Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Onko tämä aloitus kaksimielinen?
Tavara: liha.
Ruoanlaittoastia ja jotain lämmintä päällepantavaa. Vaikka villapaita. Kaikesta muusta selviää mutta nälästä ja kylmyydestä ei.
Otsikko on muotoiltu väärin, koska otsikossa puhutaan tavaroista ja ap aloitusviestissään ilmoittaa, ettei voi elää ilman lihaa. Liha ei ole varsinaisesti tavara. Oikeampi sanavalinta otsikkoon olisi ollut tavaran sijaan asia.
Minä en voi elää tavaroista ilman jääkaappia, sänkyä tai hellaa. Televisio on kiva viihdyke, jonka mielelläni jatkossakin omistan, mutta pakon edessä ilman sitä voisi kyllä elää.
Mikäli puhutaan asioista, joita ilman en voisi elää, on vastaus vaatteet ja mikä tahansa ruoka sekä vesi.
No tietysti dildo ku oma ukko pihtaa ja vieraissa en tykkää käydä.Käytös harvoin.
Älypuhelin, ei nykypäivänä pärjää ilman.
Tietokone - tai ehkä periaatteessa voisin olla ilman, mutta kuolisin nälkään kun ei voisi tehdä töitä. Jos jotain muuta niin metsästystaljajousi ja luvat.
Kännykkä, tietokone, netti, pelit ja kirjat.
Tarvitsen normaaliin elämään silmälaseja, puhelinta, läppäriä, käsilaukkua, kynää ja muistivihkoa.
Silmälasit mahdollistavat, että näen.
Puhelin on työvälineeni ja yhteyteni maailmaan, tarvitsen sitä myös laskujen maksuun ja yhteen harrastukseeni.
Läppäri on työvälineeni ja yksi harrastuksistani on siitä riippuvainen.
Käsilaukussani kulkevat edellä mainitut, plus paljon muuta, jota minä ja perheeni tarvitsemme kodin ulkopuolella. Koska käsilaukussani on hihna, sitä voi käyttää olkalaukkuna, jolloin se vapauttaa minut toimimaan vapaammin lasten ja lemmikkiemme kanssa.
Kynä ja muistivihko kulkevat aina mukanani, joten en ole riippuvainen puhelimen tai läppärin akkujen toimivuudesta, keli ei estä minua tekemästä muistiinpanoja ja niitä voi käyttää vapaasti monessa paikassa, jossa sähköiset välineet eivät saa olla käytössä.
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan
En voi elää ilman tyynyä, kirjoja, kahvimasteria ja lempikahvimukia.
Ilman astioita en voisi elää. Perunasopan keittäminen ei onnistuisi ilman kattilaa.
Puukkoa ja kenkiä tarvitsen myös.