Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkibuffa on niin satuhäät wt-menoa kuin olla ja voi :D
Ei täällä taida ketään muita wt olla kuin sinä. Olet ihan pahinta alakastia. Yäks.
Näin se koira älähti, johon kalikka kalahti :D
Heh. Aika kulunut sanonta tuo kalikka kalahtaa ja sitä kirjoittaa ihmiset, jotka eivät oikein muuta osaa kirjoittaa. Aika ääliöt siis. Minä en liity näihin ihmisiin mitenkään eikä minulla ole koskaan edes ollut mitään karkkibuffaa missään. Se että jollain on sellainen ei tee siitä mitään wt:tä siltikään. Kiva idea.
Hirveästi en huutelisi muille ääliötä, kun oma viestin sisältö on vain toisen kirjoittajan haukkumista. Se, jos mikä on ääliötä ja osoittaa kyvyttömyyttä keskustella niin kuin aikuiset.
Itku taas näitä kommentteja... toista se oli omissa häissä Pihtiputaan seuraintalolla.....
Heidi Sohlberg näyttää ehkä ikäistään vanhemmalta, silti upealta. On toipunut syövästä, käynyt läpi rankat hoidot ja saanut ennenaikaiset vaihdevuodet. On myös esiintynyt rohkeasti kaljuna ja puhunut syövästä avoimesti. Hieno roolimalli. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkkisten häissä on muita julkkiksia. Onks kaikki julkkikset kavereita keskenään. Ns. paremman sakin bileet.
Miksi ei olisi? Suomessa on niin pienet piirit, että pakostakin tuntee toisensa, jos on samalla alalla. Tietenkään kaikki julkkikset eivät ole kavereita. Eihän tuollakaan häissä ollut kaikkia Suomen julkkiksia.
Kiva idea toi peili mutta olisin laittanut karkit purkkeihin ja purkit peilin päälle ja purkkien väliin kiertämään jotain sopivaa härpäkettä. Sekä olisin laittanut enemmän erilaisia vaihtoehtoja ja tietysti kivat ottimet millä karkkeja ottaa ettei käsin klähmitä.
Heidi toteutti unelmaansa. Sulhasella oli vaan osa Heidin unelman toteutusta.
Valkoinen hääpuku ja överihäät kertovat että Heidi ollut pääsuunnittelija oman elämänsä satunäytelmässä.
Lyön vetoa että sulhaselle olisi riittänyt vähän pienemmän mittakaavan häät, ihan vaan perhepiirissä.
Siis jollakin on häissään karkkia tarjolla, siis karkkia, niin se on jotenkin wt tai muuta vastaavaa? Miksi ei voi karkkia tarjolla ihan samalla tavalla kuin on muutakin tarjottavaa? Taitaa tänne kirjoitella melkoisen pahansuopaisia ihmisiä, joilla ei ole omassa elämässä kaikki kunnossa.
Miksi te ihmettelette heidän ikäeroa,onko sitä sitten 17 vuotta ennole varma mutta jos täällä joku mamma kertoo että oma mies on 15-20 vuotta vanhempi niin se on ok ja onnea mutta sitten tässä tapauksessa haukutaan mummoksi ja papaksi. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Siis jollakin on häissään karkkia tarjolla, siis karkkia, niin se on jotenkin wt tai muuta vastaavaa? Miksi ei voi karkkia tarjolla ihan samalla tavalla kuin on muutakin tarjottavaa? Taitaa tänne kirjoitella melkoisen pahansuopaisia ihmisiä, joilla ei ole omassa elämässä kaikki kunnossa.
Katso muutama jakso Satuhäitä niin ymmärrä sen kommentin. Ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenään heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä taida ketään muita wt olla kuin sinä. Olet ihan pahinta alakastia. Yäks.
Heh. Aika kulunut sanonta tuo kalikka kalahtaa ja sitä kirjoittaa ihmiset, jotka eivät oikein muuta osaa kirjoittaa. Aika ääliöt siis. Minä en liity näihin ihmisiin mitenkään eikä minulla ole koskaan edes ollut mitään karkkibuffaa missään. Se että jollain on sellainen ei tee siitä mitään wt:tä siltikään. Kiva idea.
Hirveästi en huutelisi muille ääliötä, kun oma viestin sisältö on vain toisen kirjoittajan haukkumista. Se, jos mikä on ääliötä ja osoittaa kyvyttömyyttä keskustella niin kuin aikuiset.
Lueppa eka viesti ja mieti miten kyvytön henkilö keskustelun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.
Ihana se kullan ja vihreän namipöytä,
jos meen joskus naimisiin teen täsmälleen samanlaisen,
ja ne toffeet keskellä, nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa eka viesti ja mieti miten kyvytön henkilö keskustelun aloitti. Sitä saa mitä tilaa.
Sanassa luepa on vain yksi p-kirjain. Eipä mulla muuta. En rupea lapsen kanssa tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso muutama jakso Satuhäitä niin ymmärrä sen kommentin. Ei kaikesta tarvitse vetää hernettä nenään heti.
En katso Satuhäitä, mutta karkkia syön erittäin mielelläni. Vaikkapa sitten häissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Överi.
Mieluummin överi kuin vajari.
Joo toki, mutta mauttomalla tavalla "överi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso Satuhäitä, mutta karkkia syön erittäin mielelläni. Vaikkapa sitten häissä.
No mitä sitten iniset siitä, että joku kertoo faktan, että Satuhäiden wt-häissä on todella usein karkkibuffa? Ei luulisi olevan sinulta pois mitenkään.
Jarkka pannu pitkää pystyyyn ja perään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanassa luepa on vain yksi p-kirjain. Eipä mulla muuta. En rupea lapsen kanssa tappelemaan.
Luulet olevasi jotenkin nokkela? Kun et muuta keksi, niin puutut kirjoitusvirheeseen. Olen kyllä jo yli 50-vuotias. Kannattaa sinunkin jo kasvaa aikuiseksi eikä haukkua jotain julkkiksia palstalla. Olet jotenkin henkisesti vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki julkkisspurgut paikalla.
Tietenkin olivat julkkisspurguja. Toista se olisi ollut, jos vaikka sinä olisit ollut paikalla. Johan olisi vieraiden taso noussut huimasti.
Miksi minä olisin mennyt tuollaisiin junttibileisiin? Minulla on joku taso mihin tilaisuuksiin osallistun.
Tavistaso?
No väitätkö ettei tavistaso ole tuollaisia vappupimiähäitä korkeammalla? Tuohan on kuin suoraan jostain jenkkien trailerparkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten iniset siitä, että joku kertoo faktan, että Satuhäiden wt-häissä on todella usein karkkibuffa? Ei luulisi olevan sinulta pois mitenkään.
Varmaan siksi että en koe karkkeja wt meiningiksi ollenkaan. Jos on viittä eri sorttia karkkia tarjolla, niin onko se siis joku buffa. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ai sinnekö ne on menneet ne täälläkin puhutut lakka-hyydekaakut?!? Oliko merkkejä rääppimisistä, huomasiko kukaan kuvista?
Ehkä nuo koristelut oli tuommoiset oudot läjät kun on yritetty peittää rääppimisen jälkiä 🤔
Ei näkynyt vapun kuvat äsken. Nyt vasta näen sen upotuksen::::::)))))