Miksi miehet haluavat minulta vain seksiä?
Mitä voin tehdä toisin?
Vaikka meillä olisi ollut miehen kanssa hyvät keskustelut, todella hyvä. Mies silti haluaa vain seksiä, kääntää keskustelun sinne, ehdottaa sellaista tapaamista ja paikkaa.
Olen toki ihan nätti, hoikka ja mallintöitäkin tehnyt. Mutta parasta minussa on persoonallisuus. Olen mukava, reilu ja lojaali. Osaan myös keskustella aiheista ja olen kiinostunut mm. psykologiasta ja huonekalujen entisöinnistä, luen paljon.
Nytkin minulla oli miehen kanssa treffit sovittuna, mutta minusta tuntuu että hän alkoi miettiä miten kääntää urheiluaiheinen deitti jokisikin muuksi.
Kommentit (178)
Sinussa on vain se vika että tapailee vääriä miehiä ja olet liian kiltti.
Itse kun ymmärsin tämän ja aloin vaatia kunnioitusta itseäni kohtaan onnistuin löytämään miehen, joka myös kunnioittaa minua. Tämän kun olisin ymmärtänyt itse aikaisemmin olisin säästynyt paljolta mielipahalta.
Varoitusmerkit häntäheikeistä näkyvät kyllä jo ihan ensimmäisillä tapaamisilla. Varoitusmerkkejä voi olla se että tilanne vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (koska yleensä se on), saat heti intuitiivisesti miehestä olon että jokin on pielessä (jokin on silloin pielessä) tai jos mies yrittää selkeästi painostaa pehmein tai raskaimmin keinoin sinua petipuuhiin ilman, että on aidosti kiinnostunut myös tutustumaan sinuun.
Mieti mikä on mennyt edellisten miesten kanssa pieleen. Oletko ollut sokea varomerkeille? Oletko venyttänyt omia rajojasi sen takia että toinen vaatii sinulta älyttömiä asioita? Kun ymmärrät miksi homma meni pieleen, tiedät, miten välttää sama virhe muiden kanssa.
Tsemppiä ja muista että olet hyvä sellaisena kuin olet!
On myös olemassa romanttisia miehiä, mutta heitäkin ohjaa eroottisuus ja halu. Halu taitaa olla evoluution ohjaamaa. Psykologiassa siitä on kirjoitettu paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia miehet on mutta ei ihan kaikki. Osa miehistä on jäänyt tunneelämältään lapsen tasolle.Tissiä halutaan vieläkin.
Ketju täyttyy miehiä haukkuvista kommenteista. Ajatteletteko te miestenvihaajat koskaan, että teidän asenne kyllä karkoittaa kaikki ne miehet, jotka oikeasti kuuntelee teitä? Jos taas ei panojaan valkkaa, niin tätäkin sontaa pystyy ehkä kuutelemaan.
Mutta ikinä sosisiaalinen vuorovaikutus ei ole mitenkään naisen vastuulla. Olisihan se kurjaa, jos hyvä suhde edellyttäisi edes alkeellista arvostusta toista kohtaan.
Viestität jotakin, mitä et itse tajua. Kuvailit itsekin ulkonäköäsi niin, että tyytyväisyytesi siihen näkyy ulospäin.
Jos halu kiinnostaa, mm. Jacques Lacan on pohtinut sitä paljonkin.
Tosiasia on, että vain hyvin pieni osa populaatiosta on haluttomia, suunnilleen yksi sadastatuhannesta.
Mitä muuta niiden miesten pitäisi susta sitten haluta.
Sellaisia ne miehet ovat. Tahtovat roiskia spermat mahdollisimman moneen naiseen levittääkseen geenejään laajalle.
Vierailija kirjoitti:
Viestität jotakin, mitä et itse tajua. Kuvailit itsekin ulkonäköäsi niin, että tyytyväisyytesi siihen näkyy ulospäin.
Voi huoh, se oli aiheen takia oleellinen asia.
En edes lakkaa kynsiäni, pidän farkuista ja t paidoista. Tyylini on naapurintyttö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet ovat. Tahtovat roiskia spermat mahdollisimman moneen naiseen levittääkseen geenejään laajalle.
Miksi joku luuseri haluaisi geenejä levittää? Onhan ihmisillä sentään aivot ja vapaa tahto, useimmiten.
En minäkään naisena tarvitse lihaksikasta ja varakasta miestä minua ja oletettuja kakaroita elättämään. Osaan itse kyllä. Biologia kuuluu osin museoon.
Suurin osa naisista on outoja eivätkä osaa nauttia seksistä ja sen vuoksi valittavat niistä jotka seksiä harrastavat ja siitä tykkäävät.
T:N50
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on vain se vika että tapailee vääriä miehiä ja olet liian kiltti.
Itse kun ymmärsin tämän ja aloin vaatia kunnioitusta itseäni kohtaan onnistuin löytämään miehen, joka myös kunnioittaa minua. Tämän kun olisin ymmärtänyt itse aikaisemmin olisin säästynyt paljolta mielipahalta.
Varoitusmerkit häntäheikeistä näkyvät kyllä jo ihan ensimmäisillä tapaamisilla. Varoitusmerkkejä voi olla se että tilanne vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (koska yleensä se on), saat heti intuitiivisesti miehestä olon että jokin on pielessä (jokin on silloin pielessä) tai jos mies yrittää selkeästi painostaa pehmein tai raskaimmin keinoin sinua petipuuhiin ilman, että on aidosti kiinnostunut myös tutustumaan sinuun.
Mieti mikä on mennyt edellisten miesten kanssa pieleen. Oletko ollut sokea varomerkeille? Oletko venyttänyt omia rajojasi sen takia että toinen vaatii sinulta älyttömiä asioita? Kun ymmärrät miksi homma meni pieleen, tiedät, miten välttää sama virhe muiden kanssa.
Tsemppiä ja muista että olet hyvä sellaisena kuin olet!
Kiitos paljon! Luulen että tiedän mitä tarkoitat. Tarvitsin vain hieman vahvistusta ajatuksilleni. Että en ole ihan hakoteillä kuinka toimia.
Ap
Pakko ihmetellä näin miehenä, että eikö todellakaan saa haluta seksiä sellaisen naisen kanssa, mistä pitää? Exä (yli 10v parisuhde) jakaa saman käsityksen kuin ketju. Ilmeisesti erittäin yleinen käsitys naisilla.
Ei ihmekään että pelimies-kulttuuri on voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on outoja eivätkä osaa nauttia seksistä ja sen vuoksi valittavat niistä jotka seksiä harrastavat ja siitä tykkäävät.
T:N50
Minä kyllä pidän myös seksistä, siitä ei ollut kyse.
Ap
Joo siis miehethän haluavat parisuhteeseen ja naimisiin vain sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa ei välttis kiinnosta edes seksi ja joiden kanssa saa riidan aikaiseksi pskan luonteen takia... eiku?
Olet pantava, ota se kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia miehet on mutta ei ihan kaikki. Osa miehistä on jäänyt tunneelämältään lapsen tasolle.Tissiä halutaan vieläkin.
Ketju täyttyy miehiä haukkuvista kommenteista. Ajatteletteko te miestenvihaajat koskaan, että teidän asenne kyllä karkoittaa kaikki ne miehet, jotka oikeasti kuuntelee teitä? Jos taas ei panojaan valkkaa, niin tätäkin sontaa pystyy ehkä kuutelemaan.
Mutta ikinä sosisiaalinen vuorovaikutus ei ole mitenkään naisen vastuulla. Olisihan se kurjaa, jos hyvä suhde edellyttäisi edes alkeellista arvostusta toista kohtaan.
Olen miesrealisti ja näen sen minkä näen, enkä usko miesten tyhjäpäisiä paskapuheita. Epäkunnioitus ja naisviha on sisäänrakennettuna suurimpaan osaan miehiä ja se näkyy miesten käytöksessä hiljaisena sisäänrakennettuna ajatuksena että nainen on olento jolla on vain käyttöarvo miehelle itselleen. Nainen ei ole miehelle ihminen kuten miespuoliset kaverit, edes naispuoliset kaverit ei ole miehelle kavereita samoin kuin miehet. Naispuolisilla kavereilla on myös käyttöarvo ja ovat tästä syystä miehen elämässä. Mies vihaa kun nainen puhuu, vie tilaa ja keskittää elämänsä muuhun kuin miehen palvelemiseen. Tätä ei kuitenkaan sanota ääneen, mies vain ei kuuntele, ei huomioi eikä tee mihinkään aloitetta mistä hänelle ei ole omakohtaista hyötyä. Ja mitä miesten "saamiseen" tulee niin mikään ei ole helpompaa kuin saada miehiä ja saada ne parisuhteeseen ,pitääkin ne siinä, jos osaat tämän misogynistisen tavan kommunikoida ja olla. Ei tarvitse kuin hymyillä, olla hiljaa ja nauraa miehen vitseille sekä jakaa hänen naisvihainen mielenmaailmansa missä suostut alistetuksi joka ikinen päivä. Jaksaako näitä leikkejä leikkiä enää aikuisena?Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi huoh, se oli aiheen takia oleellinen asia.
En edes lakkaa kynsiäni, pidän farkuista ja t paidoista. Tyylini on naapurintyttö.
Ap
Tuo on just tosi kuumaa jos olet nuori. Toki itse voisin vain hyväillä sinua vaatteiden päältä aluksi ja edetä hitaasti. Olen 42.
Hahaha kylläpä on lumihiutale jos on muutakin kuin ulkonäkö.
Surullista jos se sinusta tarkoittaa lumihiutaletta. Täällä ihmiset tyypillisesti ovat pinnallisia aka eivät näe muuta kuin ulkonäön, joten siitä täytyy muistuttaa.
Vai onko sinulla myös niin huono itsetunto että itseään ei voi yhtään kehua. Kyllä terveellä itsetunnolla varustettu ihminen pitää itsestään.
Ap