Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäseksikkään naisen elämä on helpompaa kuin epäseksikkään miehen

Vierailija
20.07.2024 |

Elikkä ajatellaan tässä, että seksikkyys = yläkäsite, johon sisältyy kaikki vastakkaista sukupuolta kiihottavat asiat. Luonteessa, ulkonäössä, elämänarvoissa, toimintatavoissa, varakkuudessa, jne. Nämä eroavat hiukan siinä, millaisia asioita pidetään miehellä seksikkäänä vs. millaisia asioita naisella. Mutta ei mennä siihen osuuteen nyt.

Otetaan vain tilanne, jossa meillä on epäseksikäs mies, ja epäseksikäs nainen.

Minä väitän, että epäseksikkäiden naisten elämä on helpompaa kuin epäseksikkäiden miesten. 

Nainen saa kuitenkin hiukan anteeksi pelkällä sukupuolella. Samaan aikaan miehen sukupuoli toimii efektin vahvistajana molempiin suuntiin: jos olet huippuseksikäs mies, niin elämäsi on huippukivaa ja saat kaiken hopeatarjottimella eteen tuotuna. Jos olet huippuepäseksikäs mies, saat nyrkistä naamaan vaikka tekisit kaiken oikein.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää olet elänyt epäseksikkäänä naisena? Niinpä. Et tiedä asiasta yhtään mitään.

T. Epäseksikäs nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako päivää olet elänyt epäseksikkäänä naisena? Niinpä. Et tiedä asiasta yhtään mitään.

T. Epäseksikäs nainen

0 päivää. Mutta olen nähnyt tuhansia päiviä kuinka epäseksikkäät naisetkin saavat inhimmillistä kohtelua silti. Asia jota ei voida sanoa epäseksikkäiden miesten saamasta kohtelusta.

Vierailija
5/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
6/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Epäseksikäs nainen

Lisään vielä, että olen epäseksikkäänä miehenä seurustellut epäseksikkäiden naisten kanssa, ja nähnyt heidän elämäänsä. Lisäksi olen saanut pakit lukemattomilta epäseksikkäiltä naisilta, jotka ovat tavoitelleet minua seksikkäämpiä miehiä. 

Vierailija
7/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen mutta menköön. Entinen mieheni oli tällainen huippuseksikäs mies. Hän ei tietenkään tajunnut sitä ja aina kaikenlaista valitettavaa oli, vaikka minun silmin hän oli saanut elämässään kaiken aivan liian helpolla. Naismenestyksensä salaisuudeksi luuli hauskoja juttujaan. Mutta ei ne jutut oikeasti olleet niin hauskoja, hän oli vaan niin hyvännäköinen että naiset kikatti joka tapauksessa. Ja tyhmäkin oli, mitta sekään ei haitannut. Ajattele vaikka Johnny Deppiä, nuorena olisi ollut aivan sama mitä sanoo tai tekee, olisi ollut suurimman osan naisten mielestä ihana. Minäkin menin siis siihen lankaan ex-mieheni kohdalla.

Mutta niin se vaan ikä alkoi tehdä hänellekin temppuja, aivan kuten Johnny Deppillekin. Ja sitten ei ollutkaan muita ominaisuuksia paikkaamaan rapistuvaa ulkonäköä. 

Minä taas olen sellainen tavanomaisen nätti ja joutunut kehittämään muita ominaisuuksia pärjätäkseni yhtä hyvin. Nyt se tuottaa tulosta ja tämän välimatkan kasvaminen meidän välillä johti vähemmän yllättävästi eroon. 

Vierailija
8/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa seksikkäänä naisena löytää mies joka välittää siitä onko sinulla mitään aivotoimintaa. Olen luovuttanut, pysyn sinkkuna.

Vierailija
9/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitappa seksikkäänä naisena löytää mies joka välittää siitä onko sinulla mitään aivotoimintaa. Olen luovuttanut, pysyn sinkkuna.

No ei ne miehet välitä epäseksikkäänkään naisen aivotoiminnasta, jättävät tyystin huomiotta. 

Vierailija
10/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties hakemassa tästä maailmasta jotain oikeudenmukaisuutta tmv.? Onnea yritykselle.  

Miten voisin epäseksikkäänä naisena saada sinut tuntemaan olosi paremmaksi. Pitäsikö meitä ruoskia julkisesti, että sinulle tulisi hyvä olo.

Sinä sentään haaveilet ja yrität vielä löytää jotain naista. Epäseksikäs nainen on joko näkymätön tai pilkan kohde. Valitse siitä.

Vierailija
11/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehenä on helpompaa. Idioottimaisista töistä maksetaan käsittämättömän hyvä palkka. 

Vierailija
12/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties hakemassa tästä maailmasta jotain oikeudenmukaisuutta tmv.? Onnea yritykselle.  

Miten voisin epäseksikkäänä naisena saada sinut tuntemaan olosi paremmaksi. Pitäsikö meitä ruoskia julkisesti, että sinulle tulisi hyvä olo.

Sinä sentään haaveilet ja yrität vielä löytää jotain naista. Epäseksikäs nainen on joko näkymätön tai pilkan kohde. Valitse siitä.

Olen suhteessa epäseksikkään naisen kanssa. Kohtelen häntä kuin kukkaan kämmenellä. Hän kohtelee minua ihan yhtä narsistisesti kuin ne (ripauksen) seksikkäämmätkin naiset, keiden kanssa olen ollut.

Vierailija
13/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on kellekin seksikäatä, se vaihtelee .

Täälläkin moni nainen voi pitää itseään seksikkäänä, ja joku muu voisi olla sitä mieltä ettei ole pätkääkään seksikäs. Ja miehet voi pitää seksikkäänä naista joka ei muiden mielestä ole seksikäs

Vierailija
14/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin moni nainen voi pitää itseään seksikkäänä, ja joku muu voisi olla sitä mieltä ettei ole pätkääkään seksikäs. Ja miehet voi pitää seksikkäänä naista joka ei muiden mielestä ole seksikäs

Tästä on tehty tutkimuksiakin että he jotka saavat muilta alhaisimmat arviot ulkonäöstään, arvioivat itsensä eniten pieleen yläkanttiin. Kannattaa siis suhtautua varauksella kun näin anonyymisti ihmiset omaa ulkonäköään arvioi. 

Vierailija
15/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäseksikäs mies ottaa aina turpaan? 

Momoa ei ota koskaan.

Vierailija
16/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan ehkä hiukan eri asiasta, kuin mitä aloitukseni koski.

MUTTA: sanottakoon se, että olen mielestäni lukenut jostain ihan tiedetyyppisestä artikkelista, tyyliin sanomalehtien tiedettä popularisoivat artikkelit, että naisten miesmaku on hyvin yhteneväinen ja kärjistettynä kaikki naiset hakevat samanlaista miestä, mutta miesten naismauissa on isompia eroja, ja eri miehet saattavat hakea keskenään varsin erilaisia naisia.

Vierailija
17/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa epäseksikkään naisen kanssa. Kohtelen häntä kuin kukkaan kämmenellä. Hän kohtelee minua ihan yhtä narsistisesti kuin ne (ripauksen) seksikkäämmätkin naiset, keiden kanssa olen ollut.

Vähän vaikea uskoa, että kohtelet naistasi hyvin, jos jokaisessa sivulauseessa muistutat, että muut ja edelliset naisesi ovat häntä seksikkäämpiä. Kukahan tässä on narsisti? No joo, kovin viihtyisältä kuulostaa tuo teidän suhde.

Vierailija
18/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan ehkä hiukan eri asiasta, kuin mitä aloitukseni koski.

MUTTA: sanottakoon se, että olen mielestäni lukenut jostain ihan tiedetyyppisestä artikkelista, tyyliin sanomalehtien tiedettä popularisoivat artikkelit, että naisten miesmaku on hyvin yhteneväinen ja kärjistettynä kaikki naiset hakevat samanlaista miestä, mutta miesten naismauissa on isompia eroja, ja eri miehet saattavat hakea keskenään varsin erilaisia naisia.

Tämä on muuten totta.

Vierailija
19/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt seksistä (lapsuuden trauma) tai halunnut näyttää siltä.

Silti jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi. Ainoa syy oli että näytin pelokkaalta, helpolta uhrilta. Nyt toimisin niin etten katso ketään silmiin. Niin kukaan ei saa katsettani. Siitä se pelko näkyy.

Vierailija
20/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä itket nyt, että naisellasi on helpompi elämä kuin sinulla. Miten muut täällä liittyvät teidän problematiikkaan? Olkaa epäseksikkäitä yhdessä?