Mitä tavaroita ilman ette voi elää?
Onko sulla tämmöisiä tuotteita joista ette voisi luopua? Itsellä tuollainen tuote on liha
Kommentit (998)
Kännykkä, läppäri, raamattu, lääkkeet, uniapnea hoitolaite, energiajuomatölkit ja kirjat.
Silmälasit
Kengät ja vaatteet
Lääkkeet (tai ehkä voisin elää ilmankin, mutta ei olisi hyvää elämää)
+
Läppäri ( ja nettiyhteys)
Pepsi Max
Silmälasit, koti- ja työpaikan avain.
Eilen mietin tätä, enkä keksinyt juuri mitään.
Noh, suihku, sisävessa, sähkölämmitys ja oma sänky on aina alkeellisen mökkiloman jälkeen ihanat.
-Mutta mikä olisi ihan täällä kotioloissa joku elämää tärkeämpi tavara, niin en kyllä keksi.
Jos tulipalo syttyisi, niin toivottavasti ehtisin pelastaa pari tärkeää valokuvaa ja lompakon, jossa kaikki kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanvessa. Olisi kurjaa, jos se pissisi ympäri kämppää. Sille itselleenkin myös. Onhan tämä meidän yhteinen kotimme.
Koirilla on omistaja ja kissoilla henkilökunta jne
Näinhän se on
Mutta hyvä että maasut maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit/piilolinssit. Toki ilmankin nyt voisi elää, eläväthän sokeatkin, mutta ei kyllä oikein mistään tulisi mitään ja töistä, autoilusta ym. joutuisi luopumaan. Näköni on molemmissa silmissä -5.0 joten tarvitsen laseja tai piilolinssejä aina kotonakin.
Mulla -8 niin en kyllä näe yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer ja 23 cm dildo
Mulla lisäksi anustappi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävääni joka on huippumalli
Miksi miehet pitää tyttöystäviään heidän omistaminaan tavaroina?
Omistan 6 tyttöystävää koska olen high value man
Yksikään palstamies ei ole high value yhtään missään. Koskaan.
toinen yksinkertainen palstamiesoletettu
Kaikki me ollaan :)
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Astianpesukone. Vihaan tiskaamista pyhällä raivolla. Toki ilman hellaa/uunia, jääkaappia ja vastaavaa kodintekniikka olisi elämä aika vaikeeta. Juokseva vesi yksi.
Kahvia saa ihan kaupastakin