Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä sinkkumatkalle "kaverin seuraksi"

Vierailija
31.10.2022 |

Mieheni kertoi eilen, että olisi ehkä lähdössä päivän sinkkumatkalle kaverinsa (sinkun) kanssa. Ennenkuin me tapasimme reilut kolme vuotta sitten, he kävivät paljon sinkkubileissä ja tapahtumissa, joissa tavoitteena oli selkeästi tutustua muihin ja mahdollisesti löytää kumppani.
Täytyy myöntää, että en suorastaan kiljunut riemusta asiasta kuullessani, ja tuli aika epämukava olo. Vaikka olemme molemmat käyneet ulkona kavereidemme kanssa, olen itse yrittävät välttää menemästä tapahtumiin jotka ovat selkeästi parinhakua varten.
Mies sanoo, että lähtee vain kaverin mukaan pitämään seuraa, mitä en oikein ymmärrä, jos kaverin tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin, samoin en oikein koe kunnioittavana muita sinkkuja kohtaan jos matkalle lähteekin varattuja ihmisiä.
Sanoin miehelleni että on toki kanssani vapaa tekemään mitä haluaa koska en todellakaan aio kieltää häntä lähtemästä. Emme puhuneet asiasta sen enempää koska oli jo myöhä, mutta varmasti siitä tulee puhetta jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Minulla on asiasta todella epämukava olo ja mietin, oliko tämä nyt tässä, haluaako mieheni jotain muuta, vai miksi hän haluaa lähteä matkalle mukaan.
(Emme enää ole mitään teinejä, vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä. Mies on myös puhunut naimisiinmenosta.)

Ylireagoinko, mitä itse tekisit tilanteessani?

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei hyvää seuraa, jos et ole rehellinen tunteistasi. Mies tekee sitten mitä tekee ja sinä teet sitten omat johtopäätökset asiasta.

Vierailija
22/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella opetat valehtelemaan että vältyttäisiin riidoilta ja loukkaantumisilta. Nythän se oli rehellinen joten en epäilisi etteikö ole menossa vain siipimieheksi.

Niin tai sitten hän vain käyttää ap:n luottamusta väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paikka kyllä. Itse ymmärrän että ehkä kaverilla on vaikeaa lähteä yksin, jos ei muitakaan ole.

Jouduin itsekin pyytämään juuri reissuseuraksi erästä jonka ehkä olisin muuten sivuuttanut, mutta ei ole muitakaan jotka lähtisivät.

Mutta jos tämä mies kertoisi lähtevänsä joihinkin sinkkupippaloihin, niin se olisi siinä. On kyllä ennestäänkin epäluottamusta tässä suhteessa ollut.

Vierailija
24/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meilläkin joskus alkuaikoina miehen sinkkukaverit yrittivät saada sinne ja tänne yhtään ajattelematta, että nyt se ei ole enää sinkkumies. Esimerkiksi juuri jonnekin yökerhon sinkkubileisiin, päivän varoajalla useamman päivän reissuille, jonne tulee myös sinkkunaisia jne. Mies vastasi näihin ihan itse oma-aloitteisesti, että ei se nyt oikein käy, kun ei ole ihan oikein seurustelukumppania kohtaan. Toki joku esiliinana toimiminen silloin tällöin voi olla ok, mutta harvemmin sinkut haluaa varattuja kavereita näille reissuille eikä varatut sellaisiin reissuihin halua ihan muuten vaan viattomasti...

Vierailija
25/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit, totta kai miehesi saa lähteä kaverin seuraksi matkalle. Jos vaikka miehesi on eräänlainen wingman tms. Ihme mustasukkaisuutta taas!

Vierailija
26/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sinkuille suinnattu ja nimetty tapahtuma? Eikö miehen kaveri nyt ketään muuta saa mukaan?

Asutteko muuten yhdessä?

Vierailija
27/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva mies himokkaiden sinkkunaisten ympärillä. Hmmm toivottavasti miehesi on vahvan periaatteen mies.

Monille Naisille sormustettu mies on erityisen kiinnostava. Sormus sormessa on eräänlainen laatutakuu.

Vierailija
28/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä kommentteja, joissa sanotaan etten voi rehellisesti kertoa tunteistani.

Tottakai voin, eri asia on se, että halusin ottaa itselleni hetken aikaa miettiä asiaa, järjestellä ajatuksiani, ja jutella sitten, kun on parempi hetki (ei iltamyöhällä).

Luotan mieheeni, eikä suhteemme muuten voisikaan toimia. Asumme osan ajasta yhdessä ja osan erikseen. Eilen mies oli illallisella tämän kaverin kanssa ja kertoi asiasta puhelimitse, kun tuli kotiin ja soitti toivottaakseen hyvää yötä.

Olen aina kannustanut miestä viettämään aikaa kavereidensa kanssa ja se on minulle täysin ok ja positiivista. Olen aika itsenäinen ja nautin omasta ajastani, silloin kun asumme erillään jää minulle enemmän aikaa urheiluun (jota harrastan ihan tosissani) jne. Samoin ajattelen, että kukaan ihminen ei voi olla toiselle kaikkea, vaan mitä enemmän läheisiä ihmisiä (en nyt tarkoita mitään seksikumppaneita, vaan puoliso, ystävät, perhe jne.) meillä on, sen parempi.

Pettämiseen on siis meillä molemmilla mahdollisuuksia yllin kyllin jos niin haluaisimme tehdä.

Eniten itseäni mietityttää, johtuuko miehen halu lähteä matkalle siitä, että hän on kenties tylsistynyt suhteessamme ja haluaa etsiä jotain muuta. Ja siis varmasti kysynkin asiasta häneltä.

Ap

Vierailija
29/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa oleva mies himokkaiden sinkkunaisten ympärillä. Hmmm toivottavasti miehesi on vahvan periaatteen mies.

Monille Naisille sormustettu mies on erityisen kiinnostava. Sormus sormessa on eräänlainen laatutakuu.

Emme ole vielä naimisissa, vaikka mies on kyllä kosinut ja ollaan puhuttu häistä parin vuoden sisällä.

Ap

Vierailija
30/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on aikuisella ihmesellä ongelmat.

Vierailija
31/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä mies tekee väärin myös niitä sinkkuja kohtaan. Moni on varmasti tositarkoituksella liikenteessä ja sitten siellä onkin joku varattu, josta on joka tapauksessa turha kiinnostua (joko on pettäjä, johon ei voi luottaa parisuhdemielessä tai sitten uskollinen, josta ei saa kumppania).

Olen itse luottavainen puolisoani kohtaan enkä estä hänen menojaan, mutta tällaisiin sinkkubileisiin meneminen on vaan niin monessa mielessä väärin. 

Vierailija
32/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sinkkumatka? Olisin kyllä erittäin hämmentynyt, jos poikaystäväni sanoisi lähtevänsä sinkkumatkalle. Sen vielä ymmärtäisin, jos sanoisi lähtevänsä kaverinsa wingmaniksi reissuun.

Vierailija
33/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin pettää reissuillansa.

Olipa taas antoisa ja hyödyllinen viesti ap:n tilanteeseen. Joka ikiseen keskusteluun jossa mies on perseillyt/aikoo perseillä/epäillään perseilystä, joku tulee sössöttämään tuon saman "kyllä naisetkin sitä, tätä ja tuota".

Vierailija
34/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin keskustelisin miehen kanssa, että mitä hän aikoo siellä tehdä. Että teki sitten miten hyvänsä, niin ei siitä oikein hyvää seuraa. Jos hän lähtee vain seuraksi, niin aika tylsäksi hänen reissunsa käy, että mitä siellä oikein tekee, kun kaikki muut etsivät seuraa. Eikö se ole aika tylyä sanoa kaikille kiinnostuneille, että ei kiitos. Herättää varmasti ärtymystä, että mitä ihmettä hän on sinne reissulle oikein tullut mukaan.

Ja jos tarkoitus on sitten toimia kuten sinkku, niin parisuhdehan on sitten siinä.

Vierailija
35/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä mies tekee väärin myös niitä sinkkuja kohtaan. Moni on varmasti tositarkoituksella liikenteessä ja sitten siellä onkin joku varattu, josta on joka tapauksessa turha kiinnostua (joko on pettäjä, johon ei voi luottaa parisuhdemielessä tai sitten uskollinen, josta ei saa kumppania).

Olen itse luottavainen puolisoani kohtaan enkä estä hänen menojaan, mutta tällaisiin sinkkubileisiin meneminen on vaan niin monessa mielessä väärin. 

No riippuu siitä mikä tää sinkkumatka on tekeekö ap:n mies jotain väärää sinkkuja kohtaan pelkällä osallistumiselle. On olemassa sinkkutapahtumia, joihin saa osallistua vain sinkut ja sitten on kaiken maailman liikennevalobileitä, mihin kaikki saa osallistua, mutta värien avulla ilmoitetaan oma status. Punainen varatuilla, vihreä sinkuilla, keltainen kun on jotain siitä välistä.

Vierailija
36/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies kokee yhä olevansa puoliksi sinkku, kun asutaankin osittain erillään. Eli sitoutuminen on korvienvälijuttu ja mies ei ole mielessään ihan yhtä sitoutunut kuin ap.

Luulen että jos ap lähtisi vastaavalle sinkkureissulle naiskaverinsa kanssa (varaa uhmeessä esim. pikkujouluristeily), niin mies pillastuisi, koska olisi varma, että ap pettää siellä (koska itsekin pettää).

N52

Vierailija
37/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö yhdeltä ihmiseltä saada kaikki?

Sanna, hesa/tampere

Vierailija
38/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asutaan osittain erillään ja osittain yhdessä? Onko teillä sama vai eri osoite?

Vierailija
39/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on joku virallinen järjestetty matka sinkuille, johon mies osallistuu, eikä vaan joku yhteinen reissu, minkä tarkoituksena löytää kaverille seuraa? Jos virallinen tapahtuma pelkille sinkuille, en näkisi mitään syytä kenenkään varatun osallistua vaan kaverin tukena.

Vierailija
40/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinkkumatka? Mihin siis tarkalleen oli menossa? Jos mun mies olisi lähdössä vaikka johonkin sinkkuristeilylle niin pitäisin erikoisena, mutta jos on vaan kyseessä kavereiden reissu ja tää kaveri sattuu olemaan sinkku, niin en jaksaisi loukkaantua.

Mutta ap:lla on oikeus tunteisiinsa ja hyvä että olette viellä puhumassa asiasta ja voit kertoa miltä tuo reissu oikein tuntuu sinusta. Ehkä mies tajuaa itse olla lähtemättä.