Voi kuinka haluaisinkin asua hyvällä asuinalueella! Tekisin melkein mitä tahansa
Sellaisessa, jota ei tarvitse hävetä aina kun sanoo osoitteen. Sellaisessa, missä asuvat kunnolliset ja työssäkäyvät ihmiset, esim. opettajat, lääkärit jne.eikä mitään siivoojia. Missään ei olisi narkkeja, juoppoja, mielenterveyspotilaita, vieraskielistä kälätystä pilaamassa tunnelmaa...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä asun sellaisessa
T:DI
Ole onnellinen
Se on rikkaus kun saa asua multiculture -miljöössä.
Vierailija kirjoitti:
Onko asuinalueesi "rikastettu" ?
On sitäkin, mutta enemmän on ongelmia kantisväestöstä ja heidän ongelmistaan. Heikko aines ja eräs asuinkaupunkini huonoimmista alueista. Ap
Ei tuollaisia paikkoja ainakaan pk-seudulla ole. Sun pitää muuttaa kauas jonnekin Kuhmon seutuville, siellä on perisuomalaista.
Oon muuttamassa sellaiselle kunhan löydän rikkaan miehen ensin.
-opettaja
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia paikkoja ainakaan pk-seudulla ole. Sun pitää muuttaa kauas jonnekin Kuhmon seutuville, siellä on perisuomalaista.
Sanoinko, että olen pk-seudulla? Keskisuuri kaupunki on kyseessä pohjoisemmassa ja on paljon hyviä asuinalueita, jossa asuu koulutettu ja sivistynyt väki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun sellaisessa
Ole onnellinen
Miten? Olen suljetulla osastolla.
Vierailija kirjoitti:
korkki kiinni. Mitäs sanot Pakilasta, Munkkiniemestä tai Jollaksesta? Myös Espoossa ja Vantaakin hyviä alueita.
No et sä kovin paljon ole vaivautunut tekemään kun on koulut käymättä ja hyvät työt sitä myöten saamatta.
Vierailija kirjoitti:
-opettaja
Et pysty itse omalla palkallasi ostamaan asuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-opettaja
Et pysty itse omalla palkallasi ostamaan asuntoa?
Tiedätkö miten vähän opet tienaa 😭
Vierailija kirjoitti:
-opettaja
Se on kyllä edellytys, sen verran pieni palkka meillä on. Oma puoliso tienaa hyvin, voimme asua suorastaan leveästi pienellä paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
No et sä kovin paljon ole vaivautunut tekemään kun on koulut käymättä ja hyvät työt sitä myöten saamatta.
Mikä on hyvä työ? Olen kokopäivätyössä, jossa tienaan ihan hyvin omiin tarpeisiini ja pystyn maksamaan asuntolainaani. Olen vaan jotenkin jumittautunut kyseiselle alueelle, jota inhoan syvästi.
Muuta Jyväskylän Huhtasuolle tai Pupuhuhtaan. Suuri salaisuus on, että noilla alueilla asuu oikeasti hyvin toimeen tulevia, mutta nämä esittävät köyhiä, jottei kukaan veisi heidän rahojaan, ja jotteivät vuokrat lähtisi nousuun.
Muuta Joensuuhun tai Lappeenrantaan. Itä-Suomi tarvitsee lisää elinvoimaa. Se on kaikkien suomalaisten kannalta hyvä, jos Itä-Suomi saadaan taas nousuun.
Täällä olisi yksi hyvätuloinen, mutta inceliksi lokeroitu. Naiset antavat ensivaikutelman estää, eivätkä ota asioista enempää selvää. Kaikki eivät nimittäin halua huutomerkein mainostaa varallisuuttaan, vaan haluavat testata, että ollaanko heistä itsestään ihan oikeasti kiinnostuneita.
Itä-suomen vois luovuttaa suosiolla itänaapurille.
Minä asun sellaisessa