Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta alkaa 14 lasta ja taas raskaana nelosella

Vierailija
05.11.2006 |

Meinasitteko katsoa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen perheessä kaveri, joka auttaa..Äiti on sen jälkeen vaan synnytys/imetyskone. Onko oikein että lapset kasvattavat lapsia!!

Vierailija
2/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin lapset saavat olla lapsia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat niiiiiin onnellisen ja tasapainoisen tuntuisia ja kauniita ja siistejä. Tytöt kukkamekoissaan ja pojat kauluspaidoissaan...

Mutta tosiaan, työsiirtola kyllä tulee mieleen, tai jonkinlainen kesäleiri.

itse en kyllä kestäisi tuollaista menoa. koko ajan olisi varmaan tunne, että haluaisin olla vapaa ja tehdä mitä lystään.

Huoh, ihanaa, kun ainoa tytärkin on muuttamassa pois kotoa, saa löhöillä ja tehdä just mitä lystää!

Vierailija
4/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tytöille ja pojille tulee yhdet yhteiset huoneet sisarusten yhteisyyden lisäämiseksi.

Myönnän ett olin ennakkoluuloinen, mutta perhe tuntuu tosi onnelliselta. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki äidille.

Aivan ihanat lapset.

Vierailija
5/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki ovat niiiiiin onnellisen ja tasapainoisen tuntuisia ja kauniita ja siistejä. Tytöt kukkamekoissaan ja pojat kauluspaidoissaan...

Vierailija
6/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiiltokuvaa, yhteislaulua bussissa jne...

Mistä rahat? Kai kaikki maksaa, vaikka omaakin työtä olisi talossa.

Autot, vaatteet, tuuat jne?

(en nähnyt alkua)

Vierailija
7/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia molemmat säästivät tehden 4-5 työtä.

Vierailija
8/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt verorahoja lasten koulutukseen.

Vierailija
9/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota äidin kasvojen kauneuteen eli siis ei ollut yhtään rasittuneen näköinen!! toisin kuin esim. monet Suomen tv:ssä nähdyt suomalaiset suurperheiden äidit...ja minä itse, vaikka lapsia on vasta 3....itse olen vanhentunut ainakin omasta mielestäni valvomisesta yms.

kyllä mä jossain määrin uskon, että uskomalla omaan asiaansa hyvin vakaasti, voi saavuttaa tuollaisen tasapainon!

Vierailija
10/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oliks ne jotain lestoja?

Vierailija
11/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumasti tuli taas vauvakuume päälle. Millä ihmeellä saisi miehnkin mukaan tekemään niinpaljon lapsia kuin Jumala suo???

6xäippä

Vierailija
12/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vanhemmista lapsista?? Aika sairasta touhua

Vierailija
13/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli 18-19-vuotias mennessään naimisiin. He ehtivät olla naimisissa 4 vuotta ennen ensimmäistä lasta. Perheen isä oli 2 vuotta vanhempi kuin vaimonsa. Laske siitä.

P.S. 15 lapsessa oli kaksi paria kaksosia.

Vierailija
14/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset olivat aivan aivopestyjä tohon uskontoon. Tyttöjen haave oli saada isona jotain 14 lasta. Eivät ne lapset taida tietää mitään todellisesta maailmasta ja siitä että heillä on mahdollisuus valita toisenkinlainen tyyli elää.

Vierailija
15/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä maalaisia olivat?

Vierailija
16/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia oli hyvin. Huomioni kiinnittyi että halutaan elää suljetussa yheisössä ilman kosketusta muuhun maailmaan. Näin lapset mukataan = aivopestään samanlaisiksi. Haastattelussa kävi ilmi että tyttöjen tavoitteena oli kotiäitiys ja paljon lapsia.

Heillä ei ole televisioita eikä internettiä.

Mietin miten tulevat leipänsä tienaamaan tulevaisuudessa. Lisäksi ihmetystä herätti sisarusten suuri vastuu kaikesta, ruoan laitto, siivoukset, pyykit kaikki oli lapsien harteilla. Toki ymmärrän ettei äiti yksinään selviäisi moisesta. Oppivat kyllä tuossa rumbassa käytännön taitoja ja eivät ole uusavuttomia.

Ruoka ihmetytti suurin osa oli kuin purkkihyllyt kaupoissa. Tuotako purkkisapuskaa ostavat jatkuvasti.

Vierailija
17/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilemään kaikkea muuta? Kun kerta näyttivät onnellisilta ja hyvinvoivilta, miksi pitää alkaa keksimään miltä lapsista ehkä siltikin tuntuu ja mitä he ehkä saattavat menettää isossa perheessä?

Vierailija
18/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poia oli 16v ja oli aloittamassa collegen kursseja jo! Samat kokeet niillä on, että hyvin oli kotona opetettu. Koulutetut vanhemmathan he olivat, lapset onnellisen oloisia, siistejä, hyvinkasvatettuja... Kade olen, vaikkakaan uskontoa en elämääni kaipaa.

Vierailija
19/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Jenkeissä taitaa tavistenkin varallisuus olla ihan omaa luokkaansa. Mitähän se perheen isä tekee työkseen? En ehtinyt nähdä koko ohjelmaa.

Vierailija
20/64 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki rakkautta ja välittämistä heijastui kaikissa. Jenkkihymy kaikilla. Tuntui jotenkin luonnottomalta miten kaikki vain hymyilee lakkaamatta. Toki se yksi pikkuinen itki siinä pihalla.

Persoonallisuus puuttui kaikki naispuoliset oli ruutumekoissaan samanlaiset äidillä ja tyttärillä ja pojat oli kaikki samoin puettuja.

Laumaihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi