffaillakaan kuin seksi mielessä.
T:N
Itse en käynyt treffeillä seksin takia, mutta seksi oli kyllä syy, miksi aktivoiduin etsimään kumppania. Seksi oli ainoa asia, jota sinkkuaikana kaipasin - vaikka nyt suhteessa ollessa nautin myös kaikesta muustakin: läheisyydestä, hellyydestä, halailusta, yhteisestä tekemisestä, keskusteluista, jne. Olisin itse jättänyt väliin jokaisen, joka olisi ilmaissut ettei seksi ole niin tärkeää, ja veikkaanpa, että nykyinen kumppanini olisi tehnyt samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus.
Mitä yhteistä sillä hiljaisella kotimiehellä siis on sen iloisen ja energisen mallinaisen kanssa? Vai oliko tää sun skenaarion hiljaisempi kotimies joku mallin näköinen rauhallisempi mies joka vaan viihtyy enemmän kotona kuin bileissä?
Sellaisen hiljaisemman kotimiehen kyllä tunnen; sosiaalisesti normaali, mallin näköinen, rauhallinen ja kotona viihtyvä. Ei hänellä ole ollut koskaan ongelmia saada seuraa ja kumppania, joten ehkä et sitten sellaista tarkoittanut?
NäitäKIN miesten vastauksia kun lukee niin lähinnä mietin miksi kukaan nainen ylipäätään viitsii enää olla missään tekemisissä miesten kanssa. Eiköhän miehet ole todistaneet vuosituhansien aikana jo oman antinsa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta lienee näet hyvin AP, miksi täältä on turha kysellä?
Sen lisäksi, ettemme tiedä sinusta tai näistä miehistä mitään, tällaiset ketjut kerää lähinnä rumia/pullukoita/vanhoja miehiä tyrkyttämään itseään ja haukkumaan komeita miehiä.Sen lisäksi ettet tiedä minusta tai muista kommentoivista miehistä mitään, teet oletuksia joiden perusteella haukut miehiä. Mitä sinun mielestä viestisi toi tähän keskusteluun?
Ap, sanot mitä sinussa on parasta, se on sinun oma mielipide. Jokainen ihminen muodostaa sinusta omansa. Sanot että vaikka teillä olisi olleet hyvät keskustelut, mies haluaa vain seksiä. Miten ihmeessä se mies ei saisi haluta sitä seksiä? Etkö sinä halua seksiä koskaan? Jos et niin, ilmoita hyvä ihminen siitä heti, nii et tuhlaa aikaasi miehiin jotka haluavat seksiä. Jutellahan voi myös netissä esim huonekkalujen entisöinnistä tai mistä vaan.
No sitähän tällaiset ketjut on täynnä; komeiden miesten haukkumista ja leimaamista vähemmän syvällisiksi, pinnallisiksi ihmisiksi ym. ja rumien ja vanhojen miesten tyrkytystä.
Naurattaa, että samat kirjoittajat suomivat naisia liian komeiden miesten kanssa olemisesta, ja samalla luulevat että se joku ruma/vanha/tylsä/pullukka mies ansaitsisi jonkun kauniin, energisen ja iloisen naisen?! 😂 Ja luulevat, että heillä olisi jotain annettavaa tuollaiselle naiselle? Lol.Toki aloittajakin on hemmetinmoinen typerys jonka ongelma on tosiaan varmaan vaan yleinen tyhmyys, kuten aina näillä tällaisten aloitusten kirjoittajilla. Jos edes ovat tosissaan, luultavasti vain trollailevat.
Näen asian eri näkökulmasta. Se että sanoo ongelman ääneen, ei automaattisesti tarkoita sitä että sillä ajetaan omaa etua. Esim minä olen ihan onnellisesti naimisissa, ja varmasti juuri sellainen "komea", koska naiset ovat aina olleet kiinnostuneita minusta. Se oleellisin asia on, että mitä enemmän naisia ympärillä pyörii, sitä enemmän naisia ympärillä pyörii ja päinvastoin. Naiset näkevät nuorena miehen kiinnostavana jos mies kiinnostaa myös muita naisia, ei se kai ole mikään salaisuus? Tämä vähenee vanhemmiten kun naiset tajuaa mitä he oikeasti haluavat ja miehen statusarvolla ei ole enää niin suurta merkitystä. Poikkeuksia löytyy vaikka millä mitalla, mutta jälleen puhun isoista linjoista.
Miehissäkin on seksitarpeessa eroja. Olen 40v mies ja noin kerta viikkoon jotain seksiä riittää naisen kanssa. Toki omaa kivaa on myös lisäksi.
Joku 18v nuorukainen voi haluta joka päivä monesti.
Ihmettelijä22 kirjoitti:
NäitäKIN miesten vastauksia kun lukee niin lähinnä mietin miksi kukaan nainen ylipäätään viitsii enää olla missään tekemisissä miesten kanssa. Eiköhän miehet ole todistaneet vuosituhansien aikana jo oman antinsa naisille.
Eli halusit vain haukkua miehiä. Tuo ihmeessä jotain keskusteluun jos se ei ole mieleen.
Ihmettelijä22 kirjoitti:
Psykopaatit, jotka naisia viehättävät ENITEN kaikista miehistä, ovat tosiaan todistaneet antinsa. Mutta naiset edelleen vain valitsevat niitä.
https://www.menshealth.com.au/research-women-are-attracted-to-psychopat…
Jos pistetään riviin kymmenen komeaa ja solakkaa, tyylikästä miestä, niin tulos luonteiden puolesta on suunnilleen tällainen:
- kaksi pinnallista mulkeroa
- viisi perusfiksua ja perusmukavaa, hauskaa miestä
- yksi ihana ja empaattinen, suloinen luonne
- yksi outo ja erikoinen, ehkä älykkö
- yksi selvästi ujompi ja vetäytyvämpi, rauhallisempi tyyppi
Täällä keskustelu pyörii vain noiden kahden mulkeron ympärillä, ja niiden perusteella vedetään johtopäätös komeaan ulkonäköön, vaikka ongelma on kusinen luonne (joita on kaiken näköisissä - täällä valittaa päivät pitkät naiset siitä, miten mulkeroita, itsekeskeisiä ja piittaamattomia vätyksiä niiden tavisperttimiehet on!).
Mies olen enkä ole koskaan vielä nähnyt missään mallintöitä tekevää naista joka olisi mun makuuni ja olen jo 43 Yhtään missiäkään en muista jonka näkeminen olisi mussa haluja herättäny. Makuasioitahan nämä ovat.
Eli se että on mallintöitä tehnyt ei ole mikään tae siitä että ulkonäkö on kaikkien mieleen. Se pätee miehiin ja naisiin. Pisti vaan silmään maininta "mallintöitäkin" niin oli pakko todeta tämä fakta
Vierailija kirjoitti:
Mies olen enkä ole koskaan vielä nähnyt missään mallintöitä tekevää naista joka olisi mun makuuni ja olen jo 43 Yhtään missiäkään en muista jonka näkeminen olisi mussa haluja herättäny. Makuasioitahan nämä ovat.
Eli se että on mallintöitä tehnyt ei ole mikään tae siitä että ulkonäkö on kaikkien mieleen. Se pätee miehiin ja naisiin. Pisti vaan silmään maininta "mallintöitäkin" niin oli pakko todeta tämä fakta
Kukaan ei ole kaikkien mieleen. Itse lokeroin niin et kaunis ja hyvännäköinen on kaksi eri asiaa ja hyvännäköinen ja pabtava on vähän sama asia.
Mun nielestä kaunista naista on kiva katsoa mutta ei herätä haluja kun taas hyvännäköisen/pantavan kanssa voisin touhuta kaikkea ja harkita vakacempaakin suhdetta
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se että on tehnyt kyseisiä töitä ja tuo sitä esille, ei ole mikään sulka hattuun. Ajatukset menee heti niin että seksiä ja heipat. Ap älä siis mainitse että olet työskennellyt mallina.
Vierailija kirjoitti:
Jos pistetään riviin kymmenen komeaa ja solakkaa, tyylikästä miestä, niin tulos luonteiden puolesta on suunnilleen tällainen:
- kaksi pinnallista mulkeroa
- viisi perusfiksua ja perusmukavaa, hauskaa miestä
- yksi ihana ja empaattinen, suloinen luonne
- yksi outo ja erikoinen, ehkä älykkö
- yksi selvästi ujompi ja vetäytyvämpi, rauhallisempi tyyppiTäällä keskustelu pyörii vain noiden kahden mulkeron ympärillä, ja niiden perusteella vedetään johtopäätös komeaan ulkonäköön, vaikka ongelma on kusinen luonne (joita on kaiken näköisissä - täällä valittaa päivät pitkät naiset siitä, miten mulkeroita, itsekeskeisiä ja piittaamattomia vätyksiä niiden tavisperttimiehet on!).
Hyvä pointti. Vaikea ymmärtää miksi on valinnut sellaisen miehen. Monesti ongelmia piilee myös itsessä kun ei osata katsoa omaa toimintaa itsensä ulkopuolelta.
Korjaus.