Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihastuneen/kiinnostuneen miehen katse?

Vierailija
05.05.2024 |

Alustetaan tätä juttua sillä, että olen vaihtanut erään miehen kanssa viime aikoina paljon katseita. Opiskelemme samaa alaa, mutta meillä on eri kaveriporukat. Oon päässyt juttelemaan hänelle muutaman kerran opiskeluasioita, mutta muuten meidän kanssakäyminen on tapahtunut etäältä vilkuilemalla toisiamme: usein niin, että saan hänet kiinni katseesta. Itse oon siis kiinnostunut tästä miehestä, ja musta tuntuu, että hänkin olisi minusta.

Tein sitten ensimmäisen peliliikkeeni viime viikolla ja aloin seuraamaan häntä Instagramissa, mutta pettymyksekseni hän ei alkanut seuraamaan minua takaisin. Tästä tuli minulle tosi tyhmä olo, koska hän seurasi kuitenkin monia muita alamme opiskelijoita, mutta ei kuitenkaan minua. Nyt samalla sitten on lopettenut myös minun katselemisen ja ihmettelen, mitä on tapahtunut. Onko hänen kiinnostus lakannut minua kohtaan kokonaan vai voiko ihastunut mies käyttäytyä yhtäkkiä kylmästi ja etäisesti?

En ota enää selvää, mutta silti tunnen, että tässä on jotakin meneillään. Olen aina ollut herkkä tuntemaan ihmisten tunnetiloja silmien kautta, mutta olenko nyt tulkinnut kaiken väärin? Mielestäni toistuva vilkuilu jotakuta kohtaan viestii nimenomaan kiinnostuksesta, koska miksi muuten ihmiset katsoisivat toisiaan muuten kuin puhuessa? Itse en ainakaan anna yhtään ylimääräisiä katseita kenellekään ellen ole kiinnostunut välttääkseni väärien signaalien antamisen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon pohtinut myös itse. Kertokaa jos joku tietää että miten miehet toimii.

Vierailija
2/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteli, miksi vilkuilet häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kerroin aloituksessa, niin hän oli usein se, joka vilkuili ensin minua, joten minullahan sitä syytä olisi ihmetellä.

Ap

Vierailija
4/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei alkanut seuraamaan minua takaisin>EI kiinnostunut. 

Vierailija
5/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä.

Vierailija
6/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin kerroin aloituksessa, niin hän oli usein se, joka vilkuili ensin minua, joten minullahan sitä syytä olisi ihmetellä.

Ap

Miten huomasit vilkuilun, jos et vilkuillut? 

Vierailija
7/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti tuota Instagram juttua? Tiedätkö onko mies vapaa vai varattu? Varatutkin pelaavat näitä pelejä, mutta eivät useimmiten jatka kun alkaa muuttua todeksi.

Vierailija
8/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten huomasit vilkuilun, jos et vilkuillut? 

Kai sitä nyt huomaa, jos joku katsoo?

Ap

Vierailija
9/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla varattu? Pitää sinua viehättävänä, mutta nyt kun otit "askeleen" eteen päin, hänen on pakko lopettaa. Mahdollista? 

Toinen on se, että hän ei tosiaa halua kanssasi mitään, vaikka ihastusta olisin. 

Lähden nyt siitä, että sinä et ole "harjoittelemassa" ihastusta, vaan aidosti kiinnostunut. 

Vierailija
10/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähti tuota Instagram juttua? Tiedätkö onko mies vapaa vai varattu? Varatutkin pelaavat näitä pelejä, mutta eivät useimmiten jatka kun alkaa muuttua todeksi.

Vissiin sitten. En tiedä, onko varattu, mutta Instagramin perusteella ainakaan ei seurustele.

Ap

Vierailija
11/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tyttöystävä ei tykkää, kun hän seurailee muita?

Vierailija
12/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet ylitulkinnut.

Ahdistavaa, jos omaan katselukenttään osuu joskus nainen siten, että aina jos vilkaisen esim. oikealle, katseemme kohtaavat, vaikka tarkoitus ei ole häntä nähdä ja hän sitten olettaa minun vilkuilevan häntä, kun käännän aina katseeni pois.

Vierailija
13/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instakuviosta olisi voinut tulkita, että ei halua seurata sinua takaisin, ettei muille paljastuisi hänen orastava kiinnostuksensa. Katselun loppuminen osoittaa kuitenkin tulkinnan vääräksi.

Vierailija
14/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä katseita tulkitsevat meediot on niin nähty. 

Vierailija
15/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voi olla varattu? Pitää sinua viehättävänä, mutta nyt kun otit "askeleen" eteen päin, hänen on pakko lopettaa. Mahdollista? 

Toinen on se, että hän ei tosiaa halua kanssasi mitään, vaikka ihastusta olisin. 

Lähden nyt siitä, että sinä et ole "harjoittelemassa" ihastusta, vaan aidosti kiinnostunut. 

Niin, ehkä ei sitten halua. Harmittaa kyllä, kun ehdin jo kuvitella, että tästä voisi tulla jotakin, kun kuukausia kestänyt tämä silmäpeli, mutta jos ei ole valmis edes Instagramissa seuraamaan takaisin edes kaverina niin turha varmaan hänen kanssaan on olla muutenkaan tekemisissä. Tosi kiusallista jotenkin.

Vierailija
16/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta huomioida ihmisiä samassa tilassa. 

Vierailija
17/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet ylitulkinnut.

Ahdistavaa, jos omaan katselukenttään osuu joskus nainen siten, että aina jos vilkaisen esim. oikealle, katseemme kohtaavat, vaikka tarkoitus ei ole häntä nähdä ja hän sitten olettaa minun vilkuilevan häntä, kun käännän aina katseeni pois.

Kun kyse olisikin edes, että joskus, mutta tätä katseiden kohtaamista saattoi tapahtua esimerkiksi yhden luennon aikana kymmenen kertaa, niin kyllä sitä tyhmäkin tajuaa, että nämä katseet eivät ole vaan viattomia. Mutta niin, ehkä olen ollut vaan totaalisen väärässä...

Vierailija
18/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se luontevasti etenisi jos olis edetäkseen. Ihastunut mies tuo kyllä itsensä tykö.

Vierailija
19/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin koiralla. Kuola valuu, silmät kiiluvat, "häntä" heiluu ja on pystyssä, katse kohdistuu tisseihin, vahva etunoja, huohottava ääni.

Vierailija
20/34 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä ei sitten halua. Harmittaa kyllä, kun ehdin jo kuvitella, että tästä voisi tulla jotakin, kun kuukausia kestänyt tämä silmäpeli, mutta jos ei ole valmis edes Instagramissa seuraamaan takaisin edes kaverina niin turha varmaan hänen kanssaan on olla muutenkaan tekemisissä. Tosi kiusallista jotenkin.

Taas nähdään, miten somen seuraamis-tykkäämis-kommentoimisleikit mutkistavat typerällä tavalla ihmisten kanssakäymistä. Tulee kaikenlaisia turhia tulkintoja ja väärinkäsityksiä puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän