Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?

Vierailija
02.11.2022 |

Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.

Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.

Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehet on mutta ei ihan kaikki. Osa miehistä on jäänyt tunneelämältään lapsen tasolle.Tissiä halutaan vieläkin.

Ketju täyttyy miehiä haukkuvista kommenteista. Ajatteletteko te miestenvihaajat koskaan, että teidän asenne kyllä karkoittaa kaikki ne miehet, jotka oikeasti kuuntelee teitä? Jos taas ei panojaan valkkaa, niin tätäkin sontaa pystyy ehkä kuutelemaan. 

Mutta ikinä sosisiaalinen vuorovaikutus ei ole mitenkään naisen vastuulla. Olisihan se kurjaa, jos hyvä suhde edellyttäisi edes alkeellista arvostusta toista kohtaan. 

Olen miesrealisti ja näen sen minkä näen, enkä usko miesten tyhjäpäisiä paskapuheita. Epäkunnioitus ja naisviha on sisäänrakennettuna suurimpaan osaan miehiä ja se näkyy miesten käytöksessä hiljaisena sisäänrakennettuna ajatuksena että nainen on olento jolla on vain käyttöarvo miehelle itselleen. Nainen ei ole miehelle ihminen kuten miespuoliset kaverit, edes naispuoliset kaverit ei ole miehelle kavereita samoin kuin miehet. Naispuolisilla kavereilla on myös käyttöarvo ja ovat tästä syystä miehen elämässä. Mies vihaa kun nainen puhuu, vie tilaa ja keskittää elämänsä muuhun kuin miehen palvelemiseen. Tätä ei kuitenkaan sanota ääneen, mies vain ei kuuntele, ei huomioi eikä tee mihinkään aloitetta mistä hänelle ei ole omakohtaista hyötyä. Ja mitä miesten "saamiseen" tulee niin mikään ei ole helpompaa kuin saada miehiä ja saada ne parisuhteeseen ,pitääkin ne siinä, jos osaat tämän misogynistisen tavan kommunikoida ja olla. Ei tarvitse kuin hymyillä, olla hiljaa ja nauraa miehen vitseille sekä jakaa hänen naisvihainen mielenmaailmansa missä suostut alistetuksi joka ikinen päivä. Jaksaako näitä leikkejä leikkiä enää aikuisena?Ei jaksa.

Surullista luettavaa. Toivottavasti koet joskus vielä rakkauden.

Vierailija
62/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoluokittaja kirjoitti:

Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.

Karkeasti yksinkertaistettuna kyse lienee tuosta. Osaltaan myös siitä, että ne kaikkien naisten haluamat vähintään komeahkot, sosiaalisesti etevät ja elämässään jotain saavuttaneet ovat niin pieni ryhmä äärettömällä tarjonnalla, että se on arpapeliäkin, että keneen se laatumies sitten lopulta ihastuu sadoista kiinnostuneista.

Mutta koko pariutumiskentän tasovääristymä kuitenkin on muuttanut pariutumista siten, että miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiö mätseiltään ja sitten jos joku suht samantasoinen osoittaa kiinnostusta, niin sitoutumiseen pyritään hyvin nopeasti.

Itse harrastin nettideittejä joskus kymmenisen vuotta sitten ja tuon tasovääristymän pystyi sieltä havainnoimaan ja kun muut miehet valittavat aivan samasta, niin kai se totta on. Kuitenkin sellaiset naiset, joiden kanssa olen seurustellut tai minkälaiset naiset tulevat esim. yöelämässä itse tekemään aloitteita, ovat netissä totaalisen mykkiä. Itsekin epäilin alkuunsa kirjoitustyyliäni liian koukeroiseksi, joten testasin viestittelyä vähän rujommille naisille, niin kaikki olivat heti innokkaina juttelemassa ja tapaamassa.

Mutta joo jätin netin. Enkä ole varsinaista sielunkumppania löytänyt, joten jatketaan elelyä ja antaa kohtalon johdattaa suhteeseen jos niikseen on tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaminen on käytännössä kaikissa miehissä, mutta tietysti osa pitää myös paljon esimerkiksi läheisyydestä, juttelusta ja hyväilyistä. Eivät sulje aina toisiaan pois. Vanhemmat miehet osaavat ehkä paremmin huomioida naista monella tasolla.

Vierailija
64/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehet on mutta ei ihan kaikki. Osa miehistä on jäänyt tunneelämältään lapsen tasolle.Tissiä halutaan vieläkin.

Ketju täyttyy miehiä haukkuvista kommenteista. Ajatteletteko te miestenvihaajat koskaan, että teidän asenne kyllä karkoittaa kaikki ne miehet, jotka oikeasti kuuntelee teitä? Jos taas ei panojaan valkkaa, niin tätäkin sontaa pystyy ehkä kuutelemaan. 

Mutta ikinä sosisiaalinen vuorovaikutus ei ole mitenkään naisen vastuulla. Olisihan se kurjaa, jos hyvä suhde edellyttäisi edes alkeellista arvostusta toista kohtaan. 

Olen miesrealisti ja näen sen minkä näen, enkä usko miesten tyhjäpäisiä paskapuheita. Epäkunnioitus ja naisviha on sisäänrakennettuna suurimpaan osaan miehiä ja se näkyy miesten käytöksessä hiljaisena sisäänrakennettuna ajatuksena että nainen on olento jolla on vain käyttöarvo miehelle itselleen. Nainen ei ole miehelle ihminen kuten miespuoliset kaverit, edes naispuoliset kaverit ei ole miehelle kavereita samoin kuin miehet. Naispuolisilla kavereilla on myös käyttöarvo ja ovat tästä syystä miehen elämässä. Mies vihaa kun nainen puhuu, vie tilaa ja keskittää elämänsä muuhun kuin miehen palvelemiseen. Tätä ei kuitenkaan sanota ääneen, mies vain ei kuuntele, ei huomioi eikä tee mihinkään aloitetta mistä hänelle ei ole omakohtaista hyötyä. Ja mitä miesten "saamiseen" tulee niin mikään ei ole helpompaa kuin saada miehiä ja saada ne parisuhteeseen ,pitääkin ne siinä, jos osaat tämän misogynistisen tavan kommunikoida ja olla. Ei tarvitse kuin hymyillä, olla hiljaa ja nauraa miehen vitseille sekä jakaa hänen naisvihainen mielenmaailmansa missä suostut alistetuksi joka ikinen päivä. Jaksaako näitä leikkejä leikkiä enää aikuisena?Ei jaksa.

Haiskahtaa tekstiltä, jossa sukupuolet on käännetty.

Lähes kaikki mitä kirjoitit tuossa kuvastaa nimenomaan tyypillistä naisten tapaa käsitellä miehiä. Jotain yksityiskohtia oli hiukan viilattu. Tais olla Porvoolaisen kirjoittama.

Vierailija
65/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vieläkään ole täsmentänyt, mistä hän tietää että miehet haluavat _vain_ seksiä. Kai nyt jokainen keskivertoenerginen ihminen suhteessa haluaa _myös_ seksiä?

Vierailija
66/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat ovat niin helvetin pieniä. "Yhyy en saa muuta kuin seksiä".

Vierailija
67/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Sinun ongelmista sen sijaan huomaa heti, että ne ovat isoja.

Vierailija
68/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Sinun ongelmista sen sijaan huomaa heti, että ne ovat isoja.

Kuten meidän miesten aina. Olisinpa syntynyt naiseksi, niin elämä olisi paljon helpompaa.

Vierailija
69/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen kannalta naisen "persoonallisuus" on yhtä tyhjän kanssa,ne hommat voi hoitaa miesten kesken.

Vierailija
70/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko löysit näillä ohjeilla sitoutumiskykyisen miehen?

Vierailija
71/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös nainen jonka kanssa ei haluta mitään vakavaa...moni parisuhdettakin etsinyt mies on sanonut ettei mun kanssa suostuisi seurustella.

N25

miksi ???

Vierailija
72/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut naista, joka olisi kiinnostava muuten kuin seksuaalisesti - siksi.

Naiset arvostelevat usein miehiä tylsiksi, mutta naiset ne vasta tylsiä ovat. Kellään ei ole mitään omaperäistä sanottavaa tai uudenlaisia näkökulmia.

Vierailija
73/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdottaisi seksiä naiselle vaan odottaisin että se ehdottaa tai vihjailee. Olen tapaillut naisia ja ne sanoneet jälkeenpäin että odottivat jotain aloitusta intiimiin juttuihin eli seksiin. Minä sanoin että odotin että nainen tekee aloitteen. Naiselta loppu kiinnostus koska minä en tehnyt aloitetta seksiin. Sanoin sitten myös että kun mies ehdottaa seksi juttuja niin nainen luulee että mies on kiinnostunut vain siitä seksistä eikä syvemmästä tutustumisesta ja siksi en ehdotellut seksiä. Mies häviää aina kun ei ehdota heti seksiä ja nainen näkee sen ettei ole kiinnostava miehen mielestä 3 kuukauttakin mennyt ilman että olisin edes seksistä puhunut mitään.

Vierailija
74/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tapailee niitä komeimpia miehiä jotka haluaa panoseuraa ja sitten jos ei saa mies jättää koska tietää että saa toiselta naiselta. Naisissa on se vika että valitsevat miehen ulkonäön perusteella. Meneppäs treffeille jonkun lyhyen ruman miehen kanssa joka on hiukan lihavakin niin ei varmasti ehdota seksiä.

Vierailija
75/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoluokittaja kirjoitti:

Ehkä tapailet liian tasokkaita miehiä. Omantasoisesi haluaisi parisuhteenkin.

Karkeasti yksinkertaistettuna kyse lienee tuosta. Osaltaan myös siitä, että ne kaikkien naisten haluamat vähintään komeahkot, sosiaalisesti etevät ja elämässään jotain saavuttaneet ovat niin pieni ryhmä äärettömällä tarjonnalla, että se on arpapeliäkin, että keneen se laatumies sitten lopulta ihastuu sadoista kiinnostuneista.

Mutta koko pariutumiskentän tasovääristymä kuitenkin on muuttanut pariutumista siten, että miehet hakevat lähtökohtaisesti vain seksiö mätseiltään ja sitten jos joku suht samantasoinen osoittaa kiinnostusta, niin sitoutumiseen pyritään hyvin nopeasti.

Itse harrastin nettideittejä joskus kymmenisen vuotta sitten ja tuon tasovääristymän pystyi sieltä havainnoimaan ja kun muut miehet valittavat aivan samasta, niin kai se totta on. Kuitenkin sellaiset naiset, joiden kanssa olen seurustellut tai minkälaiset naiset tulevat esim. yöelämässä itse tekemään aloitteita, ovat netissä totaalisen mykkiä. Itsekin epäilin alkuunsa kirjoitustyyliäni liian koukeroiseksi, joten testasin viestittelyä vähän rujommille naisille, niin kaikki olivat heti innokkaina juttelemassa ja tapaamassa.

Mutta joo jätin netin. Enkä ole varsinaista sielunkumppania löytänyt, joten jatketaan elelyä ja antaa kohtalon johdattaa suhteeseen jos niikseen on tarkoitettu.

Livenä ainakin yleensä naiset tekee aloitteita vain miehille, jotka ovat heitä ylempänä tasossa: tavisnainen yrittää komeaa miestä jne. Jos mies haluaa omaa tasoaan olevan, niin sen on yleensä pakko tehdä itse aloite.

Nettideittien maailmassa en ole ollut, mutta siellä tuo vääristymä vielä ilmeisesti korostuu, kun tavisnaisilla on harhaluulo, että ne voi saada komean miehen parisuhteeseen, koska komeat miehet käyttävät niitä tarpeiden tyydytykseen irtoseksillä.

Tinderissä nyt on myös reilusti ylitarjontaa miehistä, joten sekin vääristää.

Vierailija
76/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juttelimme mieheni kanssa , melkein 40 avioliittovuotta takana, lapset aikuisia. Ollut uskollinen, hyvä mies ja isä kaikki nämä vuodet. Meillä on ollut hyvä ja antoisa liitto. Kysyin sitten, miksi hän on ollut minun , ihan tavallisen ja tasaisen ihmisen kanssa, kun hänellä olisi ollut tarjokkaita ympärillä jatkuvasti. Sanoi että minulta on saanut ja saa hyvää seksiä. Vähän yllätti!Ehkä se on molemminpuolista. Eikä se vähennä rakkauden osuutta, molempia tyydyttävä seksi.

Vierailija
77/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset just haluaa niitä pelimiehiä jotka haluaa kertapanon ja sitten mies jättää. Sen takia te treffeillä käyttekin. Ei ole järkeä käydä treffeillä jos teitä ei seksi kiinnosta. Olen tavannut naisia, en ehdotellut seksiä mutta nainen vinkkasi että pidetääs vähän hauskaa vähän aikaa, ei halua vakavaa suhdetta joten nainen halusikin seksiä. Aina sama kaava naisilla ettei halua miehen jäävän roikkumaan eikä naiset  halua vakavaa suhdetta.

Vierailija
78/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

En ehdottaisi seksiä naiselle vaan odottaisin että se ehdottaa tai vihjailee. Olen tapaillut naisia ja ne sanoneet jälkeenpäin että odottivat jotain aloitusta intiimiin juttuihin eli seksiin. Minä sanoin että odotin että nainen tekee aloitteen. Naiselta loppu kiinnostus koska minä en tehnyt aloitetta seksiin. Sanoin sitten myös että kun mies ehdottaa seksi juttuja niin nainen luulee että mies on kiinnostunut vain siitä seksistä eikä syvemmästä tutustumisesta ja siksi en ehdotellut seksiä. Mies häviää aina kun ei ehdota heti seksiä ja nainen näkee sen ettei ole kiinnostava miehen mielestä 3 kuukauttakin mennyt ilman että olisin edes seksistä puhunut mitään.

Vinkki: Sinun odotetaan tekevän aloitteen mutta ilman, että olet liian päällekäyvä. Hyvä nyrkkisääntö on se, että naiset lämpenevät kymmenen kertaa hitaammin kuin mies eli jos mies etenee ns. omaan tahtiinsa niin keskiverto nainen säikähtää tätä. Salaisuus on siinä, että mies etenee mutta tekee sen hitaasti. Jos nainen joutuu tekemään aloitteen seksiin, moni nainen tosiaan ajattelee ettet ole riittävän kiinnostunut tai heidän oma kiinnostuksensa sinua kohtaan lopahtaa. 

Kultainen keskitie siis. Jotkut naiset ovat tietysti valmiita seksiin heti mutta se voi olla vaikeaa arvioida jos ei ole itse kovin kokenut naistenkaatajana. 

Vierailija
79/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entiseltä kaverilta haluttiin vain seksiä ja sitä hän myös antoikin kun ensin oikein provosoi käytöksellään ja puheillaan miehiä ja sitten oli muka olevinaan, ettei tehnyt mitään. Edelleen se nainen sinkku ja käytös jatkuu.

Vierailija
80/178 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoissa tavannut naisia ja ne ehdottanut lähes heti että lähetäänkö naisen luokse. Yks nuori nainen pyysi tanssimaan. Siinä lähekkäin oltiin hidasta biisii tanssittiin ja nainen sitten suuteli minua. Se oli merkki että pian mennään naisen luokse seksiä harrastamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi